Varoituksista huolimatta laitettiin keittiöön remontin yhteydessä avohylly
Joko meillä on huipputehokas lieskari ja ilmanvaihto tai tarinat sen rasvapölyn kertymisestä avohyllyn päälle on suuresti liioiteltua. Tänään pyyhin hyllyn ja sen päällä olevat tavarat, edellisen kerran joskus marraskuussa. Hellaa lähinnä olevassa päädyssä oli vähän pölyä mutta lähti rätillä pyyhittäessä. En ole kokenut yhtään ongelmalliseksi tuon hoitoa. Ja teemme kyllä päivittäin ruokaa, paistinpannullakin, että ei ole mikään mikroruoka- tai noutoruokakeittiö.
Jos joku siis vielä pohtii tuollaisen laittamista keittiöönsä mutta arastelee näiden varoitusten vuoksi, niin ihan turhaan, anna mennä vaan😄
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeaako keittiösi normeista? Vauvapalstalla ei pidetä sun kaltaisista keittiöihmisistä
Juu, poikkeaa. Olen huomannut saman. Alapeukkuja satelee kun kerron, että minulla on iso ruokakomero keittiössä eikä ollenkaan yläkaappeja. Kaikenlaisia keittiöitä minullakin ollut, nyt suunnittelin tämän keittiön melkein kokonaan itse. Sitten se oli keittiöitä valmistavan liikkeen mallistoon kuvattuna. Jottei se ihan huono ilmeisesti ole. Omasta mielestäni loistavat ratkaisut jotka sopivat itselleni prikulleen.
Miksi sitten koet noin kovaa tarvetta selitellä niitä ratkaisujasi tuikituntemattomille jos muka olet niihin tyytyväinen?
Ei ole mitään kovaa tarvetta. Täällä oli kerran ketju, jossa kyseltiin onko jollain ruokakomero keittiössään. Siihen silloin vastasin. Muuten en ole keittiöstäni täällä kertonut. En ole muka tyytyväinen, vaan suorastaan onnellinen oikeanlaisesta itselleni sopivasta keittiöstä joka ei ole mikään tusinatuote. Kiitos vaan sulle halveeramisesta, varmaan sulle tuli oikein mukava olo.
Ruokakomero on kyllä hyvä, en enää luopuisi! Meillä sellainen vanhanaikainen, itse rakennettu runko ja helmiponttipaneelipäällysteinen. Ap
Sanomalehdistä irtoaa mustetta. Käytä mieluummin voi- tai leivinpaperia.