Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen eronnut 44v enkä enää koskaan tule olemaan parisuhteessa tai harrastamaan seksiä

Vierailija
28.01.2024 |

Näin se vaan on. Olen realistinen ja pakko vain hyväksyä totuus. 

Sentään lapset sain, mutta en olisi koskaan arvannut, että vietän vanhuuteni yksin.

Tuntuu kauhealta ajatella miten yksinäistä eläkkeellä ollessani tulee olemaan. Kun yksinäistä on jo nyt. 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat mahdollisuudet sinulla on kuin sinkkuna koko iän olleella.

Vierailija
2/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt päällä jokin itseään toteuttava päätös. Jos omaat normaalit sosiaaliset taidot ja halun tutustua uusiin ihmisiin sekä erosi ei ole vienyt sinulta halua elää, kyllä se uusi parisuhde voi yllättää. Elinikä on yleisesti nykyisin aika pitkä ja yhä useammat käy toisen kierrokset keski-ikäistyttään, jolloin harva haluaa enää uutta perhettä. Elämänkumppanuutta toisella kierroksella kuvaa aivan erilainen seesteisyys keski-iän jälkeen kuin ruuhkavuosien perhe-elämä.

Keskity hetkeksi johonkin ihan muuhun. Nauti elämästäsi ja niistä asioista, mitä aiemmin et voinut tehdä niin elämäniloisena vedät puoleesi uusia tuttavuuksia. Katsot sitten uudestaan, että kiinnostaako vai ei. Turha tehdä loppuelämän päätöksiä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekstailin toissavuonna kuusamossa

Vierailija
4/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä muka et olis parisuhteessa tai et harrastais seksiä?

Vierailija
5/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nuoriin helsinkiläispoikiin tai persuihin, ne antaa.

Vierailija
6/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmat mahdollisuudet sinulla on kuin sinkkuna koko iän olleella.

Sosiaalinen elämä on niin vähäistä, etten näe enää mitään mahdollisuutta tavata ketään. Sinkkuna olen ollut nyt 5v ja ketään en ole koko aikana tavannut. Mihinkään baariin ei tee mieli yksin mennä ja siellä on vain lähinnä paljon nuorempia. Muutaman kerran olen käynyt yksin tapahtumissa ja keikoilla, mutta koskaan ei ole syntynyt mitään juttelua edes kenenkään kanssa. Yksinäinen nainen on kai niin kummajainen, ettei voi lähestyä. 

Tinderiä en laita ja harrastukset on sellaisia, joissa en tapaa ketään. 

En vain näe enää mitään tilannetta, missä voisi tavata jonkun. Ei ole kavereitakaan, joiden kautta tavata uusia ihmisiä. Töissä vain naisia. 

ap. 

Vierailija
7/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
8/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei sureta eikä huoleta. Jos joku nyt tulee vielä niin ok. Mutta jos ei niin se ei elämääni pilaa.

Vierailija
9/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En..?

Vierailija
10/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin deittisovelluksia kuin Tinder. Itse löysin sun ikäisenä ensimmäisen oikean parisuhteen eräästä toisesta deittisovelluksesta. Ensimmäisenä päivänä minulle laittoi viestiä samanikäinen mies, vaihdoimme viestejä pari päivää, tapasimme ja aloimme seurustella. Yhdessä nyt joku 8 v. Mutta tietenkään en olisi ketään löytänyt jos en olisi etsinyt.

Tuntuu tosi oudolta, että tuossa iässä joku on valmis jo luovuttamaan. 

Vierailija
11/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko v_ittusi levähtänyt porttikongiksi vai miksi et saisi miestä? Jos on oikein pahasti revennyt niin Gambiasta sitten hakemaan täytettä.

Vierailija
12/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v ja aion olla ilman suhdetta koko loppuikäni. Yksinäinen en toki ole. Lapset ja ystäviä. Elämä on ihanaa just nyt.

Vierailija
13/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko v_ittusi levähtänyt porttikongiksi vai miksi et saisi miestä? Jos on oikein pahasti revennyt niin Gambiasta sitten hakemaan täytettä.

Saa miestä? Miten se käy. Ei mulle ainakaan kukaan sano mitään missään, ellei ole oikeasti asiaa. ei-ap

Vierailija
14/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50-vuotias ja eronnut kohta viisi vuotta sitten. Mä en ole eron jälkeen edes puhunut yhdellekään miehelle saati (paitsi tietysti työyhteyksissä), vaikka olen käynyt keikoilla ja jonkin verran muissakin tapahtumissa. Mä en usko myöskään koskaan enää seurustelevani tai harrastavani seksiä. Olen myös jopa miettinyt että olisinko sittenkin kiinnostunut naisista, mutta tuskinpa yksikään nainenkaan minusta kiinnostuisi. 

Vierailija
15/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi susta tuntuu paremmalta olla loppuikä yksin kuin kokeilla Tinderiä? Mitenkä se Tinder voi niin paha olla? Olis varmaan mullakin ollu aika vaikeaa löytää parisuhdetta jos en olisi käyttänyt Tinderiä. Sieltä löytyi mies ja nyt oltu yhdessä jo 7 vuotta. Ei sitä voi taata että se kaikilla toimii mutta useimmat ystäväni on sieltä löytäneet parisuhteen. Jos se on silti ihan mahdoton ajatus niin varmaan kokeilisin itse löytää sitten uusia kavereita ja vähentää yksinäisyyttä sitä kautta.

Vierailija
16/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä Tinderissä on vikana?

Vierailija
17/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, vapaaehtoisesti ja olen hyvilläni asiasta, hyväksynyt sen.

Vierailija
18/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole avaaja, mutta minä kärsin peräsuolen laskeumasta. Harkitsen leikkausta. Suolistoleikkaukset ovat vain todella hankalia ja paraneminen hyvin hidasta. Epäonnistumisprosenttikin on suuri.

Sain laskeuman kuntosalilla liian suurien painojen ja väärä tekniikan vuoksi. Näin varoituksena muille.

Vierailija
19/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Parisuhteessakin ihminen voi olla yksinäinen. Olen sinua vanhempi, mutta en ole yhtään huolestunut siitä et elän yksin. Harva mies on hyvä kaikella tavalla.

Nautin elämästäni. Nauti sinäkin. 

Vierailija
20/46 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo niin kulunut,voisit lopettaa.....

Eikä ole edes hauska🙉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän