Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on nelikymppisen miehen sinkkuelämä?

Vierailija
28.01.2024 |

Voit kertoa omia kokemuksiasi?

Ovatko parisuhteen vai seksin perässä?

Millaisia naisia hakevat?

Jos olet itse nelikymppinen sinkkumies, oletko tyytyväinen tilanteeseesi?

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän yllätyksenä sinkkumarkkinoille siirtymisen jälkeen miten kiinnostuneita nuoremmat naiset ovat 40+v miehestä. Olen deittaillut ja tapailut useita itseäni n. 10-13v nuorempia naisia. En edes tiedä mihin vetovoimani perustuu. Omasta mielestäni olen tavallinen, lapseton työssäkäyvä, itsestäni huolta pitävä mies. Oma asunto, työpaikka, harrastuksia jne. Ehkä se näkyy minusta, että en ole epätoivoinen tai etsi mitään väkisin.

Oman ikäisiin naisiin olen kyllä pettynyt. Monet ovat katkeria toiselle kierrokselle joutumisesta. monella lapsien kanssa eläminen estää minkäänlaisen deittailun (mutta silti roikutaan Tinderissä), tai vaatimukset ovat täysin mahdottomia. 

Vierailija
102/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on, että ulkonäöllisesti sytyttävien naisten osuus vähenee iän myötä. Jos 20+ sytyttäviä oli 80-90% naisista (huom, tuolloin ylipaino oli harvinaista)...nyt 40+ se on 5-10%. Korkeintaan.

Pääsyy on kroppa. Se on lähes kaikilla ikäisilläni naisilla pallo, jääkaappi tai säkki. Reisistä ja peffasta on kadonnut muodot, kun taas keskikroppa on tukevampi.

Nyt joku sanoo että no mitä järkeä siinä on pariutua nuorenakaan, kun mies kuitenkin jättää vanhenevan naisen. No ei se niin automaattisesti mene. Siinä vaiheessa on vuosien aikana muotoutunut tunneside ja yhteinen elämä. Ja ei kovin mairitteleva, mutta tieteellisesti todistettu juttu, nimittäin se että naisen viehättävyyttä vanhempana lisää muistot joita miehellä on tämän kropasta nuorena. Sori, mutta näin asia tutkitusti on.

Löytäisin

Palstanaiset vauhdissa taas. "Kun tekin, niin mekin, läl-läl-lää" :D

Keskimäärin toisella kierroksella ikäero on 5 vuotta (mies vanhempi). En ole havainnut, että hyväkroppaiset mitenkään yleisesti deittailisivat nuorempia miehiä. Ero on siinä että hyväkroppaiset deittailevat geneettisesti komeampia ja sosioekonomisesti menestyvämpiä miehiä.

Ja hyväkroppainen 40+ nainen vasta harvinainen onkin. Hoikkia löytyy jonkin verran, mutta useimmilla hoikilla 40+ naisilla ei sitten ole muotoja takapuolessa ja reisissä, toisin kuin hoikilla parikymppisillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vähän yllätyksenä sinkkumarkkinoille siirtymisen jälkeen miten kiinnostuneita nuoremmat naiset ovat 40+v miehestä. Olen deittaillut ja tapailut useita itseäni n. 10-13v nuorempia naisia. En edes tiedä mihin vetovoimani perustuu. Omasta mielestäni olen tavallinen, lapseton työssäkäyvä, itsestäni huolta pitävä mies. Oma asunto, työpaikka, harrastuksia jne. Ehkä se näkyy minusta, että en ole epätoivoinen tai etsi mitään väkisin.

Oman ikäisiin naisiin olen kyllä pettynyt. Monet ovat katkeria toiselle kierrokselle joutumisesta. monella lapsien kanssa eläminen estää minkäänlaisen deittailun (mutta silti roikutaan Tinderissä), tai vaatimukset ovat täysin mahdottomia. 

Minusta kiinnostui nelikymppisenä muutamakin alle 30v nainen. Perhe tosin olisi haluttu perustaa nopeasti.

Vierailija
104/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palstanaiset vauhdissa taas. "Kun tekin, niin mekin, läl-läl-lää" :D

Keskimäärin toisella kierroksella ikäero on 5 vuotta (mies vanhempi). En ole havainnut, että hyväkroppaiset mitenkään yleisesti deittailisivat nuorempia miehiä. Ero on siinä että hyväkroppaiset deittailevat geneettisesti komeampia ja sosioekonomisesti menestyvämpiä miehiä.

Ja hyväkroppainen 40+ nainen vasta harvinainen onkin. Hoikkia löytyy jonkin verran, mutta useimmilla hoikilla 40+ naisilla ei sitten ole muotoja takapuolessa ja reisissä, toisin kuin hoikilla parikymppisillä."

Kerroin vaan omasta tilanteestani enkä usko, että se on mitenkään kovin harvinainen tilanne. Nelikymppisillä miehillä alkaa olla jo päälaki harventunut ja kasvoissa aikamoiset kanjonit, joten mieluummin sitä katselee vähän freesimpää tapausta :)

Mulla ei ainakaan ollut mitään muotoa missään parikymppisenä, kun en harrastanut mitään liikuntaa, olin suora kuin tikku. Nykyään on kapea vyötärö, litteä vatsa ja kunnon pakarat ja reidet.

N42

Vierailija
105/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole naisille kelvannut (en ole ikinä saanut heiltä minkään tason huomiota, tämä kertonee jotain ulkonäöstäni). Nuoruus ja tärkeät kokemukset ovat jääneet lähes täysin elämättä eikä tuota aikaa saa mitenkään takaisin. Kiitos ylipaino, kiitos videopelit!

Liikuntaa en harrasta, salilla en ole koskaan käynyt. Tästä erityiskiitos ala- ja yläasteiden liikuntatunneilta saaduille todella kannustaville kokemuksille. Herätys, töihin, kotiin, sohvalle, nukkumaan. Toistetaan viitenä päivänä viikossa. Ei kavereita, ei tyttöystävää. Harrastuksia on pari, mutta ne tapahtuvat yksin ulkona tai yksin neljän seinän sisällä. Palkkani on parisuhteen saamisen kannalta heikko (elämässä onnistuneen miehen tulisi tässä iässä tienata tuplasti) eikä työhistorianikaan mainittava ole. Autoa en omista.

Naisten suhteen en onneksi ole totaalikokematon. Heillä ei ole mitään tarjottavaa minulle eikä minulla ole mitään tarjottavaa heille. Liityin Tinderiin pitkästä aikaa ihan huvin vuoksi ja hetken selailtuani ikähaarukan 18-43 profiileja totesin että jos naisten taso on tämä (jokainen profiili on toisensa sieluton kopio), ei itsensä liikunnallinen kehittäminen ole vaivan arvoista. Yksinhuoltajaa en parisuhteeseen kelpuuta, sillä en halua ottaa minkäänlaista vastuuta toisen miehen lapsista.

En ole tilanteeseeni tyytyväinen tai tyytymätön. En vain välitä enää. Tyhjyys on autuutta, hiljaisuus on parhautta.

/m42

Vierailija
106/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä tämä pelkkään pinnalliseen ulkomuotoon keskittyminen. Keski-ikäisellä on niin paljon muutakin parempaa annettavaa kuin kiinteä pakara.

Osa miehistä näyttää olevan edelleen vietti- ja vaistomaailman vietävissä ja aikuiseksi on jääty kasvamatta. Ei aikuiselle naiselle pääse ikinä tiukkaa sixpäkkiään näyttämään, jos korvien välissä on tyhjää.

Vierailija
107/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja hyväkroppainen 40+ nainen vasta harvinainen onkin. Hoikkia löytyy jonkin verran, mutta useimmilla hoikilla 40+ naisilla ei sitten ole muotoja takapuolessa ja reisissä, toisin kuin hoikilla parikymppisillä."

Kerroin vaan omasta tilanteestani enkä usko, että se on mitenkään kovin harvinainen tilanne. Nelikymppisillä miehillä alkaa olla jo päälaki harventunut ja kasvoissa aikamoiset kanjonit, joten mieluummin sitä katselee vähän freesimpää tapausta :)

Mulla ei ainakaan ollut mitään muotoa missään parikymppisenä, kun en harrastanut mitään liikuntaa, olin suora kuin

Asuthan myös ulkomailla ja onhan miehesi rikas?

Jos kyllä, sinun kaltaisiasi naisia on 90% palstanaisista.

Vierailija
108/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ollut mitään muotoa missään parikymppisenä, kun en harrastanut mitään liikuntaa, olin suora kuin

Hienoa, että on mieluista nuorempaa seuraa. Eivät nämä kolmikymppiset sinulle sormusta ikinä tarjoa, etkä sinäkään varmaan sitä ole vaatimassa.

Vierailija
109/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä tämä pelkkään pinnalliseen ulkomuotoon keskittyminen. Keski-ikäisellä on niin paljon muutakin parempaa annettavaa kuin kiinteä pakara.

Osa miehistä näyttää olevan edelleen vietti- ja vaistomaailman vietävissä ja aikuiseksi on jääty kasvamatta. Ei aikuiselle naiselle pääse ikinä tiukkaa sixpäkkiään näyttämään, jos korvien välissä on tyhjää.

No jos mies ei ole viettiensä vietävänä, ei se tarvitse naista mihinkään. En minä halua naista sotkemaan kotiini, enkä kaipaa hirveästi seuraa. Jos nainen on kiinnostunut seksistä kanssani, voin minäkin hänestä kiinnostua, vaikka oma halukkuus ei olekaan kuin ehkä 30% siitä, kuin se oli parikymppisenä. Joku tuollainen tapailusuhde olisi ihan OK, jos se käy naiselle. Ilman muuta omat asunnot täytyy olla molemmilla, oma elämä ja riippumattomuus.

Vierailija
110/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sinkkumies, ikää 37. Olen hoikka ja liikunnallinen, en kirveellä veistetty. Elämä kunnossa: on omakotitalo, auto, sijoituksia, ei velkaa. Haluaisin kestävän parisuhteen ja perheenlisäystä. Mikä siis on ongelmana?

Nykyajan naiset. En halua naista, jonka elämä pyörii somen ja muun pinnallisuuden ympärillä, enkä varsinkaan naista, jolla on kroonisia mt-ongelmia tai elämänhallinta muuten päin mäntyä. Tinderissä pyyhkäisen oikealle ehkä joka kymmenennen. Moni nainen, josta muuten voisin olla kiinnostunut, ei jaa samaa arvomaailmaa tai ei halua lapsia. Vaikka osumia on lukuisia ja tykkäyksiä näin miehenä paljon (100+), ei tutustuminen potentiaalisiin tapauksiin oikein onnistu, vaikka juttu usein luistaa hyvin.

Syy on yleensä ollut se, että nainen on sinkkuna työntänyt kalenterinsa täyteen kaikenlaisia menoja, jolloin aikataulut eivät osu yksiin. Yritä siinä sitten tutustua, kun tuntuu siltä, ettei vastapuoli edes halua tut

Naisilla on muuten ihan täsmälleen samat ongelmat parisuhdetta hakiessa. Saa hakea neulaa heinäsuovasta, jos Tinderistä meinaa asiallisen miehen löytää. 

Vierailija
111/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen klassinen naiseton mies.

Fiksu, työssäkäyvä, ihan ok kunnossa. On harrastuksia ja kavereita.

Olen keskivertoa lyhyempi, en raamikas tai maskuliininen. Mutta se mikä vie mahdollisuudet täysin, on seksuaalisen dominanssin puute. Vaikka kuinka toivottaisiin hellyyttä ja hyväilyjä, pääruokalaji on se kun uros ottaa naaraan. Sitä ei olisi luvassa, vaan jos nainen haluaisi rajumpaa menoa, olisi hänen otettava minut. En ole myöskään sellainen suoraviivainen mies, joka syttyy kun näkee p*llun ja on valmis panemaan ketä tahansa jolta sellainen löytyy. Vasta kun mukaan tulee kroppa, äly, kiusoittelu, huumori ja kaikki muu...alan kiinnostua.

Etuinani ovat äly, kohteliaisuus, mukavuus, verbaalinen taitavuus ja aika hyvä radioääni. Löydän helposti online-seuraa chattailyyn ja ääniviestien/videoviestien vaihtamiseen. Löysin OF-palvelustakin, kävin siellä kokeeksi ja kaksi naista siellä halusivat viestitellä/sekstailla ilman että raha on kuvioissa mitenkään. Tämän pidemmälle en yritäkään tilannetta viedä.

Jäänen siis lopullisesti mieheksi joka osaa tuottaa naiselle fantasian, mutta todellisuus olisi pettymys.

Vierailija
112/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos mies ei ole viettiensä vietävänä, ei se tarvitse naista mihinkään. En minä halua naista sotkemaan kotiini, enkä kaipaa hirveästi seuraa. Jos nainen on kiinnostunut seksistä kanssani, voin minäkin hänestä kiinnostua, vaikka oma halukkuus ei olekaan kuin ehkä 30% siitä, kuin se oli parikymppisenä. Joku tuollainen tapailusuhde olisi ihan OK, jos se käy naiselle. Ilman muuta omat asunnot täytyy olla molemmilla, oma elämä ja riippumattomuus.

Ei kukaan ala sinulle pelkäksi seksileluksi, olet sen jo varmaan itsekin ymmärtänyt. Suhteessa on kyse molemminpuolisesta halujen ja toiveiden tyydyttämisestä. Et halua kohdata naista ihmisenä vaan vain tarpeittesi tyydyttäjänä.

Vierailija
113/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kick live : Pottukoiralive

Jouko on 41-vuotias sinkkumies ja tällä hetkellä livestreamaa Pattayalta :D 

Vierailija
114/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainakaan ollut mitään muotoa missään parikymppisenä, kun

Olen eri mutta tottahan se on että me 40+ naiset oltiin nuorina lähinnä laihoja koska sellainen ysärillä piti olla. Lihakset oli ehdoton ei naisella. Fitness-trendi on alkanut paljon myöhemmin ja kaltaiseni naiset jotka ovat aina halunneet näyttää hyvältä siinä ajassa jossa ovat eläneet ovat nyt 40+ ihan oikeasti lihaksikkaammassa kunnossa kuin nuorina. Se on sitten makuasia että kuinka muhkeasta tykkää. 

Mutta mitä tulee treffailuun niin olen ollut aikuisiällä sinkku kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla olen todennut että vientiä riittää vaikka ikää on jo, no, enemmän kuin silloin nuorena. Parisuhteeni ovat suurin piirtein ikäisteni kanssa - pari kolme vuotta nuorempia ovat mieheni olleet. Tämä kolmas kierros on toivottavasti viimeiseni. Mieheni on kaikilla mittareilla ehdottomasti paras joka mulla on ollut, siis ylivoimaisesti. 

Ja mitä enemmän luen näitä kommentteja ja ketjuja, sitä onnellisempi ja toisaalta hämmentyneempi olen. Miten kohtasinkaan niin hyvän miehen, joka kaiken lisäksi itsekin oli valmis rakastumaan ja jakamaan elämänsä. Ei vain sänkyään. 

Vierailija
115/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikoissa kantimissa on parisuhde, jos se perustuu toisen osapuolen muodokkaisiin reisiin. 

Vierailija
116/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikoissa kantimissa on parisuhde, jos se perustuu toisen osapuolen muodokkaisiin reisiin. 

Plääh. Älä esitä tyhmää, et varmaan sitä ole kuitenkaan.

Varmasti yksikään rakastava parisuhde ei perustu reisiin mutta on yhtä naiivia yrittää ajatella että ulkonäöllä ei ole mitään roolia pariutumisessa. 

Vierailija
117/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti yksikään rakastava parisuhde ei perustu reisiin mutta on yhtä naiivia yrittää ajatella että ulkonäöllä ei ole mitään roolia pariutumisessa. 

En sanonut, ettei ole mitään roolia, mutta tiedän itse omasta kokemuksesta, että sellainen suhde, johon on menty ulkonäkö edellä, ei ole kovin kestävää laatua.

Vierailija
118/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, ettei ole mitään roolia, mutta tiedän itse omasta kokemuksesta, että sellainen suhde, johon on menty ulkonäkö edellä, ei ole kovin kestävää laatua.

Ulkonäkö on useimmille rima joka pitää ylittää jotta aletaan edes tutustua sen enempää. Muut jutut sitten ratkaisee rakastuuko vai ei. 

Keskimäärin näin, väitän. 

Vierailija
119/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi enää mitään. Minulla oli 20 vuoden ajan ihan hyviä suhteita ihanien naisten kanssa, pisimmät 3-4 vuotta ja lyhyempiä väleissä. Jo reilu kymmenen vuotta sitten tajusin että oman ikäisten naisten kanssa pariutuminen on biologisen kellon pakottamaa ja vailla mitään suurta romantiikkaa. Sen jälkeen olen tajunnut että reilusti nuorempien kanssa on myös omat ongelmansa: Hauskaa on toki, mutta ei noin vaan muutu kahden tasavertaisen aikuisen suhteeksi ajan kanssa ja intressit ja odotukset ei ehkä ihan kohtaa. Molemmat vaihtoehdot tuntuvat yhtä lailla vastemielisiltä: Jossain apissa kynyttäminen toisella kierroksella olevien kanssakyynikoiden seassa, tai nuorten lähestyminen itsekritiikittömänä setänä.  Ei niin että nelikymppiset naiset olisivat välttämättä jotenkin epäviehättäviä, mutta heihin tai ainakin pariutumisen tapaan tässä kohtaa jo yleensä liittyy joku deal breaker.

Vierailija
120/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä 40, mutta lähellä sitä eli 38. Olen korkeakoulutettu, ihan ok. töissä kunnallisella puolella, ystäviä löytyy useampi jotka olen tuntenut lähes koko ikäni. Myös töiden kautta olen läheisissä väleissä monen kanssa. Harrastan kestävyysurheilua ja muutenkin elän suht terveellisesti, eli päihteitä vain juhlapäivinä, ruokavalio, unirytmi jne. kunnossa. 

Tänä viikonloppuna tehtyä:

-perjantai-illalla siivosin talon ja tein rästissä olleet hommaat erääseen projektiin

-lauantai: herätys klo. 7, pitkä lenkki 17 km, ruoan tekoa useammaksi päiväksi, leivoin myös pullaa ja sämpyliä, illalla kävin vielä avannossa kaverin kanssa, illalla luin vielä kirjaa ja olin nukahtanut kirja silmillä noin klo. 22

-tänään sunnuntaina: herätys virkeänä noin klo. 7, sillä heti aamusta tulee yksi lempiohjelmistani :Talot huokuvat historiaa, kävin salilla ja uimassa, nyt loppupäivän olen istunut koneella ja

Tarttisit parisuhteeseen aamuvirkun ihmisen.