Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?
Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomilehmä. Voi sinua. Olet niin surkea mies, että sulla on ostovaimo kehitysmaasta. Köyhä nainen on sulla töissä vaimona. Ja sinä onneton fleksaat sillä, että käytät hyväksi. Vähänpä käsität omaa tasoasi, joka löytyy viemärien pohjaliejun alta.
Päin vastoin ulkomaalainen vaimoni on yliopiston käynyt, erittäin hyvin koulutettu, kolme ammattia sekä hyvästä suvusta. Arvot ja moraali kohdillaan, ei ole makuukammarissa rampannut kulkijoita.
Arvostaa itseään eikä käy sekä jaa itseään baareissa.
Osoittaa kunnioituksen minulle sillä että haluaa itse, kenenkään pakottamatta olla minun edessä aina parhaimmillaan. Ei ole minun kanssa rahan takia, koska itsellä on tarpeeksi.
Jos tämä pitäisi paikkaansa, mitä sinä antaisit suhteeseen?
Soisin että jokainen nainen ja tyttö kuin myös pojat/miehet voisivat olla tyytyväisiä ulkonäköönsä. Näyttää ihmiseltä ja tulla kohdelluksi tasa-arvoisesti kunnioituksella. Pitäisi ihmisten olla napsu pari sivistyneempiä, että unelma toteutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomilehmä. Voi sinua. Olet niin surkea mies, että sulla on ostovaimo kehitysmaasta. Köyhä nainen on sulla töissä vaimona. Ja sinä onneton fleksaat sillä, että käytät hyväksi. Vähänpä käsität omaa tasoasi, joka löytyy viemärien pohjaliejun alta.
Päin vastoin ulkomaalainen vaimoni on yliopiston käynyt, erittäin hyvin koulutettu, kolme ammattia sekä hyvästä suvusta. Arvot ja moraali kohdillaan, ei ole makuukammarissa rampannut kulkijoita.
Osoittaa kunnioituksen minulle sillä että haluaa itse, kenenkään pakottamatta olla minun edessä aina parhaimmillaan. Ei ole minun k
Ok, ehkä loistovaimosi sitten tyytyy ihmisvihaajaan. Onneksi meidän tavisten ei tarvitse elää sellaisten kanssa, on vara valita muihin terveesti suhtautuvia. Loppu hyvin, kaikki hyvin, kaikkien kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osoittaa kunnioituksen minulle sillä että haluaa itse, kenenkään pakottamatta olla minun edessä aina parhaimmillaan. Ei ole minun kanssa rahan takia, koska itsellä on tarpeeksi.
Jos tämä pitäisi paikkaansa, mitä sinä antaisit suhteeseen?
Aimo annoksen toksista maskuliinisuutta. Tiedätkö yin & yang. Jos toinen on liian täydellinen, niin tarvitaan jotain tasapainottamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkaansa, mitä sinä antaisit suhteeseen?&n
Ei pidä paikkansa. Tuo henkilö on aasialaisvaimohullu. Vaimon koulutus, varakkuuus, kotitöiden teko ja kauneus kasvaa ketju ketjulta. Nainen on ollut möys kotoisin lähes kaikista Aasian maista. Viimeksi meinasi olla Kazakstanista kotoisin, mutta tuo ukko ei osannut kirjoittaa maan nimeä oikein, koska kyrilliset näppäimet puuttuivat hänen läppäristään.
Hyvä juttu. Ex avovaimo ei meikannu ja vaimoni ei meikkaa. Kaunis ei tarvi meikkiä. Meikkaus on huijausta niinkuin miehellä tennis-sukat käärittynä munanjatkeksi tai BMW autona. Säälittäviä nysien jatko yrityksiä.
Vastaan, vaikka olen nainen. Tulee mieleen, että se on lestadiolainen, kun he eivät saa meikata
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet huomaa, että onko naisella meikkiä. Ellei nainen tosiaan meikkaa todella räikeästi. Huomaa tämänkin ketjun miesten kommenteista joiden mukaan meikki saa naaman näyttämään "tunkkaiselta". Tämä johtuu siitä, että he huomaavat vain huonosti tehdyn paksun meikin. Samoin tuo, joka väitti ettei hänen työpaikkallaan kukaan nuori nainen meikkaa.
Jos miestä pyytää linkkaamaan kuvan meikittömästä naisesta niin kuva on aina mallista täydessä nude- meikissä. Miksi oikeastaan edes kysytte meikistä miehiltä? Useimmat eivät siitä mitään ymmärrä.
Tämä juuri.
Joitain vuosia sitten miehet täällä linkkailivat kuvia meikittömistä luonnollisista naisista ja heti ensimmäisten joukossa oli takavuosien kuva Christina Aguilerasta siinä kreppitukka ja punaset hiuslisäkkeet lookissaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pit
Vaimoni ei ole aasiasta, en pidä aasialaisesta kulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pit
Ei pidä paikkansa. Tuo henkilö on aasialaisvaimohullu. Vaimon koulutus, varakkuuus, kotitöiden teko ja kauneus kasvaa ketju ketjulta. Nainen on ollut möys kotoisin lähes kaikista Aasian maista. Viimeksi meinasi olla Kazakstanista kotoisin, mutta tuo ukko ei osannut kirjoittaa maan nimeä oikein, koska kyrilliset näppäimet puuttuivat hänen läppäristään.
Tämä oli mainio keskustelu. Äijä on muka ollut nuorena töissä maassa, jonka nimeä ei osaa kirjoittaa oikein, ja sylkäisee heti seuraavassa vistissä z:n näppikseltään valitellessaan ettei ole kyrillisiä. Muiduhan oli sillä kertaa 173 cm:n jättiläiskirgiisi-kasakki (ässällä)-mongooli (kahdella oolla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa suurin osa näistä meikittömyyttä hehkuttavista miehistä tarkoittaa oikeasti meikitöntä. Eivät miehet useinkaan erota, jos naisella on suomalaistyyliin kevyesti meikattu iho. Minustakin miehet ovat todenneet että laitan "pelkästään nuo mustat viivat silmäluomiin" (silmänrajaus), kun todellisuudessa naamassa on concealer, cc-voide, aurinkopuuteri, puuteri ja ripsiväri sekä kulmakynää :D Että sellainen meikitön nainen.
Tämä on totta. Suurin osa naisista ei näytä hyvältä ilman meikkiä. Kun miehet kehuvat meikittömyyttä, a. he tarkoittavat niitä harvoja tapauksia, jotka oikeasti näyttävät hyvältä luonnollisina (tuskin enempää kuin 10% naisista), tai b. naisia, joilla on kuitenkin jonkinlainen "kevyt" meikki.
Miehet jotka kehuvat meikittömyyttä ja huolittelematonta naista, ovat niitä jotka
Tämä. Rumat tytöt meikkaavat.
En meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.
Miten ihmiset päätyvät parisuhteeseen niin helposti selvittämättä ensin kiinnostuvatko he sinusta ihmisenä vai reikänä? Haluavatko silti viettää aikaa kanssasi vaikkeivat saisi siitä mitään palkkiota kovan työn jälkeen? Siis jos pakkien jälkeen haluaa jatkaa ajan viettämistä yhdessä, koska on kiinnostunut sinusta ja seurastasi. Vai jäävätköhän vain kyttäämään uutta tilaisuutta.. Olen jo muuttunut vainoharhaiseksi kun joku miespuolinen taas kiinnostuu keskustelemaan kanssani innokkaasti että pumpatahan se vain haluaa. Samanlaista innokkuutta kun ei tule naisten puolelta. Vai onkohan vainoharhaista edes...
Mun naisella pitää olla kumitissit, -peppu ja -huulet, lisäksi tekoripset, rakennekynnet ja hiustenpidennykset. Meikin tulee olla vahva ja korkokenkiä täytyy käyttää sängyssäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi spessurassu kun Aasiassa ei edelleenkään ole vain yhtä kulttuuria. Jauhottivatko ne sut siinä passausketjussa niin pahasti, ettet enää kirjoita aasialaisesta pyllynpyörittäjästä? Harmi, not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä pitäisi paikkaansa, mitä sinä antaisit suhteeseen?&n
Olen juuri sellainen kun miehen kuuluu ollakin. Katse pysyy kalkkiviivoilla ja hoidan sen minkä miehen perheessä kuuluukin hoitaa.
Tekstistä tulee turhan pitkä jos yksityiskohdat rupean selittämään
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat voimakkaasti meikkaavan naisen. Tämä on fakta.
Jos kyseessä ei ole esiintyvä taiteilija, eikä ole meneillään mitään hyvin juhlavaa tilaisuutta, voimakas meikki antaa halvan vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa suurin osa näistä meikittömyyttä hehkuttavista miehistä tarkoittaa oikeasti meikitöntä. Eivät miehet useinkaan erota, jos naisella on suomalaistyyliin kevyesti meikattu iho. Minustakin miehet ovat todenneet että laitan "pelkästään nuo mustat viivat silmäluomiin" (silmänrajaus), kun todellisuudessa naamassa on concealer, cc-voide, aurinkopuuteri, puuteri ja ripsiväri sekä kulmakynää :D Että sellainen meikitön nainen.
Tämä on totta. Suurin osa naisista ei näytä hyvältä ilman meikkiä. Kun miehet kehuvat meikittömyyttä, a. he tarkoittavat niitä harvoja tapauksia, jotka oikeasti näyttävät hyvältä luonnollisina (tuskin enempää kuin 10% naisista), tai b. naisia, joilla on kuitenkin jonkinlainen "kevyt" meikki.
Miehet jotka kehuvat meikittömyyttä ja huolittelematonta naista, ovat niitä jotka näihin joutuvat tyytymään. Ei se ruusu ole mutta kedon ainoa.
Se meikattu ei ainakaan mikään ruusu ole, siksi joutuu meikkaamaan.
Entäpä meikitön ja huolittelematon mies sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet huomaa, että onko naisella meikkiä. Ellei nainen tosiaan meikkaa todella räikeästi. Huomaa tämänkin ketjun miesten kommenteista joiden mukaan meikki saa naaman näyttämään "tunkkaiselta". Tämä johtuu siitä, että he huomaavat vain huonosti tehdyn paksun meikin. Samoin tuo, joka väitti ettei hänen työpaikkallaan kukaan nuori nainen meikkaa.
Jos miestä pyytää linkkaamaan kuvan meikittömästä naisesta niin kuva on aina mallista täydessä nude- meikissä. Miksi oikeastaan edes kysytte meikistä miehiltä? Useimmat eivät siitä mitään ymmärrä.
Kaunis naisen naama, siinä on pisamia, joku finnikin, hiukset usein luonnolliset parhaat. Varsinkin ripsiväri, kulmien laittelu, viimeisenä jokin kimallus saavat yököttämään miehen näkökulmasta.
Vaarallinen tapaus parisuhteessa; sitten kun se kerran meikkaa ja en huomaa mitään niin tulee satikutia ja kolimoukulia..
Jos ei jaksa panostaa meikkaamiseen tai näkee sen turhana, on se täysin ok.
Jos ei jaksa panostaa liikkumiseen ja terveelliseen syömiseen jotta paino pysyy normaalina ja kroppa ei muutu lössöksi, se ei ole ok.