Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on nelikymppisen miehen sinkkuelämä?

Vierailija
28.01.2024 |

Voit kertoa omia kokemuksiasi?

Ovatko parisuhteen vai seksin perässä?

Millaisia naisia hakevat?

Jos olet itse nelikymppinen sinkkumies, oletko tyytyväinen tilanteeseesi?

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälti sama tilanne.

Pelimerkit riittävät vain naisiin joilla vyötärö on lantiota leveämpi ja vatsa on peppua pyöreämpi.

Kaikki ovat halunneet "tuntea itsensä pieniksi miehen rinnalla", ja niiden kahden kanssa jotka ilmaisivat että seksi kiinnostaisi, se oli tasolla "kait sua nyt pillu kiinnostaa, tuu ottamaan se on uroksen tehtävä".

Se, että olen itse kondiksessa, ei vaikuta ollenkaan. Pitäisi olla geneettistä komeutta, rahaa ja asemaa.

Vierailija
82/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes nelikymppisenä naisena ajattelen itsestäni, että olen aina ollut hyvä vaimo.

Annan miehen katsoa rauhassa jääkiekkoa ja pelata pleikkaria, hän voi käydä omissa harrastuksissaan. Suihinoton tai seksiä saa aina halutessaan.

Siivoan ja laitan ruokaa, käyn myös töissä ja pidän huolta. En ole vaatinut mitään ihmeellistä. Oikeastaan vaan, että käy töissä, ottaa vastuuta lapsista ja on mua kohtaan kunnioittava ja kunnollinen. Pitää huolta itsestään kuten minäkin.

Haluan läheisyyttä, mutta nautin myös omista oloistani ja ystävien seurasta.

Niin naisena koen olevani miehelleni ennen kaikkea ETU, en mikään rasite. Siksi kuvittelen varmaankin, että jokainen mies haluaa parisuhteen. Ap

Tuon takia olet myös onnellisesti parisuhteessa. Sinkut ovat ihan eri asia sinun ikäluokassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä totuus on, että ulkonäöllisesti sytyttävien naisten osuus vähenee iän myötä. Jos 20+ sytyttäviä oli 80-90% naisista (huom, tuolloin ylipaino oli harvinaista)...nyt 40+ se on 5-10%. Korkeintaan.

Pääsyy on kroppa. Se on lähes kaikilla ikäisilläni naisilla pallo, jääkaappi tai säkki. Reisistä ja peffasta on kadonnut muodot, kun taas keskikroppa on tukevampi.

Nyt joku sanoo että no mitä järkeä siinä on pariutua nuorenakaan, kun mies kuitenkin jättää vanhenevan naisen. No ei se niin automaattisesti mene. Siinä vaiheessa on vuosien aikana muotoutunut tunneside ja yhteinen elämä. Ja ei kovin mairitteleva, mutta tieteellisesti todistettu juttu, nimittäin se että naisen viehättävyyttä vanhempana lisää muistot joita miehellä on tämän kropasta nuorena. Sori, mutta näin asia tutkitusti on.

Löytäisin kyllä kivan naisen elämään suht leppoisaa keskiluokkaista arkielämää. Voitaisiin istua sohvalla herkkukorin kanssa ja viettää lähinnä naisen toivomia hemmotteluviikonloppuja. Samalla kasvattaisin vähän mahaa, joka on naisesta kivempi kuin "asketismi" eli ei herkuttelulle. Seksiä harrastettaisiin kerran viikossa, ja pian sekin jäisi kun en jaksaisi psyykata itseäni kiihottumaan.

En halua sellaista.

Vierailija
84/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä totuus on, että ulkonäöllisesti sytyttävien naisten osuus vähenee iän myötä. Jos 20+ sytyttäviä oli 80-90% naisista (huom, tuolloin ylipaino oli harvinaista)...nyt 40+ se on 5-10%. Korkeintaan.

Pääsyy on kroppa. Se on lähes kaikilla ikäisilläni naisilla pallo, jääkaappi tai säkki. Reisistä ja peffasta on kadonnut muodot, kun taas keskikroppa on tukevampi.

Nyt joku sanoo että no mitä järkeä siinä on pariutua nuorenakaan, kun mies kuitenkin jättää vanhenevan naisen. No ei se niin automaattisesti mene. Siinä vaiheessa on vuosien aikana muotoutunut tunneside ja yhteinen elämä. Ja ei kovin mairitteleva, mutta tieteellisesti todistettu juttu, nimittäin se että naisen viehättävyyttä vanhempana lisää muistot joita miehellä on tämän kropasta nuorena. Sori, mutta näin asia tutkitusti on.

Löytäisin kyllä kivan naisen elämään suht leppoisaa keskiluokkaista arkielämää. Voitaisiin istua sohvalla

Omiin silmiin 40v naisista ehkä 10-15% on ulkonäöllisesti sytyttäviä. 

Ongelma on valtaosalla totta tosiaan nimenomaan se vartalo. Minusta enemmistöllä nelikymppisistä naisista on edelleen ihan miellyttävät ja kivannäköiset kasvot, mutta vartalo sen sijaan on enemmistöllä aivan täysin "shit tier" tasoa. Vyötärö ja lantio yhtä samaa pötköä, pylly täysin lättänä, ja ainoa paikka missä on mitään kurveja, on vatsan alue. 

Vierailija
85/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 vee. Elämäni kulkee loopissa työpaikan toimisto-työpaikan kuntosali-kauppa-koti. 

Muun ajan pyöritän omaa insinööritoimistoa vakityön ohella. En käy baareissa enkä käy yökerhoissa. 

Penkistä nostan 150 kg, mave 220, hauiskääntö mutkatangolla 20 kg levyt molemmilla puolilla 10 toistoa.

Vuositulot 60k-90k euroa. Insinöörin tutkintoja kaksi. 

Minä en vain ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä ja poikuuskin on tallella. Taitaa olla tallella hautaan asti.

Jännittäisin niin paljon treffejä, että tod.näk pyörtyisin. Olen aina ollut uusien tilanteiden jännittäjä.

Työelämässä pärjään, kun kontaktit on pintapuolisia.

M38

Jatkan vielä. Toisinaan olen saanut kyllä huomiota ja katselua kulmien alta kera söpön, viekottelevan hymyn

Mutta eivät ne ole mihinkään johtaneet. Naisen pitäisi olla aloitteellinen.

M38

Vierailija
86/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun niin moni sanoo, ettei löydä riittävän nättiä naista että voisi harrastaa seksiä, niin minua ihan vilpittömästi kiinnostaa mistä tämä johtuu. Omassa tuttavapiirissä on paljon varsin vetäviä nelikymppisiä naisia, osa sinkkuja. Millainen sen naisen ulkonäkö pitää olla että kiinnostaa riittävästi? Vai onko kyse siitä että kykenee ylipäätään kiihottumaan vain nuoremmista?

Ei, vaan nämä naiset ovat sinun mielestäsi vetäviä. Miehet eivät pidä samoja naisia vetävinä, kuin naiset. Ja 40-vuotiailla sinkkunaisilla on aina jokin syy, miksi he ovat sinkkuina. Iällä ei ole muutoin kyllä mitään väliä tuossa mielessä. Ongelma on vain se, että 40-vuotiailla alkaa olla kaikenlaisia mielenterveyden ongelmia, ahdistusta, masennusta, erityislapsia ja ties mitä.

Ymmärrän, että mt-ongelmat tai erityislapset voivat olla parisuhteen este, mutta tuossahan kysyttiin seksistä. 

t. eri

Vierailija
87/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 vee. Elämäni kulkee loopissa työpaikan toimisto-työpaikan kuntosali-kauppa-koti. 

Muun ajan pyöritän omaa insinööritoimistoa vakityön ohella. En käy baareissa enkä käy yökerhoissa. 

Penkistä nostan 150 kg, mave 220, hauiskääntö mutkatangolla 20 kg levyt molemmilla puolilla 10 toistoa.

Minä en vain ole koskaan elämäni aikana käynyt treffeillä ja poikuuskin on tallella. Taitaa olla tallella hautaan asti.

Jännittäisin niin paljon treffejä, että tod.näk pyörtyisin. Olen aina ollut uusien tilanteiden jännittäjä.

M38

Lähde kans harjoittelutreffeille? Ei sun tarvi puhua paljon mitään, minä kyllä hoidan sen. Huomaat, ettei tota tarvitse jännittää.

N39

Vierailija
88/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin kyllä kivan naisen elämään suht leppoisaa keskiluokkaista arkielämää. Voitaisiin istua sohvalla

Minulle unelmaviikonloppu olisi esim. 2-3 tunnin hiihtolenkki aamupäivällä. Sitten sauna, suihku ja lounas. Loppupäivä voidaan viettää sängyssä. Arvaa, kuinka moni 40+ mies harrastaa liikuntaa. 

Vierailija
89/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin kyllä kivan naisen elämään suht leppoisaa keski

Monikin.

Mutta kaikki he eivät ole riittävän pitkiä, komeita ja riittävän hyvässä työssä.

Vierailija
90/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Jatkan vielä. Toisinaan olen saanut kyllä huomiota ja katselua kulmien alta kera söpön, viekottelevan hymyn

Mutta eivät ne ole mihinkään johtane

Naiset odottavat, että mies tekee aloitteen. Vaikutat komealta ja kivalta mieheltä. Ei naiset uskalla sinua lähestyä. 

Vierailija
91/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Lähde kans harjoittelutreffeille? Ei sun tarvi puhua paljon mitään, minä kyllä hoidan sen. Huomaat, ettei tota tarvitse jännittää.

Ei tuolle mikään kelpaa. Kunhan ulisee. Tai on trolli.

Vierailija
92/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Lähde kans harjoittelutreffeille? Ei sun tarvi puhua paljon mitään, minä kyllä hoidan s

Todellakin trolli. 

Vierailija
93/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä sorittelet. Sama mies on ollut nuoresta lähtien, yli 20 v ajan, ja vuodet eivät todellakaan ole olleet helliä kummallekaan. Ei me nautiskella toistemme ulkonäöstä, siinä ei kummallakaan ole kehumista enää keski-iässä. Onni on syttyä siitä, miltä toinen tuntuu, sillä se ei muutu. Kosketus, toisen ihon tuoksu, ja ne yhteiset muistot ja tunneside, edelleen moottori hyrrää kummallakin. Ei ole soriteltavaa, se on realismia. Niiltä varmaan loppuu seksi, joiden viehätys pohjautuu pelkkään ulkonäköön, se on mennyttä kaikilta tässä ikäluokassa. 

Vierailija
94/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys numerolle 94:

Kirjoitit "Niiltä varmaan loppuu seksi, joiden viehätys pohjautuu pelkkään ulkonäköön, se on mennyttä kaikilta tässä ikäluokassa". 

Mitä ikäluokkaa sinä siis olet? Ketjun aihe on nelikymppiset ihmiset, ja uskallanpa väittää että nelikymppisten populaatiossa on vielä ihan hyvännäköisiäkin ihmisiä. Kaikki 40+ ihmiset eivät todellakaan ole menettäneet ulkonäköään. 

Vierailija
95/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys numerolle 94:

Kirjoitit "Niiltä varmaan loppuu seksi, joiden viehätys pohjautuu pelkkään ulkonäköön, se on mennyttä kaikilta tässä ikäluokassa". 

Mitä ikäluokkaa sinä siis olet? Ketjun aihe on nelikymppiset ihmiset, ja uskallanpa väittää että nelikymppisten populaatiossa on vielä ihan hyvännäköisiäkin ihmisiä. Kaikki 40+ ihmiset eivät todellakaan ole menettäneet ulkonäköään. 

40+. Ihan hyvännäköisiä ikäisekseen, mutta eivät niin hyvännäköisiä kuin olivat joskus.  Reunoilta rispaantuminen kyllä sopii joillekin aniharvoille.

Vierailija
96/150 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä valitetaan 40 vuotiaiden vartaloista, naiset lihavia pallomahoja, yhtä pötköä jne. Ettekö todella ole nähneet hoikkia 40v.?  Myös 50 ja 60 vuotiaista naisista löytyy todella hoikkia ja urheilevia naisia. Ainakin täällä länsirannikolla, varsinkin suomenruotsalaiset naiset huolehtivat itsestään. 

Vierailija
97/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43-vuotias mies. Olen ollut sinkkuna viisi vuotta, ei lapsia. Arki rullaa omalla painollaan, olen aina ollut kunnianhimoinen työssäni ja työ on yhä haastavampaa, vaikeampaa ja siksi mielenkiintoista. Olen ollut kahdessa yli vuoden mittaisessa parisuhteessa eroni jälkeen, mutta ne eivät kestäneet.

Etsin ikäistäni, aikuista, positiivista, kypsästi ajattelevaa naista. Ongelmaksi on muodostunut se, että myös he ovat ns. toisella kierroksella ja edelliseltä kierrokselta on lapsia. Hyvillä naisilla on aina vientiä, enkä pidä sitä ihmeellisenä, että heillä lapsia on, mutten kuitenkaan ole halunnut lähteä viettämään arkeani lasten ehdoilla. Lapset ovat tässä vaiheessa murkkuikäisiä ja kapinoivat uutta elämäntilannetta vastaan, testaavat äitiään ja pyytävät valitsemaan puolia. Ja tottakai salaa toivovat vanhempiensa vielä palaavan yhteen ja yrittävät sabotoida äitinsä uutta suhdetta. En syytä tästä lapsia, tilanne ei ole heidän vikansa ja he toimivat oman lyhyen elämänkokemuksensa pohjalta. Heillä ei ole vielä työkaluja nähdä asioita 'aikuisesti'.

Joka toinen viikko seurustelua ja joka toinen sinkkuna ei lopulta riitä. Viihdyn parisuhteessa ja naiset ovat elämän suola. Odotan nyt muutaman vuoden, että ikäisteni lapset lähtevät yliopistoihin opiskelemaan ja aloittavat oman elämänsä, sitten äidinkin parisuhteelle jää enemmän tilaa. Tässä välissä käytän irtonumeroita, niitä leimaa ihan alusta alkaen pidemmän suhteen mahdottomuus; asumme eri maissa, nainen on jo varattu, elämäntilanteemme ja kiinnostuksenkohteemme ovat ihan erilaiset... pikaromanssit jättävät katkeransuloisia muistoja, eivät muuta. Naisia löytyy onneksi vielä helposti ystävä-, harrastus- ja työpiirien kautta, en kärsi sinkkuudestani. Enemmänkin äitini ja siskoni toivovat minun jo 'asettuvan aloilleen' :)

Vierailija
98/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jees ja naisia riittää! Naisten laatu on toki huonompi kuin nuorempana - useille inhoja räkänokkaisia penskojakin - mutta jakavat auliimmin ja kun kyllästyy niin vaihto uuteen.

Kunhan ei alaikäisiä.

Vierailija
99/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan aika kauheaa olla 4-kymppinen sinkkumies. Ei ole enää nuori ja parhaassa perheenperustamisiässä, mutta ei vielä mikään hopeakettukaan. Siinä saa itsetunto olla kohdillaan, että osaa arvostaa itseään, jos on sinkkumies tuossa isässä.

Höpsis. Ei sinkkuus nelikymppisenä tarkoita sitä, etteikö perhe tai pitkä parisuhde olisi jo koettu. 

Minulla nämä jutut ovat olleet, olen kokenut perhe-elämän ja pitkän parisuhteen. Lapsetkin alkavat olla jo muutaman vuoden kuluttua ihan omillaan. 

Nyt elän parasta aikaa ikinä. Lapset viihtyvät luonani, ja 50-50 jako toteutuu hyvin. Elän paikkakunnalla, jossa asuminen on edullista, joten tilaa lapsille on. Saavat kulkea eksän ja minun luona edes takaisin niin kuin haluavat. 

Olen näin muutaman vuoden sinkkuuden jälkeen jotenkin tullut siihen moodiin, että en kaipaa parisuhdetta. En kyllä oikeastaan tapailukumppaniakaan. En ole yksinäinen, enkä onneton. Flirttailen joskus laiskasti huvikseni muutamien ikäisteni työkaverien kanssa, mutta en oikein jaksa edetä heidänkään suhteen. Aikuisviihde hoitaa seksintarpeen. Nautin omista oloistani ja vapaudestani. Olen löytänyt harrastukseni uudelleen. Vietän aikaa kavereiden kanssa, lasten kanssa, joskus jopa eksäni kanssa (meillä on aika hyvät välit tätä nykyä, mutta luojan kiitos emme saman katon alla).

Vierailija
100/150 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytäisin kyllä kivan naisen elämään suht leppoisaa keski

Omiin silmiin 40v naisista ehkä 10-15% on ulkonäöllisesti sytyttäviä. 

Ongelma on valtaosalla totta tosiaan nimenomaan se vartalo. Minusta enemmistöllä nelikymppisistä naisista on edelleen ihan miellyttävät ja kivannäköiset kasvot, mutta vartalo sen sijaan on enemmistöllä aivan täysin "shit tier" tasoa. Vyötärö ja lantio yhtä samaa pötköä, pylly täysin lättänä, ja ainoa paikka missä on mitään kurveja, on vatsan alue.

Mutta arvaapa onko nämä hyväkroppaiset nelikymppiset naiset kiinnostuneita niistä nelikymppisistä miehistä. Minä en ainakaan, vaan deittailen itseäni kymmenen vuotta nuorempia miehiä :)

N42