Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Vierailija
28.01.2024 |

Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.

Kommentit (359)

Vierailija
321/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kysymys. Aivan kuin meikkaamattomuus määrittelisi mitä mä siitä ajattelen.

Vierailija
322/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeen näköisiä ja yleensä haisevatkin jos ei viiti meikata, en kehtais liikkua meikittömän kanssa.

m27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän saunapuhtaista luomunaisista.

Jännä juttu tääkin. Mulla on silikonit ja joskus kuulen miehiltä tällaisia kommentteja, ennen kuin on päädytty pidemmälle.. Sitten kun totean, että "no sitten en oo sun tyyppiä, moikka" niin kauhea hätä, että "en mä silleen tarkottanu hei, älä  mee!" 😆

Olipa huono ja feikki tarina. :D

Ei muuten ollu. Jotkut miehet kyllä puhuu ihan avoimesti näistä mieltymyksistään.

Aikamoinen taikuri sinulla ollut kirurgina, jos miehet eivät tunnista silikonitissejä. :D

Ai vaatteet päällä? :D

Vierailija
324/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa miehet linkillä kuva meikittömään kauniiseen naiseen. 

Tämä. Useimmiten miehillä ei ole mitään hajua onko naisella meikkiä vai ei, jos meikki ei ole vahva. Veikkaisin, että vähintään 80 prosenttia kadulla vastaan tulevista naisista meikkaa.

Kyllä minä näen esimerkiksi uimahallissa viikoittain paljon kauniita naisia, en usko että heistä 80% on meikit päällä. 

Et ole sitten vedenkestävistä meikeistä kuullut? Harva hinkkaa esimerkiksi kulmameikit pois uimahallissa, tai muutenkaan pesee erikseen naamaa. Uimahallilta harva nainen lähtee suoraan meikkaamatta ihmisten ilmoille, eli ovat kuitenkin yleensä meikkaavia naisia. 

Tosi harvoin näen kenenkään meikkaavan uimahallissa. Uskon että joillakin on toki vedenkestävää meikkiä tai mitä vaan kestovärjäyksiä, mutta paljon on myös urheilullisia ihmisiä jotka eivät vaivaudu kun melkein joka päivä treenaavat. Tiedän että naiset tykkäävät manipuloida itsensä ja muut uskomaan, että kaikkien kuuluu värjätä ja muokata itseään, mutta se ei tosiaankaan ole pakollista tai mitenkään sellaista, mitä jokainen tekisi. 

Vierailija
325/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan.

Japanilaiset naiset ei meikkaa läheskään yhtä paljon kuin suominaiset. M26

Vierailija
326/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän saunapuhtaista luomunaisista.

Jännä juttu tääkin. Mulla on silikonit ja joskus kuulen miehiltä tällaisia kommentteja, ennen kuin on päädytty pidemmälle.. Sitten kun totean, että "no sitten en oo sun tyyppiä, moikka" niin kauhea hätä, että "en mä silleen tarkottanu hei, älä  mee!" 😆

Olipa huono ja feikki tarina. :D

Ei muuten ollu. Jotkut miehet kyllä puhuu ihan avoimesti näistä mieltymyksistään.

Aikamoinen taikuri sinulla ollut kirurgina, jos miehet eivät tunnista silikonitissejä. :D

Ai vaatteet päällä? :D

Väitän, että suurin osa ei kiinnitä huomiota tavallisen tallaajan vaatetuksen alla oleviin daisareihin, oli ne kummat tahansa.

Vierailija
327/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan.

Japanilaiset naiset ei meikkaa läheskään yhtä paljon kuin suominaiset. M26

Niiden ei tarvitse, kun ovat jo muutenkin kauniita. Suomalaisen naisen on pakko, kun näyttävät vanhemmalta kuin japanilaiset naiset.

Vierailija
328/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi äijät on dorkia ja ne meinaa vaan sellaisia unelmiensa prinsessoja ilman meikkiä. Otetaan akne ja tummat renkaat silmien alla mukaan niin on parempi meikin kanssa. 

Vierailija
329/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamattomat naiset ovat pääsääntöisesti rumia feministejä. Ja kevyt meikki on tylsää. 

Vierailija
330/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkästään meikkaaminen kerro mitään. Se on yksi osa kokonaisuutta. Valoisa, eloisa ja henkisesti terve ihminen ei tarvitse meikkiä, Ne kuopat ja naarmut, jotka kertovat eletystä elämästä, saavat näkyä eikä se menoa haittaa.

Toki jos ihmisellä on henkisiä komplikaatioita, voi mielen heijastamia ongelmia yrittää meikillä peittää, liittyivätpä ne itsensä hyväksymiseen, rankaan juhlimiseen tai henkilön luulemaan hyvältä näyttämiseen. Minulle varsinkin ylimeikkaus tuo mieleen narsistin.

No johan oli keittiöpsykologiaa: henkisesti terve ihminen ei tarvitse meikkiä.:D  Eli kaikki jotka aamuisin laittavat vaikkapa ripsiväriä, ovat henkisesti epäterveitä? Laitatko vielä lähdeviitteet, mihin psykologian tutkimuksiin väitteesi perustat ;)

Vierailija
331/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Jos tällä ominaisuudella pitäisi rajata valikoimaa, valitsisin meikkaamattomat.

Vierailija
332/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet haluavat voimakkaasti meikkaavan naisen. Tämä on fakta."

Voimakkaasti meikkaava nainen näyttää oksettavalta

-mies

Todellisuus puhuu tässä täysin toista kuin vauva-foorumi. 

Sun korvien väli ei edusta "todellisuutta"

Vierailija
333/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin kevyt ehostus on ihan normaalia itsestä huoltapitämistä ja ulkonäön kohennusta kuten kauniit vaatteet. Lahkolaiset eivät meikkaa, koska Jumala tahtoo näin ja usein muut meikkaamattomat ovat sellaisia käytännön ulkoilmaihmisiä, jotka eivät ole naisellisia muutenkaan. Nuorempana ne itsestään huoltapitämättömät eivät meikanneet, kuten eivät pesseet hiuksiaan ja vaatteitaan niin usein kuin olisi ollut tarve jne. Ehostaminen on naisellinen ja muita huomioiva ominaisuus. Eikä nyt tarkoiteta mitään outoja härpäkkeitä ja lisukkeita, joita pissikset tykkäävät käyttää.

Vierailija
334/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään sisäiset asiat ratkaisevat. 

Vierailija
335/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa. Rakastan häntä. Hän ei tätä itse aina usko, mutta rakastan herätä hänen vierellään, hänen ihan oman luonnollisen kauneutensa äärellä. En minä siitä ääneen jupise, jos hän joskus haluaa meikata joihinkin juhliin, mutta lenm kyllä tehnyt selväksi että rakastan häntä enkä sen paremmin hänen vaatteitaan kuin sotanaamaria.

- M56

No miksi miehet sitten sivuuttavat minut kuin olisin ilmaa jos olen täysin vailla meikkiä? 

Koska olet aika ikävä ihminen

Vierailija
336/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen allerginen silmämeikeille joten huulipunia löytyy. Kokeiltu on kaikki ripsarit.. Ei vaan kestä. 

Onneksi voi olla naisellinen muutenkin 🤩

Vierailija
337/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa miehet linkillä kuva meikittömään kauniiseen naiseen. 

Tämä. Useimmiten miehillä ei ole mitään hajua onko naisella meikkiä vai ei, jos meikki ei ole vahva. Veikkaisin, että vähintään 80 prosenttia kadulla vastaan tulevista naisista meikkaa.

"Kaikki" meikkaavat ja haukut miehiä, koska eivät tunnista, millainen nainen on ilman meikkiä...

Vierailija
338/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tervetuloa keskimääräisen miehen elämään. :D Harvoin naiset huomaavat 80% miehistä. "

Ette arvaakaan, kuinka monet ainakin minä huomaan. Ei vain ole tapana tuijottaa tai huudella perään.

Mutta potkiminen, haukkuminen, sylkeminen jne ovat ok?

Vierailija
339/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ovat kauniita

Vierailija
340/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamattomista naisista ajattelen lähtökohtaisesti, että heillä on hyvä itsetunto eivätkä kaipaa ulkoista validaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän