Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykännyt Bakerikan pakastekekseistä

Vierailija
28.01.2024 |

Kokeilin molempia makuja, TikTokin innoittamana. Niin moni influensseri kehui niitä. 

Keksit ovat kalliita ja ainoa innovaatio niissä on suolan käyttö. Minulle maistuivat margariinilta.

Olisin halunnut tykätä niistä mutta jäi huono kokemus :( ehkä ovat parempia kahvilassa.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaisa innovaatio kerrassaan. Jenkeissä on myyty vuosikymmeniä pakastettua keksitaikinaa. 

Walmartista saa esim. 24 keksin taikinan kolmella taalalla.

https://www.walmart.com/ip/Great-Value-Ready-to-Bake-Chocolate-Chip-Coo…

Vierailija
82/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio edes kokeilla, kun tiedän etten tykkää. Kukaan ei osta itselleen keksejä herkuksi. Ne on aina jotain vierasvaraa ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. en ole tuotetta ostanut enkä aiokaan ostaa. Koska lähinnä mietin, että mikä leivonnainen on niin simppeli tehdä kuin keksitaikina? Ihan ite? Ja tulee muuten hyvää ja just sellaista kuin itse haluaa. Esimerkiksi googlettaa amerikkalaiset keksit.

Minä ostan ja vien äidilleni. 87-vuotias haluaa leipoa, mutta ei oikein jaksa. Noilla paistovalmiilla tuotteilla saa kotiin hyvän tuoksun ja edes jonkinlaisen leipomiskokemuksen. Muutenkin syöminen on hänellä niin vähäistä, että jokainen tuote, joka menee alas, on vaan hyvä juttu.

Vierailija
84/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä taikinaa.

Vierailija
85/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 keksiä 4 euroa ja joudut vielä itse paistamaan ja maksamaan sähkölaskun siitä. Ei kiitos.

Yhteensä n. 1000 kcal.  

Ohhoh! Ei siis sovellu terveelliseen ruokavalioon. 

Kyllä soveltuu. Ei ole pakko syödä sitä kuutta keksiä kerralla.

Vierailija
86/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi keksiä lähes neljä euroa..

Ainahan tämän kilpailun tuotteet ovat hinnaltaan kalliita. Hyllyyn jäävät ja pikkuhiljaa katoavat.

Vierailija
87/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erika on niin nuori, ettei paino vielä tunnu niin paljon. Ikää kun tulee, niin on eri juttu. Kannattaa kyllä miettiä, että jaksaa hoitaa leipomo-kahvilaa ja näitä muita bisneksiä. 

Ilmeisesti lihonut suht lyhyessä ajassa nykyisiin mittoihin? 

Järkyttävän kokoinen nainen. Eikö hän ole tiennyt, että voisi hyötyä mahalaukun pienennysleikkauksesta? Ozempic?

Vierailija
88/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. en ole tuotetta ostanut enkä aiokaan ostaa. Koska lähinnä mietin, että mikä leivonnainen on niin simppeli tehdä kuin keksitaikina? Ihan ite? Ja tulee muuten hyvää ja just sellaista kuin itse haluaa. Esimerkiksi googlettaa amerikkalaiset keksit.

Minä ostan ja vien äidilleni. 87-vuotias haluaa leipoa, mutta ei oikein jaksa. Noilla paistovalmiilla tuotteilla saa kotiin hyvän tuoksun ja edes jonkinlaisen leipomiskokemuksen. Muutenkin syöminen on hänellä niin vähäistä, että jokainen tuote, joka menee alas, on vaan hyvä juttu.

Oletko aiemmin vienyt vai vasta kun tämä tuote on tuotu markkinoille?

Vierailija
89/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innovaatio on se että Suomesta EI ole aiemmin saanut uunivalmista keksitaikinaa pakastimesta. Tuote on uusi.

Kyllä on saanut.

Tämä ainakin on ollut pakastealtaissa jo hyvän tovin.

https://www.s-kaupat.fi/tuote/danerolles-cookiedough-chocolate-chunck-p…

Vierailija
90/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

6 keksiä 4 euroa ja joudut vielä itse paistamaan ja maksamaan sähkölaskun siitä. Ei kiitos.

3,49 € ei ole 4 euroa. Näiden on tarkoitus korvata itsetehdyt keksit. Voit miettiä mitä maksaa ostaa voit, jauhot, munat, sokerit ja suklaat ja sitten vielä vääntää se taikina. Tajusitko? Etpä tietenkään. Jatka vaan niiden Euroshopperin euron valmiskeksien ostamista!

Voita ei näissä kekseissä ole, joten sen voi ainakin jättää pois laskuista.

Vierailija
91/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteensä n. 1000 kcal.  

Ohhoh! Ei siis sovellu terveelliseen ruokavalioon. 

Terveelliseen ruokavalioon kuuluu herkuttelu silloin tällöin. Jos ei koskaan suo itselleen nautintoja, sitä kutsutaan sairaalloisen tiukaksi ruokavalioksi. Ja vit*n tylsäksi elämäksi.

Ei kai herkuttelu vaadi tuollaista rasvasokerimättöä. Minä herkuttelen ihan sokerittomasti. 

Vierailija
92/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta noihin pitää ostaa erikseen ne tarvikkeet. Ei mulla ole kotona sokeria, vehnäjauhoa, voita, suklaata jne.. Niin harvoin herkuttelen, etten viitsi ostaa noita tarvikkeita kaappiin seisomaan ja tilaa viemään. Helpompi ostaa vaan tuollainen pakastetaikina, jos joskus tulee herkkuhimo tai vieraita kylään. 

Vierailija
93/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat todella maukkaita pipareita, jokainen tuttuni on rakastunut niihin. Muutaman kaverin häissä on tarjoiltu jo useana vuonna. Suosittelen testaamaan kaikkia makuja, varmasti löytyy suosikki jokaiselle!

Mitä horiset, lanseerattiin vasta viime viikolla!

Et olre voinut vuosikausia kavereittes kanssa popsia!

provo Trolli olet

Vierailija
94/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat todella maukkaita pipareita, jokainen tuttuni on rakastunut niihin. Muutaman kaverin häissä on tarjoiltu jo useana vuonna. Suosittelen testaamaan kaikkia makuja, varmasti löytyy suosikki jokaiselle!

No nyt olet kyllä sekaisin kuin seinäkello. Ei näitä ole saanut kuin vasta viikon verran. 

Sekaisin? Ai kuinka niin? Noita keksejä on kuulemma saanut ostettua hänen kahvilasta jo vuosia. Revi siitä

Tämä on eri asia! Palkastetaikina kotiin!

Vierailija
95/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Innovaatio on se että Suomesta EI ole aiemmin saanut uunivalmista keksitaikinaa pakastimesta. Tuote on uusi.

Kyllä on saanut.

TOI EI OLE SUOMALAINEN!

Vierailija
96/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on saanut.

Noi on 17,29/kg ja Bakerina 16.62/kg. Mieluummin suomalaista ja halvempaa ostaisin. 

Vierailija
97/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt olet kyllä sekaisin kuin seinäkello. Ei näitä ole saanut kuin vasta viikon verran. 

Sekaisin? Ai kuinka niin? Noita keksejä on kuulemma saanut ostettua hänen kahvilasta jo vuosia. Revi siitä

Niin, hän on tehnyt keksejä pitkään. Mutta ohjelman voittajakeksejä hän joutui muokkaamaan, joten ne eivät ole täydellisesti samoja, joita hän on tehnyt aiemmin.

Vierailija
98/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saattana sentään sun tyhmyyttä, mainostajat tottakai kehuu kun ne siitä saa rahansa. Haista nyt viddu nfluensseriesi kanssa, ne on mainostajia. Piste. 

Pitäiskö sunkin ostaa noita keksejä niin auttais känkkäränkkään :) 

Vierailija
99/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3,49 ei ole kallis tuote.

On se kuudesta keksistä, jotka joudut itse paistamaan. Maksamaan siihen kuluneen sähkön ja oma aikakin "maksaa". Kaupasta saa aivan yhtä hyviä valmiita keksejä halvemmalla.

Vierailija
100/174 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita voisi vierasvaraksi ostaa. Kämppä tuoksuu hyvältä, kun vieraat astuvat sisään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan