Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi parhaimman tuoksuinen pyykinpesuaine tai huuhteluaine?

Vierailija
28.01.2024 |

Joo tiedetään, vaatteiden tuoksuminen pesuaineelle on vähän junttia ja parasta olisi jos esim pyhkeet eivät tuoksuisi miltään, mut kumminkin, teidän suosikkeja nyt haetaan! Itse mielelläni pesen hajusteettomalla, mutta entäs jotain hieman hajustettua huuhteluaineeksi?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omo Pikkujätti, tuoksuu hyvälle. Ja kyllä minä ostan hajustettuja pesuaineita. Yliherkkyys on korvien välissä oleva vaiva, toisten vaatteet ei niin voimakkaasti tuoksu että kukaan saisi mitään kohtauksia tai sitten on liian iholla. Toisekseen hajuste-allergiset eivät itse voi käyttää hajusteita, mutta muut voivat.

Toivottavasti pysyt muista ihmisistä vähintään 5 metrin päässä. Myös julkisessa joukkoliikenteessä ja kaupan jonoissa. Hajusteiden tehtävä on levitä ympäriinsä. 

Yliherkkyys on diagnosoitu sairaus. Esim. tupakansavu ja hajusteet aiheuttavat hengitysvaikeuksia. Sinäkö haluat olla aiheuttajana, jos joku kuolee?

Itse pelastin erään tarharyhmän suuremmilta terveyshaitoilta, kun aamulla huomasin erityisherkkänä, että hengitysilmaan tulee oireita aiheuttavia kaasuja. Lähde paikallistettiin, ja poistettiin hengitysilmasta. Olisi muuten ollut hyvin väsyneitä lapsia ja aikuisia puolen päivän aikaan.

Emme ole itse valinneet sairauttamme, kärsimme siitä paljon, mutta siitä voi olla huomattavaa hyötyä myös ulkopuolisille ja myös heille, jotka pilkkaavat erityisherkkiä. 

Vierailija
42/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LV

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaine:  Serto 

Vierailija
44/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka Kirjo. Muka mieto tuoksu ja joutsenmerkki! Vastapestyt pyykit lemuavat teolliselta parfyymiltä. Ja käytän lisäksi myös ihan tavallista väkiviinaetikkaa, sekään ei poista hajua.

Vierailija
45/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton. Hajustetut on terveydelle vaarallisia, haluatko altistaa lapsesi ylimäätäisille kemikaaleille? Ja haitaksi hajusteherkille.

Lapsen??

Vauva palsta.

Mun vauva on jo muuttanut kotoa ja pesee itse pyykkinsä. Olen kirjoitellut palstalla 20 vuotta. Vai pitääkö täältä poistua siinä vaiheessa, kun lapsi ei enää ole vauva?

Millä pesit lastesi pyykit aiemmin? Hajusteilla vai hajusteellisilla? 

Nyt sitten jouduit Vauva-palstan kuulusteluun..😄

Pointtini oli että moni pesee lasten pyykit hajusteettomalla koska ei halua mitään ylimääräisiä kemikaaleja heille ja myöntää hajusteiden olevan haitallisia. Itseään eivät sitten arvosta sen vertaa. Jos taas pesi lasten pyykit hajusteilla, en voi kun sääliä heitä.

Joten miten oli?

Vierailija
46/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton. Hajustetut on terveydelle vaarallisia, haluatko altistaa lapsesi ylimäätäisille kemikaaleille? Ja haitaksi hajusteherkille.

Lapsen??

Vauva palsta.

Mun vauva on jo muuttanut kotoa ja pesee itse pyykkinsä. Olen kirjoitellut palstalla 20 vuotta. Vai pitääkö täältä poistua siinä vaiheessa, kun lapsi ei enää ole vauva?

Millä pesit lastesi pyykit aiemmin? Hajusteilla vai hajusteellisilla? 

Nyt sitten jouduit Vauva-palstan kuulusteluun..😄

Oon jo konkari tässä, niin ei kuulustelut haittaa. Lähinnä naurattaa, kun joku alkaa tivaamaan selityksiä ja vastauksia.

Vierailija
47/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka Kirjo. Muka mieto tuoksu ja joutsenmerkki! Vastapestyt pyykit lemuavat teolliselta parfyymiltä. Ja käytän lisäksi myös ihan tavallista väkiviinaetikkaa, sekään ei poista hajua.

Luin otsikon väärin!! :DDD Samperin lukihäiriö

Parhaimman tuoksuista on vaikea sanoa, sillä mielestän pyykinpesuaineet tuoksuvat liikaa. Ehkä Serto Makee kirjo jos on pakko valita, ei niin voimakas tuoksu.

Vierailija
48/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joten miten oli?"

Tivaaja havaittu :D

Vierailija
49/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio Luvil, ei huuhteluainetta

Vierailija
50/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joten miten oli?"

Eipä uskalla vastata kysymykseen :D

Vierailija
51/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta myös kun sitä pyykkiä pestään kun vaatetta on käytetty kerran yhtenä päivänä :D Ja vielä maailman puhtaimmalla vedellä, lotrataan siihen kemikaalit sekaan ja palautetaan jätevetenä järveen :DDD

Vierailija
52/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omo. Kaikki variaatiot, mutta erityisesti mustille vaatteille tarkoitettu nestemäinen pesuaine.

Vierailija
53/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen??

Vauva palsta.

Kuvittelitko että kommentti oli juuri sinulle tarkoitettu? Miksi? Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. 

No eihän tolla perusteella kukaan voi vastata kysymykseen, koska se ei ollut juuri hänelle tarkoitettu. Mene pois palstalta, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
54/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serti on paras.

Vierailija
55/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joten miten oli?"

Eipä uskalla vastata kysymykseen :D

Ja vielä jatkaa tivaamista :D

Vierailija
56/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanish + etikka huuhteluaineena.

Vierailija
57/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kysytään mikä on parhaimman hajuinen pyykinpesuaine tai huuhteluaine? Miksi täällä on hajuvammaiset kailottamassa että pitää olla hajuton?! Ketään ei kiinnosta sun hajuttomuutes. Lue ensin otsikko ja sitten sisäistä se ja tajua ettei kyse ole hajuttomuudesta! 

Vierailija
58/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysytään mikä on parhaimman hajuinen pyykinpesuaine tai huuhteluaine? Miksi täällä on hajuvammaiset kailottamassa että pitää olla hajuton?! Ketään ei kiinnosta sun hajuttomuutes. Lue ensin otsikko ja sitten sisäistä se ja tajua ettei kyse ole hajuttomuudesta! 

Joo, muakin ärsyttää noi hajuherkät. Ehkä niillä on joku aivovamma kun ei ton paremmin osata edes lukea. Tyhmemmänkin luulisi tajuavan mitä tässä kysytään 😄

Vierailija
59/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumme, metsä pesuaineeksi ja huuhteluaineeksi jokin pyykkietikka. En ole mitään tiettyä suosikkituoksua löytänyt, mutta tuosku jää näillä miedommaksi kuin varsinaisella huuhteluaineella. Täysin hajusteettomat pesuaineet haisee mun mielestä pahalle. Eivät siis ole nimensä mukaisesti hajuttomia.

Minkälainen tuoksu tuossa on? Kuusi?

Olen eri, mutta olisikin havun tuoksua, joku kukkaistuoksu tämä on. Minulle ei tule yhtään metsä mieleen. Lumme- merkillä oli joskus aivan ihana syreenin tuoksuinen huuhteluaine, mutta se on valitettavasti lopetettu.

Tällä hetkellä käytän pesuaineena Omoa ja valkopyykissä tuoksutonta Sertoa. Satunnaisesti käytän huuhteluainetta ja nyt on käytössä Comfort talvituoksu. Se on ihan hyvä, ei liian äitelä. On vain myynnissä rajoitetun ajan. 

Vierailija
60/77 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen??

Vauva palsta.

Kuvittelitko että kommentti oli juuri sinulle tarkoitettu? Miksi? Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi. 

No eihän tolla perusteella kukaan voi vastata kysymykseen, koska se ei ollut juuri hänelle tarkoitettu. Mene pois palstalta, jos on noin vaikeaa.

Minusta silloin tehdään palstalla olemisesta itselleen vaikeaa tai haluaa tahallisesti saivarrella jos sellainen jolla ei ole enää lapsia kotona vastaa kommenttiin jossa puhutaan kotona asuvien lasten vaatteiden pesusta munpas lapset ei asukaan enää kotona-tyyliin. Ihan tarpeetonta riidanhakua täysin neutraaliin kommenttiin eikä kovin aikuismaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän