Kenelle annat äänesi kakkoskierroksella?
Kommentit (277)
kasi on itse asiassa onnenumeroni joten sillä mennään
Haavisto tietenkin. Olenhan itsekin peppupuolen poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En äänestä kumpaakaan. Molemmat ovat täysiä pettymyksiä. Toinen hyysää i s i s naisia ja toinen haluaisi Suomen olevan ä h l ä m e i d en kela gold maa. Jätän toisella kierroksella äänestämättä.
V*tuttaa nää tälläiset äänioikeutetut. Tajuatteko te että joka tapauksessa jompi kumpi valitaan ja tollaset *mun ehdokas ei oo jatkossa niin en äänestä* nillittäjät ei voita kiukuttelullaan yhtään mitään.
Siis jos, ja kun molemmat ehdokkaat on tasapuolelisesti täysin luokattoman huonoja vaihtoehtoja, niin mulle on yks vit*n maku kumman niistä valitsette! Minä en todellakaan vaivaudu äänestämään noista kumpaakaan! Muistakaa olla sitten valittamatta! Itsepähän olette nuo tuonne äänestäneet, niin olkaa nyt sitten tyytyväisiä!
Kiitos. Niin olemmekin. Älä äänestä.
Parasta henkilöä äänestän eli Haavistoa. Pelkkää plussaa on se, että se kirveltää itänaapurissamme.
Stubb saa ääneni. Koska sillä on britti vaimo ja se on mun ikäinen ja asunutkin samoilla hoodeilla ja edustava ja urheilullinen.
Äänestän Stubbia hänen osaamisen. En halua vihervasemmistolaista presidenttiä ja olen itse tuplamaisteri eli arvostan koulutusta ihmisessä.
Äänestän äänestyspäivänä sitä ehdokasta, joka osoittaa enemmän presiden viran vaatimaa tietoa ja osaamista. En sitä joka olis kiva tai ei olis kiva.
Hyviä ehdokkaita molemmat, Stubb ja Haavisto. Tärkeintähän on joka tapauksessa se, ettei oikeusistuimessa tuomittu pikkurikollinen Halla-aho ole toisella kierroksella.
Äänestän Haavistoa vastaan eli Stubb.
Mulla on vielä 3 vaihtoehtoa harkinnassa. Äänestän Haavistoa, Stubbia tai tyhjää. Joku sanoi, että miksi äänestää tyhjää, kun vaivautuu äänestyspaikalle. No itsellä ennakkoäänestyspaikka on työpaikan vieressä, joten ohikulkumatkalla äänestän.
Äänestäisin Jussia, mutta kun ei enää voi on se kai pakko äänestää Stupidoa vastaan, vaikken kyllä ikinä uskonut että Pekkaa voisin äänestää...
Eilinen väittely sinetöi päätöksen, Stubbi oli miehen mukaan ihan kujalla mm. ohjuksista puhuessa ja nyt ei kuulemma uskalla äänestää siksi ollenkaan (kun Pekkaakaan ei pysty). Itse en noista ymmärrä mutta oksettaa vaan se näytellyn nöyryyden ja teennäisen presidentillisen rauhallisuuden/pohdiskelun välistä ajoittain vieläkin esiin pääsevä ylimielisyys ja besserwisseriys. Uskokoon ken tahtoo.
Stubbi on lisäksi sanonut tykkäävänsa HAASTAA muiden maiden johtajia, Ranskan presidentinkin on onnistunut suututtamaan möläytyksillään. Miettikääpä kun menee sitten hetken mielijohteesta "haastamaan" vaikka Putleria tai ketä tahansa johtavaa väärällä hetkellä! Pahimmillaan siitä syttyy vielä sota. Pelottaa että tuo olisi samanlainen möläyttelijä kuin Trumppi, ketä saisi sitten jatkuvasti hävetä silmät päästään.
Jossain oma-elämänkerrassaan myös kirjoitti ettei pää meinannut kestää sitä lyhyttä pääministerin pestiä. Miten tuo sitten meinaa jaksaa nyt PRESSAN virassa?!! Vielä kun tilanne maailmalla on mikä on, voi olla vaikka mitä vielä edessä... Juu ei hyvänen aika tuollaista epävakaata tuuliviiriä ainakaan jatkoon. :-D
Haavisto on järkevämpi ja diplomaattisempi. Diplomaattisuutta tarvitaan nyt tällähetkellä eniten
Molemmat ovat niin niljakkaita että ajattelin antaa olla.
Sadisti vai elostelija? - Pahan heitit!
Haavistoa vastaan, eli Stubb. Eka kierroksella äänestin Sari Essayahia.
Pekka Haavisto ilmoitti äskettäin että Africa ja Lähi-itä ovat tärkeämpiä kuin Suomi.