Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoituksista huolimatta laitettiin keittiöön remontin yhteydessä avohylly

Vierailija
28.01.2024 |

Joko meillä on huipputehokas lieskari ja ilmanvaihto tai tarinat sen rasvapölyn kertymisestä avohyllyn päälle on suuresti liioiteltua. Tänään pyyhin hyllyn ja sen päällä olevat tavarat, edellisen kerran joskus marraskuussa. Hellaa lähinnä olevassa päädyssä oli vähän pölyä mutta lähti rätillä pyyhittäessä. En ole kokenut yhtään ongelmalliseksi tuon hoitoa. Ja teemme kyllä päivittäin ruokaa, paistinpannullakin, että ei ole mikään mikroruoka- tai noutoruokakeittiö. 

Jos joku siis vielä pohtii tuollaisen laittamista keittiöönsä mutta arastelee näiden varoitusten vuoksi, niin ihan turhaan, anna mennä vaan😄 

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaisitko kaapitkin kahden kuukauden välein?

Vierailija
2/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohylly yksinkertaisesti tarkoittaa enemmän siivoamista ja se tarvitsee enemmän järjestystä, jotta näyttää hyvältä. Itse välttäisin varsinkin keittiössä. Jotkut ehkä saattaa tykätä, mutta itse tykkään järjestää keittilön niin, että se näyttää hyvältä ja on toimiva käytössä. Avohyllyjen kanssa se ei vaan voi olla toimiva ja hyvän näköinen samaan aikaan. 

Vierailija
4/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avohylly yksinkertaisesti tarkoittaa enemmän siivoamista ja se tarvitsee enemmän järjestystä, jotta näyttää hyvältä. Itse välttäisin varsinkin keittiössä. Jotkut ehkä saattaa tykätä, mutta itse tykkään järjestää keittilön niin, että se näyttää hyvältä ja on toimiva käytössä. Avohyllyjen kanssa se ei vaan voi olla toimiva ja hyvän näköinen samaan aikaan. 

No toi hyvältä näyttäminen on ihan makuasia! Minusta meille tuli tosi nätti keittiö, ja on toimivakin. 

Vierailija
5/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi hyvältä näyttäminen on ihan makuasia! Minusta meille tuli tosi nätti keittiö, ja on toimivakin. 

Tykkäättekö muutenkin pitää tavaroita keittiössä esillä?

Itselleni avohylly olisi kauhistus, kun en halua tasoillekaan mitään tavaraa. Luo vaan sotkuisen vaikutelman

Vierailija
6/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikä avohylly?

Onhan joku kulmahylly kiva yläkaapistossa, mutta ei sitä lieden lähelle kannata laittaa. Maustehylly on kätevä lieden yläpuolella.

Vierailija
7/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä säilytätte siinä avohyllyllä? Jotain koristeita? Pannuja ja kattiloista. Vai lasipurkissa kaikke ruokatarpeita, jotka valo nyt sitten keittiössä pilaa?

Vierailija
8/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö muutenkin pitää tavaroita keittiössä esillä?

Itselleni avohylly olisi kauhistus, kun en halua tasoillekaan mitään tavaraa. Luo vaan sotkuisen vaikutelman

Joo, minusta on kodikkaampaa kun on vähän tavaroita esillä, ihan tyhjät tasot on minun silmään liian steriilejä. Meillä on paljon perittyjä astioita ja lasitavaraa mitä pidän esillä esim sipulipurkkeina tms, ja tykkään vaihdella niitä myös aina välillä. 

Vierailija
9/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä pyyhitään kaapitkin kerran viikossa. Toiset ny elää vaan niinku sikolätissä.

Vierailija
10/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä säilytätte siinä avohyllyllä? Jotain koristeita? Pannuja ja kattiloista. Vai lasipurkissa kaikke ruokatarpeita, jotka valo nyt sitten keittiössä pilaa?

Nyt siinä on kaksi isoa messinkimorttelia, purkki jossa kahvia, kolme arabian voipyttyä joissa sipuleita ja kananmunia, kummitädin tekemä vaasi jossa puisia kauhoja ja lastoja sekä satavuotias talousvaaka koristeena. 

Vierailija
11/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä pyyhitään kaapitkin kerran viikossa. Toiset ny elää vaan niinku sikolätissä.

Tuo kuulostaa jo pakkomielteeltä.

Vierailija
12/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt siinä on kaksi isoa messinkimorttelia, purkki jossa kahvia, kolme arabian voipyttyä joissa sipuleita ja kananmunia, kummitädin tekemä vaasi jossa puisia kauhoja ja lastoja sekä satavuotias talousvaaka koristeena. 

Sipulit ja kananmunat kuuluu jääkaappiin.

Vierailija
13/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan laittaa muutaman avohyllyn tehosteseinälle ja siihen kaikki värilasit, joita olen kerännyt. Koti sisustetaan itselle, ei siivoushulluille sometrolleille.

Vierailija
14/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu on yläsokkeleiden puuttuminen. Kerran kuukaudessa saa vaihtaa sanomalehdet, muuten on tahmainen rasvapinta.  En ymmärrä avohyllyjä ja läpinäkyviä purkkeja. Mausteet pitää säilyttää pimeässä.

Vierailija
15/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toisilla on muutakin elämää kuin siivoaminen, eikä silti tartte elää sikolätissä.

Vierailija
16/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipulit ja kananmunat kuuluu jääkaappiin.

Ei ainakaan meidän huushollissa ole ikinä kuulunut, sinä voit tehdä niin kuin tykkäät!

Vierailija
17/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkää. Meillä on avotyötaso jossa on esillä ihan hirvittävä määrä tavaraa. Aivan turha edes yrittää järjestellä, taso on sellainen lumottu p*ska-magneetti. 

Vierailija
18/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan laittaa muutaman avohyllyn tehosteseinälle ja siihen kaikki värilasit, joita olen kerännyt. Koti sisustetaan itselle, ei siivoushulluille sometrolleille.

Turha tulla valittamaan, kun saat olla joka viikko pyyhkimässä hyllyjä.

Ps. Liesituuletin ei vedä kaikkia rasvoja suodattimeen.

Vierailija
19/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tulla valittamaan, kun saat olla joka viikko pyyhkimässä hyllyjä.

Ps. Liesituuletin ei vedä kaikkia rasvoja suodattimeen.

Tää oli mun pointti tässä aloituksessa, kun aina saa kuulla tuon "saa olla kerta viikkoon pyyhkimässä rasvapölyä". Ei tarvi olla! (Tai laitetaan nyt tähän disclaimer että ainakaan meillä ei likaannu tuohon tahtiin)

Vierailija
20/82 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa jo pakkomielteeltä.

Jaa pyyhkiä kaappien ovet siivouspäivänä? Älä nyt viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi