Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 44v enkä enää koskaan tule olemaan parisuhteessa tai harrastamaan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Näin se vaan on. Olen realistinen ja pakko vain hyväksyä totuus. 

Sentään lapset sain, mutta en olisi koskaan arvannut, että vietän vanhuuteni yksin.

Tuntuu kauhealta ajatella miten yksinäistä eläkkeellä ollessani tulee olemaan. Kun yksinäistä on jo nyt. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Parisuhteessakin ihminen voi olla yksinäinen. Olen sinua vanhempi, mutta en ole yhtään huolestunut siitä et elän yksin. Harva mies on hyvä kaikella tavalla.

Nautin elämästäni. Nauti sinäkin. 

No joo, jos etsitte täydellistä miestä kumppaniksi niin saatte pettyä ja se on aivan oikein teille.

Vierailija
42/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä Tinderissä on vikana?

No kun pitäisi itse tehdä jotain, eikä vain vähän käväistä ulkona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Parisuhteessakin ihminen voi olla yksinäinen. Olen sinua vanhempi, mutta en ole yhtään huolestunut siitä et elän yksin. Harva mies on hyvä kaikella tavalla.

Nautin elämästäni. Nauti sinäkin. 

No joo, jos etsitte täydellistä miestä kumppaniksi niin saatte pettyä ja se on aivan oikein teille.

Millä tavoin tai miten niin oikein??? 

Vierailija
44/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen laitoin kukkafarmit tulille ja eipä haittaa yksinäisyys. Antoisaa kasvatella kasveja muutenkin.

Vierailija
45/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa veneessä mennään. Tosin deittisivuilla oon roikkunut yli viisi vuotta, enkä ole yhtään deittiä edes suudellut.

N50

Vierailija
46/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin muutama vuosi sitten mieheni tinderistä, en usko että olisin löytänyt näin sopivaa kumppania kadulta. Veljenikin meni juuri naimisiin tinderissä tapaaman naisen kanssa. Turhauttava sovellushan se on ja puol läpällä selailin silloin, mutta kyllä se kannattaa kokeilla. Nykyisin kun uusien ihmisten tapaaminen on hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme