En tykännyt Bakerikan pakastekekseistä
Kokeilin molempia makuja, TikTokin innoittamana. Niin moni influensseri kehui niitä.
Keksit ovat kalliita ja ainoa innovaatio niissä on suolan käyttö. Minulle maistuivat margariinilta.
Olisin halunnut tykätä niistä mutta jäi huono kokemus :( ehkä ovat parempia kahvilassa.
Kommentit (174)
Me testattiin niitä, missä ei ollu pähkinää. Selkeästi tosi monet tykkäävät kovasti niistä, meidän makuun olivat liian rasvaisia. Tai sit teimme jotain väärää paistaessa.
Tajuatteko yhtään miten rohkea toi ihminen on? Tiesi varmaan että altistaa itsensä kritiikille ja silti vaan meni ja hoiti homman kotiin. Tekisitte itse perässä! Muuten tässä maassa kun ei voi työllistyä niin tuo hommasi omakotitalon hinnan kekseillä, keksikää itse oma juttunne ja tehkää taas perässä. Nostan hattua ja arvostan ! Ps.Ostan kun ehdin ja syödään perheen kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en ole tuotetta ostanut enkä aiokaan ostaa. Koska lähinnä mietin, että mikä leivonnainen on niin simppeli tehdä kuin keksitaikina? Ihan ite? Ja tulee muuten hyvää ja just sellaista kuin itse haluaa. Esimerkiksi googlettaa amerikkalaiset keksit.
Minä ostan ja vien äidilleni. 87-vuotias haluaa leipoa, mutta ei oikein jaksa. Noilla paistovalmiilla tuotteilla saa kotiin hyvän tuoksun ja edes jonkinlaisen leipomiskokemuksen. Muutenkin syöminen on hänellä niin vähäistä, että jokainen tuote, joka menee alas, on vaan hyvä juttu.
Olet ihana🌷
Kauanko menee, kun itse tekee mieleisensä taikinan ja on vielä hauskaa tehdä 😄
Kokeilin tänään molempia.
Ihan hirveitä olivat maultaan. Liian makeita ja rasvaisia olivat.
Itte tekemällä saa ihan parhaita.
Sama kohtalo täällä, eivät olleet meidän perheen mieleen.
Kokeilimme molempia.
Ei jatkoon
Tässä herää kysymys, kuka näistä tykkää, kun ovat koko ajan loppu.
Jenkeissähän näitä pakaste virityksiä myydään ja tässä oli samaa yritystä. Maku ei vain k9hdannut minua. Minäkin kokeilin molempia laatuja.
Pakastettuja keksejä, en tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. en ole tuotetta ostanut enkä aiokaan ostaa. Koska lähinnä mietin, että mikä leivonnainen on niin simppeli tehdä kuin keksitaikina? Ihan ite? Ja tulee muuten hyvää ja just sellaista kuin itse haluaa. Esimerkiksi googlettaa amerikkalaiset keksit.
Minä ostan ja vien äidilleni. 87-vuotias haluaa leipoa, mutta ei oikein jaksa. Noilla paistovalmiilla tuotteilla saa kotiin hyvän tuoksun ja edes jonkinlaisen leipomiskokemuksen. Muutenkin syöminen on hänellä niin vähäistä, että jokainen tuote, joka menee alas, on vaan hyvä juttu.
Olet ihana🌷
Joo hyvä vieminen vanhemmalle. Saa vähän itse jotain laitella 😍
Ei valitettavasti maistuneet meidänkään perheessä :( Tumma suklaa oli tosi kitkerää, suola ei sopinut siihen ja öljy tirisi kekseistä. Yleensä tykkään suolaisesta suklaasta ja tämän tyyppisistä kekseistä.
Minäkään en tykännyt. Olivat äkkimakeita ja rasvaisia ja liian kalliita. En usko ostavani toista kertaa.
Paistettiin juuri lapsen kanssa ne pähkinävoikeksit, ja omalta osaltani tuomio on "ei jatkoon".
Suurin ongelma on mielestäni makeus sekä öljyn käyttö; sokeria olisi voinut vähentää jopa kolmasosan ilman että maku kärsisi. Öljy taas pistää herkästi närästämään, ja voin hyvä maku puuttuu- olisiko voinut laittaa edes osan voita? Koska näissä on maitosuklaatakin, vegaanit eivät näitä kuitenkaan syö.
Äidillä on vain torttu valtavalla mustalla silmällä varustettuna ja hän on kateellinen sievälle piparille