Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?
Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.
Kommentit (359)
Ulkonäössä tärkeintä on hyvä luusto ja tarpeeksi matala rasvaprosentti. Nainen jolla on hyvä luusto ja edes kohtalainen iho on kaunis myös ilman meikkiä. Harva nainen sellainen kuitenkaan on. Sama pätee miehiin toki.
meikitön nainen sytyttää minut
lisäksi rehoittava karvotus, myös sääret ja kainalot ajelematta
suihkua ei juurikaan käytetä
pyydän naistani aina olemaan pesytymätää ennen treffejä
aaah ihanaa......
-Pervo-Pertti
Olen nainen, joka ei meikkaa. Minua ei kiinnosta mitä miehet siitä ajattelvat.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän naisesta haluaako kevyen meikin vai luomu. Jos hyvä ihonlaatu niin puuteria ei tarvita. Jotkut haluaa ehostaa itseään vähän kauniimmaksi enkä koe siinä mitään ongelmaa.
Ei siihen huonoon ihonlaatuun kannata mitään kemiallisia teollisuustököttejä laittaa, sehän menee vain vielä huonommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomilehmä. Voi sinua. Olet niin surkea mies, että sulla on ostovaimo kehitysmaasta. Köyhä nainen on sulla töissä vaimona. Ja sinä onneton fleksaat sillä, että käytät hyväksi. Vähänpä käsität omaa tasoasi, joka löytyy viemärien pohjaliejun alta.
Päin vastoin ulkomaalainen vaimoni on yliopiston käynyt, erittäin hyvin koulutettu, kolme ammattia sekä hyvästä suvusta. Arvot ja moraali kohdillaan, ei ole makuukammarissa rampannut kulkijoita.
Arvostaa itseään eikä käy sekä jaa itseään baareissa.
Osoittaa kunnioituksen minulle sillä että haluaa itse, kenenkään pakottamatta olla minun edessä aina parhaimmillaan. Ei ole minun kanssa rahan takia, koska itsellä on tarpeeksi.
Sinulla on aivan järkyttävä maailmankuva
"osoittaa kunnioituksen minulle sillä..."
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomilehmä. Voi sinua. Olet niin surkea mies, että sulla on ostovaimo kehitysmaasta. Köyhä nainen on sulla töissä vaimona. Ja sinä onneton fleksaat sillä, että käytät hyväksi. Vähänpä käsität omaa tasoasi, joka löytyy viemärien pohjaliejun alta.
Päin vastoin ulkomaalainen vaimoni on yliopiston käynyt, erittäin hyvin koulutettu, kolme ammattia sekä hyvästä suvusta. Arvot ja moraali kohdillaan, ei ole makuukammarissa rampannut kulkijoita.
Osoittaa kunnioituksen minulle sillä että haluaa itse, kenenkään pakottamatta olla minun edessä aina parhaimmillaan. Ei ole minun kanssa rahan takia, koska itsellä on tarpeeksi.
Ja tämä tarina on tosi 😜
Mieluummin luomu kuin joku pakkelinaama.
Mutta tärkeintä on persoona. Jos ulkomuoto on kymppi, mutta jatkuvasti naama nyrpeänä tai muuten kylmä tyyppi, niin paljon mieluummin sitten vaikka joku seiska jolla on hymy herkässä ja suuri sydän.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, joka ei meikkaa. Minua ei kiinnosta mitä miehet siitä ajattelvat.
Niin on naisia joilla mikään meikki ei auta, siitä se tämä puolustusreaktio ponnistaa.
Miehet varokaa naista jota ei kiinnosta mitä ajattelette, todellinen miina mihin ei kannata astua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa suurin osa näistä meikittömyyttä hehkuttavista miehistä tarkoittaa oikeasti meikitöntä. Eivät miehet useinkaan erota, jos naisella on suomalaistyyliin kevyesti meikattu iho. Minustakin miehet ovat todenneet että laitan "pelkästään nuo mustat viivat silmäluomiin" (silmänrajaus), kun todellisuudessa naamassa on concealer, cc-voide, aurinkopuuteri, puuteri ja ripsiväri sekä kulmakynää :D Että sellainen meikitön nainen.
Tämä on totta. Suurin osa naisista ei näytä hyvältä ilman meikkiä. Kun miehet kehuvat meikittömyyttä, a. he tarkoittavat niitä harvoja tapauksia, jotka oikeasti näyttävät hyvältä luonnollisina (tuskin enempää kuin 10% naisista), tai b. naisia, joilla on kuitenkin jonkinlainen "kevyt" meikki.
Miehet jotka kehuvat meikittömyyttä ja huolittelematonta naista, ovat niitä jotka
Minulla on aina ollut paljon naisia, en ulkonäön perusteella valitse ketään. Ei todellakaan näytä hyvältä jos on niin paljon puuteria että naama aivan valkoinen. Sellainen ei valitettavasti saa minkäänlaista sykettä aikaiseksi miehessä.
Vaimoni on äärimmäisen kaunis ilman meikkiäkin.
Miehet joilla on ollut paljon naisia ovat niitä joilla ajattelu tapahtuu sillä pienemmällä päällä. Kun eläimelliset vietit ohjaavat toimintaa, ei juuri muuta voi odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tari
Kyllä se täysin totta on. Sinulla ei ehkä ole hyvään mahdollisuutta mutta se ei tarkoita etteikö jollain toisella olisi.
Na jotka itseään kuluttavat suomilehmien kanssa, pitävät parempaa täysin mahdottomana ajatuksena. Sinä et voi nähdä laatikon ulkopuolelle, kun et ikinä ole ollut siellä
Mikset sinä ole vaimosi arvoinen? Miksi loistonainen sai vain miehen, joka lehmittelee muita naisia? Kuinka vaimosi pystyy arvostamaan sinua, muut eivät pysty?
Kyllä tuollaisia ylläolevan kaltaisia tyyppejä on olemassa ja naisia jotka haluavat sellaisten kanssa olla. Ja voi päästä vaikka maailman vaikutusvaltaisimman maan presidentiksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on aivan järkyttävä maailmankuva
"osoittaa ku
Ei siinä maailmankuvan kanssa ole mitään tekemistä. Kyllä se on vaan hienoa kun nainen haluaa miestään varten olla parhaimmillaan ja kaikessa antaa parasta mitä pystyy, kyllä se kivalle tuntuu. Sellaiselle naiselle haluaa itsekin antaa parhaansa.
Ai ei ole maailmankuvan kanssa tekemistä kun kutsut kaikkia suomalaisia naisia lehmiksi? Oletko koskaan miettinyt, mistä tuollainen katkeruus kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet joilla on ollut paljon naisia ovat niitä joilla ajattelu tapahtuu sillä pienemmällä päällä. Kun eläimelliset vietit ohjaavat toimintaa, ei juuri muuta voi odottaa
Ei vaan ne on itsenäisiä ja voimaantuneita miehiä.
Ei miehet huomaa, että onko naisella meikkiä. Ellei nainen tosiaan meikkaa todella räikeästi. Huomaa tämänkin ketjun miesten kommenteista joiden mukaan meikki saa naaman näyttämään "tunkkaiselta". Tämä johtuu siitä, että he huomaavat vain huonosti tehdyn paksun meikin. Samoin tuo, joka väitti ettei hänen työpaikkallaan kukaan nuori nainen meikkaa.
Jos miestä pyytää linkkaamaan kuvan meikittömästä naisesta niin kuva on aina mallista täydessä nude- meikissä. Miksi oikeastaan edes kysytte meikistä miehiltä? Useimmat eivät siitä mitään ymmärrä.
Hän on mukavuudenhaluinen. En itekkään tykkäisi meikata koska naama puhtaana on mukavampi olla, hikikerros piisaa ihan hyvin