Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko ennustelijoihin? Onko elämäsi kulku ennustelijoitten tarokkikorteissa?

Vierailija
28.01.2024 |

Mitä luulet?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vit un tarokkikortit? Opettele edes termit.

Vierailija
2/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää opetella ääliöiden huijausmenetelmien nimiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta voit kertoa mistä aiheesta esität kysymyksen.

Vierailija
4/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarokkikortit juuri kertoi että minusta ei tykätä koska haisen. 

Ilmoitan hajun jatkuvan säästösyistä.

Vierailija
5/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta voit kertoa mistä aiheesta esität kysymyksen.

Etkö siis ymmärtänyt kysymystä? Loukkaako sinua se, kun huijausvälineen nimi kirjoitetaan väärin?

Vierailija
6/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä ei taida olla enää yhtään ns. ennustajaa vaan on selvänäkijöitä ennemminkin ja tarot-tulkitsijoita jotka kumpikaan eivät varsinaisesti mitään ennusta. Itse harrastanut tarotmaailmaa nyt yli 20v. ja kyllä nuo kortit välillä nostaa esiin asioita ja näkökulmia joita ei olisi millään välttämättä tullut ajatelleeksikaan. Kaikki päätökset ja valinnat ihminen tekee edelleen itse vaikka kortteja konsultoisikin. Auttavat mm. itsetutkiskelussa. 

Vierailija
7/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun yksi ennustaja ennustaa lauantain lottonumerot oikein niin alan uskoa heihin.

Vierailija
8/25 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarot-kortit eli tarokkikortit ovat 78 kortin pakka, jota käytetään myös ennustamiseen."

Kannattaisi koittaa päteä vain asioista, jotka tuntee hyvin.

Vierailija
9/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä ei taida olla enää yhtään ns. ennustajaa vaan on selvänäkijöitä ennemminkin ja tarot-tulkitsijoita jotka kumpikaan eivät varsinaisesti mitään ennusta. Itse harrastanut tarotmaailmaa nyt yli 20v. ja kyllä nuo kortit välillä nostaa esiin asioita ja näkökulmia joita ei olisi millään välttämättä tullut ajatelleeksikaan. Kaikki päätökset ja valinnat ihminen tekee edelleen itse vaikka kortteja konsultoisikin. Auttavat mm. itsetutkiskelussa. 

Eikö ne ole paremminkin epäselvänäkijöitä?

Vierailija
10/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne ole paremminkin epäselvänäkijöitä?

Voivat olla myös epäselvänäkijöitä. Sekaan mahtuu jos jonkinlaista hiihtäjää. Hekään eivät kuitenkaan ennusta yhtään mitään. 

Vierailija
11/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko, että jollain on lahja ja muilla ei. Kaikilla on kyky, jota voi harjoittaa eli kaikki ihmiset voivat olla ns selvänäkijöitä.

Vierailija
12/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kortit ja niiden selitykset kylläkin voivat antaa uusia näkökulmia asioihin, joita ennustuksen kohteella sillä hetkellä on mielen päällä.

Uskon, että monelle noissa ennustajissa ja muissa näkijöissä on tyydyttävintä sellainen huomion kohteena oleminen, tai siis kokemus ja illuusio siitä. Joku toinen ihminen keskittyy kiireettä juuri minuun, aistii minua, haluaa minulle hyvää.

Vaikkapa ASMR-videoissa tämä on yksi suosittu teema ja triggeri, ja niistä kyllä ei kukaan voi kuvitella saavansa oikeita tulevaisuudenkuvia. Niitä katsotaan nimenomaan sen huomioiduksi tulemisen tunteen vuoksi.

Eräs läheisriippuvaisissa suhteissa huolenpitäjänä lähes koko elämänsä viettänyt tuttava käyttää ennustajien ja vastaavien palveluita usein, käyttää niihin paljon rahaa. Olen joskus ajatellut, että ehkä se on hänen tapansa saada henkilökohtaista huomiota ja hyväksyntää myös itselleen, kun muuten hän ainoastaan antaa sitä muille.

Vierailija
13/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan itse tarot-kortteja, ihan omaksi ja tuttavapiirin iloksi, ja kyllä niistä on iloa ja hyötyä ollut minulle ja monelle muullekin. Mutta onko se sitten ennustamista? Omaa korttien käyttöäni en koe varsinaisesti ennustamiseksi, koska se ei usein niinkään kerro mitä tulee tapahtumaan, vaan minkälaisia asioita tilanteeseen vaikuttaa, mistä sitten voi arvioida todennäköisintä tulevaisuutta, mutta ei sen enempää. Ja on myös mahdollisuus muuttaa asioiden kulkua, jos ei pidä siitä kuvasta minkä kortit näyttää. 

Vierailija
14/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajukkikorteista näkee tulevaisuuden

Vierailija
15/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etniseen vähemmistöön kuuluva nainen ennusti minulle Riihimäen rautatieasemalla kesällä 1982. Ennustus maksoi muistaakseni 20 markkaa, ja siinä luvattiin minulle tumma mies ja kaksi lasta. Seuraaville ennustuksia kaupitteleville olen sanonut, että kun tämäkään ennustus ei ole vielä toteutunut, niin en ota vastaan uusia.

Siitä huolimatta nostan joskus itselleni tarot-kortin (tai yleensä kolme). Yleensä niillä on itselleni syvällinen merkitys, mutta kaikkihan on kiinni omasta tulkinnasta.

Vierailija
16/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ennustettiin nuoruudessa onnellista avioliittoa ja kahta lasta, tyttöä ja poikaa. Eipä ole puolisoa ja lapsia en kykene saamaan. Pelikorteista tämä ja piti olla hyvä ja kokenut selvänäkijä.

Vierailija
17/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ennustettiin 18-vuotiaana pyytämättä ja yllättäen (ja ilmaiseksi). Otin leikkinä, en uskonut. Nyt 15 vuotta myöhemmin en voi kuin todeta, että nappiin meni. 

Vierailija
18/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että jollain on lahja ja muilla ei. Kaikilla on kyky, jota voi harjoittaa eli kaikki ihmiset voivat olla ns selvänäkijöitä.

Toisilla näkemisen lahja on vaan kehittyneempi kuin näillä muilla. Itseäni ärsyttää se kun jotkut harjoittajat sanovat että nyt ei ole oikea aika jollekin asialle joten luen tuon niin että lukijan itsensä mielestä ei ole oikea aika kun haluaa tienata lisää rahaa ja saada ns palaavan maksavan asiakkaan. Ei se niin ole että tarottien lukija hallitsee henkivoimia kun se on juuri toistepäin. 

Vierailija
19/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eksyssi ja irti todellisuudesta olevat elämästä eksyneet uskovat huuhaa ennustuksiin, kuten "tarot", "kristallit" yms. humpuukki!

Vierailija
20/25 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai eksyssi ja irti todellisuudesta olevat elämästä eksyneet uskovat huuhaa ennustuksiin, kuten "tarot", "kristallit" yms. humpuukki!

Jos lottoat ja pelaat muita uhkapelejä niin ne on myös väärin ja humpuukia. Ahneet paskat pelaavat uhkapelejä koskaan voittamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi