Millaista on nelikymppisen miehen sinkkuelämä?
Voit kertoa omia kokemuksiasi?
Ovatko parisuhteen vai seksin perässä?
Millaisia naisia hakevat?
Jos olet itse nelikymppinen sinkkumies, oletko tyytyväinen tilanteeseesi?
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Olisko nelikymppisiä miehiä deittailleita naisia paikalla?
No aika vaikea noita on deittailla, kun eivät innostu oikein millekään. Kolmekymppiset mulle vaan kirjoittelee. N41
Vierailija kirjoitti:
Eikö parisuhdetta haussa kenelläkään?
No jos saisi kauniin, hoikan, timmin ja lapsettoman 25-30-vuotiaan naisen parisuhteeseen, niin sitten kyllä, mutta kun ei saa niin huonompaan ei halua tyytyä. Lyhyemmissä suhteissa olen joustavampi kriteereistä, kun mammasta pääsee heti halutessaan eroon.
Yritän löytää ikäistäni miestä kevyt suhteeseen. Vaikeaa on. Lähinnä panon tai vaimon paikkoja tarjolla, ei mitään välimuotoa. Todella outoa. Terveisin hoikka ja lapseton nelikymppinen nainen
Aika passiivisia ovat ainakin Tinderissä ja vastaavissa. Kolmekymppiset kiinnostuu minusta ihan parisuhdemielessäkin, mutta nelikymppiset eivät niinkään. N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö parisuhdetta haussa kenelläkään?
No jos saisi kauniin, hoikan, timmin ja lapsettoman 25-30-vuotiaan naisen parisuhteeseen, niin sitten kyllä, mutta kun ei saa niin huonompaan ei halua tyytyä. Lyhyemmissä suhteissa olen joustavampi kriteereistä, kun mammasta pääsee heti halutessaan eroon.
Sama mutta 16-20.
Vierailija kirjoitti:
Yritän löytää ikäistäni miestä kevyt suhteeseen. Vaikeaa on. Lähinnä panon tai vaimon paikkoja tarjolla, ei mitään välimuotoa. Todella outoa. Terveisin hoikka ja lapseton nelikymppinen nainen
Kevyt suhde on panosuhde.
Vierailija kirjoitti:
Aika passiivisia ovat ainakin Tinderissä ja vastaavissa. Kolmekymppiset kiinnostuu minusta ihan parisuhdemielessäkin, mutta nelikymppiset eivät niinkään. N41
Onko sinulla nuoria lapsia? Nelikymppiset miehet omaavat usein jo kokemusta siitä minkälaista on yrittää muodostaa parisuhdetta sellaisen naisen kanssa jolla on 2-3 lasta huollettavana. Kolmekymppisillä tällaista kokemusta on harvemmin
Tällä viikolla olen lähinnä oleillut kotona, aikuisopiskellut, lukenut kirjaa ja koonnut palapeliä. Viikonloppuna menen katsomaan urheilua ja käyn sään salliessa kävelyllä. Seuraavalla viikolla jatkan kirjan lukemista, opiskelua ja jos saan palapelin koottua niin siirryn pienoismalleihin. Naisia en ole nähnyt kuin kaupassa ja kun kävin tapaamassa vanhempiani.
m43
Heh, jotenkin hassu kysymys. Mitä oletuksia se sisältää? Olen ollut pitkissä parisuhteissa, joista ei vain ole tullut niitä lapsia. Töitä on tehty ja elämää eletty.
Nainen nro 1 (ikävuoteni 20-25) asui vanhempiensa luona, nro 2 kärsi mielenterveysongelmista ja nro 3 oli jo liian vanha ainakin omasta mielestään (itseäni lähes kymmenen vuotta vanhempi eli 40+). Eipä ollut mahdollisuuksia kovin tasapainoiseen perhe-elämään.
Enkä etsi naista ensisijaisesti perheen perustamiseen, vaikka se tärkeä asia minulle onkin. Sopivia kumppaneita on niin vähän tarjolla, että olisin tyytyväinen, jos nyt edes se elämänkumppani löytyisi. Ehdottomasti plussaa, jos haluaa lapsia ja pystyy niitä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teit ikävuosina 18-37, ja etenkin ikävuosina 20-25?
Miehenä varoituskellot hälyttävät kun nainen etsii miestä ensisijaisesti siksi koska haluaa lapsia.
Tämä on aika useinkin tilanne. Tavismiehet eivät kiinnosta, paitsi sitten kun tavismiestä tarvitaan perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sinkkumies, ikää 37. Olen hoikka ja liikunnallinen, en kirveellä veistetty. Elämä kunnossa: on omakotitalo, auto, sijoituksia, ei velkaa. Haluaisin kestävän parisuhteen ja perheenlisäystä. Mikä siis on ongelmana?
Nykyajan naiset. En halua naista, jonka elämä pyörii somen ja muun pinnallisuuden ympärillä, enkä varsinkaan naista, jolla on kroonisia mt-ongelmia tai elämänhallinta muuten päin mäntyä. Tinderissä pyyhkäisen oikealle ehkä joka kymmenennen. Moni nainen, josta muuten voisin olla kiinnostunut, ei jaa samaa arvomaailmaa tai ei halua lapsia. Vaikka osumia on lukuisia ja tykkäyksiä näin miehenä paljon (100+), ei tutustuminen potentiaalisiin tapauksiin oikein onnistu, vaikka juttu usein luistaa hyvin.
Syy on yleensä ollut se, että nainen on sinkkuna työntänyt kalenterinsa täyteen kaikenlaisia menoja, jolloin aikatau
Ihan kuin omasta näppäimistöstä.
M41