En tykännyt Bakerikan pakastekekseistä
Kokeilin molempia makuja, TikTokin innoittamana. Niin moni influensseri kehui niitä.
Keksit ovat kalliita ja ainoa innovaatio niissä on suolan käyttö. Minulle maistuivat margariinilta.
Olisin halunnut tykätä niistä mutta jäi huono kokemus :( ehkä ovat parempia kahvilassa.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea innovaatio oli kotimainen tofunkaltainen valmiste, jonka sivutuotteen pystyi hyödyntämään esim pyöryköihin.
Lätkäjätkä vaan ei kukaan uskaltanut valita voittajaksi näinä aikoina.
Tämä oli todellakin ainoa innovaatio. Mikä innovaatio oli esim niissä insinöörin leivissä?
Niinpä. Kalamakkara kotimaisesta kalasta taisi tofunkaltaisen lisäksi olla jotain uutta.
En ymmärrä tätä ilkeilyn määrää mikä täällä on, kahdeksan sivua, joista varmaan kolme silkkaa vitt***ilua! Tehkää perässä, lakatkaa ilkeilemästä!
Yrittäkää edes keksiä jotain!
https://www.iltalehti.fi/ruoka-artikkelit/a/9686b2e4-0169-43f2-972d-47c…
Suomen uusi nokia vilahti ulkomaille.
Tykkään ohjelmasta ja kannustin tällä kaudella Erikaa. Mielestäni kaudessa oli kuitenkin ongelmia.
A) Yleensä mukaan valituissa tuotteissa on oikeasti uusia ennennäkemättömiä raaka-aineita tai resepti-innovaatioita. Tälläkin kaudella muutama. Pakastekeksitaikina ei millään istu näihin kriteereihin.
B) Tuotannossa huomattiin kuluttajien kiinnostus kekseihin (yllätys, sokeri ja rasva maistuvat kuluttajan suussa hyvältä!) ja Erika keinotekoisesti jumpattiin lopussa voittajaksi. Kahdessa viimeisessä tehtävässä sai yhtäkkiä mielettömät pisteet. Ei se itse kuvattu mainosfilmi niin hyvä ollut.
C) Leivon paljon itse ja innoissani halusin testata keksejä. Petyin kuitenkin. Niissä käytetty rasva tarttui joka paikkaan heti kun tuotetta käsittelee. Mukana tullut suolapussikin oli aivan rasvassa. Tämä johtunee siitä, että taikinassa käytetty rasva on kasviöljyä joka ei jähmety kylmässä. Rasvaisuus teki tuotteesta ällön tuntuisen jo ennen maistamista.
Maku itsessään oli hyvä, mutta ei loistava kuten olin odottanut. Itse valmistamani cookiesit ovat maukkaampia ja miellyttävämpiä koostumukseltaan. Toki en varmasti paljon leipovana kuuluu kohderyhmään, vaan keksit on suunnattu niille jotka eivät leivo, mutta saavat näillä kekseillä kuitenkin itse leivotun tuntuista.
Tuotannon tavoite saattoi olla huomion herättäminen valitsemalla voittajaksi taatusti herkullinen ja someen sopiva nuoren yrittäjän tuote. Tavoite näyttää onnistuneen. Omasta mielestäni kaudella olisi ollut parempia innovaatioita ja ansaitsevampia voittajia.
Kerrassaan tusinatavaraa, ei tarvitse ostaa toista kertaa.
Jos tuo oli voittajatuote, niin eipä tarvitse kajota niihin ei-voittaneisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saattana sentään sun tyhmyyttä, mainostajat tottakai kehuu kun ne siitä saa rahansa. Haista nyt viddu nfluensseriesi kanssa, ne on mainostajia. Piste.
Pitäiskö sunkin ostaa noita keksejä niin auttais känkkäränkkään :)
Kaikki eivät ole tunnesyöjiä kuten sinä. Kunnon hikilenkki auttaa känkkäränkkään ja tekee hyvää terveydelle, kokeile sinäkin keksipaketin mussuttamisen sijaan?
Tuliko parempi mieli? Jos tälle linjalle lähdetään niin.. Kaikki eivät ole tuollaisia pakkomielteisiä kituuttavia urheilijoita kuin sinä jotka katsovat pullaa tai mitä hyvänsä muuta kuin jotain keitettyä kananfilettä syöviä pitkin nenänvartta.
Mä en oikein tajua tuota kaloreista vinkumista. Totta kai kekseissä on hurjasti kaloreita , mikä yllätys. Ei nuo vissiin olekaan tarkoitettu joka päivän herkuksi joten kuka noita kaloreita jaksaa laskea? Tai ainakin itselle kaloreilla ei ole mitään väliä silloin kun tarkoituksellakin syön jotain hyvää, sinä yhtenä päivänä viikossa kun muut päivät menee tiukemmalla kaavalla.
Nyt tekevät varmaan liian kiireellä niitä taikinapalloja. Ensimmäiset mitkä ostin olivat ok mutta nyt ostamani hirveitä hajonneita rasvapalloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et osannut valmistaa?
Se on taitolaji
Anna resepti vastaaviin kekseihin, niin mieluusti toteutan ne itse.
Kallis on paketti. Itse tein keksit. Googlasin valkosuklaakeksit. Piti ostaa vain fariinisokeri ja suklaa koska muut aineet kotona. Tuli pellillinen keksejä. Suklaata sai vaihdella ohjeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tajua tuota kaloreista vinkumista. Totta kai kekseissä on hurjasti kaloreita , mikä yllätys. Ei nuo vissiin olekaan tarkoitettu joka päivän herkuksi joten kuka noita kaloreita jaksaa laskea? Tai ainakin itselle kaloreilla ei ole mitään väliä silloin kun tarkoituksellakin syön jotain hyvää, sinä yhtenä päivänä viikossa kun muut päivät menee tiukemmalla kaavalla.
Jotta tuote kannattaisi, sitä pitäisi myydä useammin kuin kerran viikossa asiakkaalle. Tässä kohtaa tulee eettisyys vastaan, kun pitäisi sulkea silmät kaloreilta, että keksit menestyisi.
On kyllä liian kallis. Ei tee mieli kokeilla. Menee rahat hukkaan, jos eivät olekaan hyviä. Toinen syy on se, että nuo kasvirasvat on mulle jotenkin turn off. Jos leipoisin keksejä, niin voihin tekisin.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä liian kallis. Ei tee mieli kokeilla. Menee rahat hukkaan, jos eivät olekaan hyviä. Toinen syy on se, että nuo kasvirasvat on mulle jotenkin turn off. Jos leipoisin keksejä, niin voihin tekisin.
Mulla alkoi tympimään koko keksitaikina siinä vaiheessa, kun tuomarit ylistivät Erikan tuskin keskinkertaista mainosvideota. Jotenkin jäi epämiellyttävä fiilis, että oli etukäteen päätetty tehdä tästä voittaja, vaikka pakolla.
Tyhjänä möllötti keksitila kaupassa eli ostamatta jäi. Twisted oatsit ostin, mutta en ole vielä maistanut ja teini otti chorizoversiota kalamakkaroista ja tykkäsi, se pieni pala jonka itse maistoin niin oli minustakin maukasta ja menee jatkoon. Kapinalliset leivät jäi vielä kauppaan ja tofun kaltainen myös, siihen pitää katsoa jokin kokkaus/käyttöohje ennenkuin ostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et osannut valmistaa?
Se on taitolaji
Anna resepti vastaaviin kekseihin, niin mieluusti toteutan ne itse.
Googleta Nestle Toll House Cookies -resepti. Parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kun leivotaan , niin leivotaan kunnolla sitten voilla. Miksiköhän tuossa tuotteessa ei ole käytetty voita? Kun se ei käsittääkseni muutenkaan ole esim vegaaninen
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan tusinatavaraa, ei tarvitse ostaa toista kertaa.
Jos tuo oli voittajatuote, niin eipä tarvitse kajota niihin ei-voittaneisiin.
Minulta meni ohi tämä menestystuotekausi. Paistotuotteista silmään osui kuitenkin Köftis, joka on minusta hyvä suolainen pala, siis mausteinen bulgurpiirakka.
Muutaman vuoden takainen proteiinipitoinen kaurapasta lienee hävinnyt markkinoilta.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kun leivotaan , niin leivotaan kunnolla sitten voilla. Miksiköhän tuossa tuotteessa ei ole käytetty voita? Kun se ei käsittääkseni muutenkaan ole esim vegaaninen
Öljy tekee taikinasta kosteamman ja mehevämmän kuin voi.
Köftikset ovat musta mainioita, sekä paistotiskiltä että pakasteena. Hyviä ja jotain muuta kuin iänikuiset pasteijat ja lihikset!
Tämä oli todellakin ainoa innovaatio. Mikä innovaatio oli esim niissä insinöörin leivissä?