Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 44v enkä enää koskaan tule olemaan parisuhteessa tai harrastamaan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Näin se vaan on. Olen realistinen ja pakko vain hyväksyä totuus. 

Sentään lapset sain, mutta en olisi koskaan arvannut, että vietän vanhuuteni yksin.

Tuntuu kauhealta ajatella miten yksinäistä eläkkeellä ollessani tulee olemaan. Kun yksinäistä on jo nyt. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44 ja erosta 4 vuotta. Minäkään tuskin tulen olemaan enää parisuhteessa tai harrastamaan seksiä. Asia on minulle ihan ok, sillä elämä yksin on mukavaa ja helppoa.

Vierailija
22/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko avaaja aloitta ns. kevytsuhteella. Asuisitte molemmat omissa osoitteessa.

Itse olen 60+ ja jo terveyteni ylläpitämiseksi tarvitsen säännöllistä seksiä. Helpointa se on parisuhteessa ja tietenkin miehen terveydelle vähintään yhtä tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalialalla ja jokainen ikäisesi ja vanhempikin nainen on löytänyt parisuhteen hyvin nopeasti edellisen päätyttyä. Eikä heillä varmasti ole ollut sosiaalista elämää sen enempää, kuin sinullakaan. Ja sosiaalialalla siis työskentelee naisia ja paljon.

Vierailija
24/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että arvostat itseäsi.

Vierailija
25/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko avaaja aloitta ns. kevytsuhteella. Asuisitte molemmat omissa osoitteessa.

Itse olen 60+ ja jo terveyteni ylläpitämiseksi tarvitsen säännöllistä seksiä. Helpointa se on parisuhteessa ja tietenkin miehen terveydelle vähintään yhtä tärkeää.

Mikä sairaus vaatii säännöllistä seksiä? Minullakin on ilmeisesti miehenä tuo sairaus, mutta lääke on vaan jäänyt saamatta jo vuosia.

Vierailija
26/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä niitä kevytsuhteita sen paremmin löytäisi?

Vierailija
27/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Tämä on jo niin kulunut,voisit lopettaa.....

Eikä ole edes hauska🙉

Hän on teini. Hänen mielestään hauska asia. 

Vierailija
28/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jätin kaiken häsläämisen miesten kanssa täytettyäni 40. Vapauttavaa! En edes kaipaa ketään. En kertakaikkiaan vaikka muutamia yrityksiä miesten taholta on tullutkin. Näin on nyt mennyt 20 vuotta eikä yhtään haittaa!

Vierailija
29/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosovelluksen suosittelun voisitte lopettaa, vaikka itse olettekin sieltä löytäneet panoja, ei se kaikille ole päätarkoitus parisuhteen suhteen. Saati, että se suhde pitäisi aloittaa tuntemattoman nussimisella. Pthyi.

Vierailija
30/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan valokuvausta.

Vierailija
31/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. AP:llä on ongelma.

2. AP ei suostu tekemään mitään ongelman ratkaisemiseksi. Ei pistä edes pikkuvarvastaan mukavuusalueensa ulkopuolelle.

3. AP:tä vituttaa oma itsensä, joten hän menee nettiin valittamaan yhdelle Suomen kamalimmista keskustelupalstoista.

Veikkaanpa, että deittipalstoilla ei tule vastaan puoleksikaan niin kamalaa shittiä kuin AV:lla.

Vierailija
32/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 40 + vuotais ikisinkku eli en ole eläessäni saanut mahdollisuutta edetä ja päästä kenenkään kanssa parisuhteeseen. Pidän todennäköisenä, että en tule ikinä saamaan jälkikasvua.

Sen sijaan pidän mahdollsiena, että löydän ja kohtaan vielä joskus hänet, jonka kanssa saattaisin edetä parisuheeseenkin asti. Vaikka toisaalta olen "jo" onneksi ohittanut ne päivät ja hetket, jolloin olisin ollut valmis ja haluaks melkein knene hyvänsä naisen kanssa parisuhteeseen. Sen sijaan olen oppinut arvostamaan ja kunnioittamaan omaa sinkkueloani.

Olen myös oivaltanut sen, että minun on yritettvä jaksaa itse olla riittävän aktiivinen ja joustava ihmissuhteissani. Olen kuitenkin siinä onnekas, että olen saattanut solmia ja ylläpitää vastavuoroisia ihmisshuteita niin miesten kuin naistenkin kanssa.

Mutta olisihan se yksi ja erityinenkin enemmän kuin mukavaa löytää ja kohdata. - - - Mutta meneehän se elo näin sinkkunakin. Vai tässäkö lopulta perimmäien syy sinkkuuteeni onkin; kun viihtyy liian hyvin sinkkuna elämä jotakuinkin mallillaan, niin johan se menisi poistolaltaan, jos kävisin niin merkillisesti, että ihastusin ja kuka ties vaikka rakatuisin ja Se Joku koksi ja tuntisi minua kohtaan jotain hyvin samantapaista.

Vierailija
33/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Oon 37v. Tosin omasta päätöksestä näin eikä sen takia ettei saisi ketään saati seksiä, en vain halua. Yksin on hyvä. 

Vierailija
34/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sairaus vaatii säännöllistä seksiä? Minullakin on ilmeisesti miehenä tuo sairaus, mutta lääke on vaan jäänyt saamatta jo vuosia.

Jos se on joku seksitauti...

Vierailija
35/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen vanhuus voi tulla kenelle tahansa. Turha murehtia nelikymppisenä tuollaista.

Voit jäädä leskeksi 7-kymppisenä ja elää parikymmentä vuotta yksin.

Tai voit olla naimisissa elämäsi loppuun asti muistisairaan puolisosi omaishoitajana.

Kenties tapaat ystävänpäivänä unelmiesi miehen ja muutatte yhdessä Bahamasaarille. 

Ehkä jäät huomenna auton alle ja kuolet. Ei voi tietää.

Vierailija
36/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä eroan, on ajatuksena elää ilman parisuhdetta jatkossa.

N43

Vierailija
37/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, täällähän kerrotaan päivittäin kuinka miehistä on vain haittaa naisille.

Vierailija
38/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi! Minua ei ainakaan toistaiseksi pelota yksinäinen vanhuus, sehän voi olla edessä vaikka olisit ollut parisuhteessakin, kun nuo miehet tuppaavat kuolemaan aikaisemmin. Eron jälkeen kasvatin lapset yksin maailmalle ja sen jälkeen olen keskittynyt omiin harrastuksiini ja työntekoon. Minnekään tinderiin en todellakaan lähde, enkä mitään suhdetta etsi, mutta jos jossain vastaan tulee mukava mies, joka saa minut nauramaan, on rento ja rehellinen sekä raitis, niin voisin kevytsuhdetta harkita. Omanikäiseni 50+ miehet eivät ole toistaiseksi olleet mitään näistä, saatikka että rasti tulisi jokaiseen ruutuun, niin yksin jatketaan.

Vierailija
39/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremmat mahdollisuudet sinulla on kuin sinkkuna koko iän olleella.

Sosiaalinen elämä on niin vähäistä, etten näe enää mitään mahdollisuutta tavata ketään. Sinkkuna olen ollut nyt 5v ja ketään en ole koko aikana tavannut. Mihinkään baariin ei tee mieli yksin mennä ja siellä on vain lähinnä paljon nuorempia. Muutaman kerran olen käynyt yksin tapahtumissa ja keikoilla, mutta koskaan ei ole syntynyt mitään juttelua edes kenenkään kanssa. Yksinäinen nainen on kai niin kummajainen, ettei voi lähestyä. 

Tinderiä en laita ja harrastukset on sellaisia, joissa en tapaa ketään. 

En vain näe enää mitään tilannetta, missä voisi tavata jonkun. Ei ole kavereitakaan, joiden kautta tavata uusia ihmisiä. Töissä vain naisia. 

ap. 

Aivan.  Perus nainen.  Ei tee mitään parisuhteen eteen mitään ja muut peukuttaa.  Hassu ajatuskin, että käy silloin tällöin tapahtumassa ja heti pitäisi tarttua mies mukaan.

Ja tietenkään Tinderiä ei voi laittaa,  koska Ainahan av palstalla voi valittaa. 

Vierailija
40/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosovelluksen suosittelun voisitte lopettaa, vaikka itse olettekin sieltä löytäneet panoja, ei se kaikille ole päätarkoitus parisuhteen suhteen. Saati, että se suhde pitäisi aloittaa tuntemattoman nussimisella. Pthyi.

Mikä on tämä sovellus, joka pakottaa aloittamaan suhteen tuntemattomia nussimalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi