Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi parhaimman tuoksuinen pyykinpesuaine tai huuhteluaine?

Vierailija
28.01.2024 |

Joo tiedetään, vaatteiden tuoksuminen pesuaineelle on vähän junttia ja parasta olisi jos esim pyhkeet eivät tuoksuisi miltään, mut kumminkin, teidän suosikkeja nyt haetaan! Itse mielelläni pesen hajusteettomalla, mutta entäs jotain hieman hajustettua huuhteluaineeksi?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kestän hajusteita mutta Dermosilin omenan tuoksuista olen nyt käyttänyt hyvällä menestyksellä. Kovin vähän sitä pitää laittaa koska vaahtoaa runsaasti. Puhtaaksi myös pesee. 

Vierailija
62/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko tehneet itse hajustettua huuhteluainetta laittamalla jotain hajua joukkoon? Mä tykkään White Mysk hajusta ja oon vähän suunnitellut voisko sitä laittaa huuhteluaineen joukkoon. Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton. Hajustetut on terveydelle vaarallisia, haluatko altistaa lapsesi ylimäätäisille kemikaaleille? Ja haitaksi hajusteherkille.

Lapsen??

Vauva palsta.

Mun vauva on jo muuttanut kotoa ja pesee itse pyykkinsä. Olen kirjoitellut palstalla 20 vuotta. Vai pitääkö täältä poistua siinä vaiheessa, kun lapsi ei enää ole vauva?

Kuvittelitko että kommentti oli juuri sinulle tarkoitettu? Miksi? Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. 

No eihän tolla perusteella kukaan voi vastata kysymykseen, koska se ei ollut juuri hänelle tarkoitettu.

Minusta silloin tehdään palstalla olemisesta itselleen vaikeaa tai haluaa tahallisesti saivarrella jos sellainen jolla ei ole enää lapsia kotona vastaa kommenttiin jossa puhutaan kotona asuvien lasten vaatteiden pesusta munpas lapset ei asukaan enää kotona-tyyliin. Ihan tarpeetonta riidanhakua täysin neutraaliin kommenttiin eikä kovin aikuismaista. 

Aloituksessa ei puhuttu kyllä lapsista yhtään mitään..

Vierailija
64/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton. Hajustetut on terveydelle vaarallisia, haluatko altistaa lapsesi ylimäätäisille kemikaaleille? Ja haitaksi hajusteherkille.

Lapsen??

Vauva palsta.

Mun vauva on jo muuttanut kotoa ja pesee itse pyykkinsä. Olen kirjoitellut palstalla 20 vuotta. Vai pitääkö täältä poistua siinä vaiheessa, kun lapsi ei enää ole vauva?

Kuvittelitko että kommentti oli juuri sinulle tarkoitettu? Miksi? Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. 

No eihän tolla perusteella kukaan voi vastata kysymyk

Aloituksessa ei puhuttu kyllä lapsista yhtään mitään..

Viestissä johon vastasi puhuttiin

Vierailija
65/77 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hajuttomia pesuaineita, tavaroita ja tekstiilejä ei ole olemassa, siispä käytän pari tippaa keltaista comforttia vedellä lantattuna. Yleispesuaineena kotona antibact joka sekin hajustamattomana haiskahtaa aavistuksen kloorille tai jollekin desinfiointiaineelle. 

Vierailija
66/77 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton pyykinpesuaine käytössä. Huuhteluainetta en käytä, etikkaa pienen tilkan sen sijaan. ( Happamuus sulkee hiuskuidut, värit kirkastuvat) Vain pieni määrä, muuten pyykki voi tuoksahtaa etikalta, se haihtuu kyllä pois. 

Jos haluan tuoksua niin käytän hajuvettä. 

Vierailija
67/77 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuton. Riittää, että naapuri lotraa kemikaaleilla niin, että koko rappu haisee miltä klie meri/metsä/kukilta.

Vierailija
68/77 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän hajusteettomia, mutta Serton tuoksut sietää. Niissä on mieto tuoksu.

Vierailija
69/77 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilkka Vanish crystal white geeliä valkopyykkiin niin tulee ihanan raikas puhtauden tuoksu, joka ei ole liian voimakas.

Vierailija
70/77 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä pesuaineesta: Lumme Metsä. Myös Lumme Raikas on ihan siedettävä. Käytän tuosta kyllä myös hajusteetonta versiota. 

Vierailija
71/77 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-merkin pyykinpesujauhe oli ihanan, miedon sireenin tuoksuinen. Pystyin käyttämään sitä koko annoksen, kun yleensä laitan suurimaksi osaksi hajusteetonta ja vain vähän lisäksi hajustettua antamaan hyvän puhtaan pyykin tuoksun.

Viimeksi kun ostin kaksi uutta pakkausta, ne olikin pilattu voimakkaan synteettisen pesuaineen hajuiseksi. Juuri sellaiseksi kuin suurin osa muistakin ja jota hajua en voi sietää. Roskiin menivät enkä osta enää.

Saa suositella hyvän (ei pesuaineen) tuoksuista pesuainetta tilalle!

Vierailija
72/77 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomat haisee oikeasti ihan saat*nan pahalle! Samoin kyllä suurin osa hajustetuistakin, mutta eri tavalla pahalle. En ole löytänyt mitään todella hyvän tuoksuista pesuainetta tai huuhteluainetta, joten käytän pesuaineena lumme sarjan pesuaineita ja huuhteluaineena pyykkietikkaa (siitäkään en ole mitään ehdotonta suosikkituoksua löytänyt).

Vierailija
73/77 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ecover, se sitruunantuoksuinen

Vierailija
74/77 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän hajusteettomia, tuoksulliset ei mulle käy.

Minä myös sama. Kaikki hajustetut haisevat pian ummehtuneelle, lopetin niiden käytön jo vuosia sitten. Liinavaatekaappiin laitan laventelia enkä minkäänlaista kemiallista tuoksutinta. En ole allerginen millekään mutta kummasti loppui nenän tukkoon meneminen nukkuessa. Miehellä loppui kuorsaus ja tämä on ihan tosi juttu. 

Vierailija
75/77 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitkä tuoksuu voimakkailta.

Vierailija
76/77 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serton lounatuuli-huuhteluaine. 🥰 puoli korkillista riittää. 

Vierailija
77/77 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseks pyykinpesuliinat tuoksuvat merituulelle on myös hajusteeton. Käteviä käyttää aine on mitoitettu oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä