Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ajattelette naisesta joka ei meikkaa?

Vierailija
28.01.2024 |

Itse laitan vain ripsiväriä mutta muuta en jaksa.

Kommentit (359)

Vierailija
281/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa. Rakastan häntä. Hän ei tätä itse aina usko, mutta rakastan herätä hänen vierellään, hänen ihan oman luonnollisen kauneutensa äärellä. En minä siitä ääneen jupise, jos hän joskus haluaa meikata joihinkin juhliin, mutta lenm kyllä tehnyt selväksi että rakastan häntä enkä sen paremmin hänen vaatteitaan kuin sotanaamaria.

- M56

No miksi miehet sitten sivuuttavat minut kuin olisin ilmaa jos olen täysin vailla meikkiä? 

En tunne sinua, joten mistä minä tietäisin.

Vaimoni taas tunnen. En tiedä sivuutinko hänet vai en, mutta hän alkoi jutella kanssani harrastustilaisuudessa, koska oli jo pitkän matkan päästä kiinnittänyt huomionsa pitkiin hiuksiini. Eikä hänellä silloinkaan ollut meikkiä, ja yllänsäkin olivat harrastusvaatteet. Tykkäsin.

- M56

Vierailija
282/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat tykkäävän. Mä en ole oikein koskaan viitsinyt meikata. Minusta meikki ei tunnu mukavalta kasvoilla, ja meikkaaminen vie aikaa. Käyn melkein joka päivä salilla tai uimassa, sitä meikkiä saisi olla koko ajan lisäämässä. Ikinä ei ole ollut miesten suhteen ongelmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lintumaailma otetaan malliksi, niin alkakaapa ihmisuroksetkin kaikki oikein tanssia ja keikistellä niissä höyhenissänne niin me naaraat arvioimme ja valitsemme lajin tulevaisuuden kannalta parhaat jatkoon. Toki noin 90 % saa rukkaset... 

No noinhan se toimii nykyajan deittimaailmassa.

Uskoisko ton, kun niitä alaviistosta salamavalolla otettuja kaksarikuvia suurin osa.

Vierailija
284/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko se tämä yhteiskunta ja kulttuuri, joka on muokattu sellaiseksi, ettei miesten enää tarvitse? Alistetaan nainen sinne nyrkin ja hellan väliin ja avot, ei tarvitse panostaa omaan habitukseen ollenkaan.

Miten kertoa ettet tiedä mitään muista kulttuureista, sanomatta sitä suoraan. Meinaan kun puhut suomalaisista naisista nyrkin ja hellan välissä olevina.

Vierailija
285/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

">>Elämäntapatyöttömät eivät sellaisia ole. Jos ei ole koskaan ollut työelämässä ja on ollut vuosikausia työttömänä niin kyllä se aika hiton epäilyttävää on.<<

Joo mutta monilla naisilla kun he näitä kriteerejä esittävät niin ei ole että ei saa olla elämäntapatyötön, vaan riittää että on työtön, niin joutuu hylättäväksi. 

Parempi varoa, kuin katua.

Miksi miehillä ei ole tällaista vaatimusta naisille? 

Koska miehillä tyypillisesti on sitä ylimääräistä rahaa. Ja sitten vielä se ero, että naiset usein etsivät elämänkumppania, kun taas miehet ovat "ostohousut jalassa" valitsemassa hienointa, "mitä rahalla saa". Että on sitten naapurin Pasikin kateellinen!

Sitten vielä se, että koska nainen tulee raskaaksi, on tyypillisesti pienituloisemmalle naiselle ikävä juttu, että isä ei pysty ollenkaan vastaamaan osaltaan elatuksesta. Toki rikkaatkin pakenevat vastuutaan, mutta silloin on edes teoreettinen mahdollisuus. 

Vierailija
286/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko se tämä yhteiskunta ja kulttuuri, joka on muokattu sellaiseksi, ettei miesten enää tarvitse? Alistetaan nainen sinne nyrkin ja hellan väliin ja avot, ei tarvitse panostaa omaan habitukseen ollenkaan.

Miten kertoa ettet tiedä mitään muista kulttuureista, sanomatta sitä suoraan. Meinaan kun puhut suomalaisista naisista nyrkin ja hellan välissä olevina.

Niin? Siitähän ollaan nyt vapauduttu ainakin osittain täällä, niin kuunteleppa tätä älämölöä, kun miehet joutuvat oikeasti panostamaan saadakseen sen naisen.

Vierailija
287/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Siitähän ollaan nyt vapauduttu ainakin osittain täällä, niin kuunteleppa tätä älämölöä, kun miehet joutuvat oikeasti panostamaan saadakseen sen naisen.

Nimenomaan tästä syystähän miehet haluaa ne vanhanaikaiset perhearvot takaisin, jotta jokaisen naisen olisi leipänsä saadakseen otettava mies.

Vierailija
288/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kertoa, ettet tiedä mitään kulttuurien muokkautumisesta ajan saatossa. Katso tarpeeksi pitkälle historiaan...

Vierailija
289/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsuilla on nyt jokin todella naurettava meikkausmuoti meneillään; meikkaavat naamansa vaaleanpunaiseksi ja öljyiseksi. Naurettavan näköistä, aivan kuin olisi saanut jonkin pahan allergisen reaktion tai palanut auringossa. Hierovat vaikka paskaa naamaansa jos joku heidän idolinsa niin tekee.

Vierailija
290/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei meikkaa. Rakastan häntä. Hän ei tätä itse aina usko, mutta rakastan herätä hänen vierellään, hänen ihan oman luonnollisen kauneutensa äärellä. En minä siitä ääneen jupise, jos hän joskus haluaa meikata joihinkin juhliin, mutta lenm kyllä tehnyt selväksi että rakastan häntä enkä sen paremmin hänen vaatteitaan kuin sotanaamaria.

- M56

No miksi miehet sitten sivuuttavat minut kuin olisin ilmaa jos olen täysin vailla meikkiä? 

Vaimoni taas tunnen. En tiedä sivuutinko hänet vai en, mutta hän alkoi jutella kanssani harrastustilaisuudessa, koska oli jo pitkän matkan päästä kiinnittänyt huomionsa pitkiin hiuksiini. Eikä hänellä silloinkaan ollut meikkiä, ja yllänsäkin olivat harrastusvaatteet. Tykkäsin.

-

Ei nämä miehetkään minua tunne, jotka meikkaamattomuuteni perusteella minut sivuuttavat. Eivät tule vaihtamaan sanaakaan. Ehkäpä vaimosi oli sitten onnekas luonnonkaunis, jollaisia kaikki eivät ole. 

Vierailija
291/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Vaimoni taas tunnen. En tiedä sivuutinko hänet vai en, mutta hän alkoi jutella kanssani harrastustilaisuudessa, koska oli jo pitkän matkan päästä kiinnittänyt huomionsa pitkiin hiuksiini. Eikä hänellä silloinkaan ollut meikkiä, ja yllänsäk

Eli keskityt niihin miehiin jotka eivät sinua huomioi? Miksi? -eri

Vierailija
292/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Vaimoni taas tunnen. En tiedä sivuutinko hänet vai en, mutta hän alkoi jutella kanssani harrastustilaisuudessa, koska oli jo pitkän matkan päästä kiinnittänyt huomionsa pitkiin hiuksiini. Eikä hänellä silloinkaan ollut meikkiä, ja yllänsäk

Pakkohan sen vaimon on olla poikkeuksellisen kaunis, jos on ensisilmäyksellä tehnyt vaikutuksen. Kuuluu siis näihin onnekkaisiin geenilotossa voittaneisiin.

Vierailija
293/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

">>Elämäntapatyöttömät eivät sellaisia ole. Jos ei ole koskaan ollut työelämässä ja on ollut vuosikausia työttömänä niin kyllä se aika hiton epäilyttävää on.<<

Joo mutta monilla naisilla kun he näitä kriteerejä esittävät niin ei ole että ei saa olla elämäntapatyötön, vaan riittää että on työtön, niin joutuu hylättäväksi. 

Parempi varoa, kuin katua.

Miksi miehillä ei ole tällaista vaatimusta naisille? 

Koska miehillä tyypillisesti on sitä ylimääräistä rahaa. Ja sitten vielä se ero, että naiset usein etsivät elämänkumppania, kun taas miehet ovat "ostohousut jalassa" valitsemassa hienointa, "mitä rahalla saa". Että on sitten naapurin Pasikin kateellinen!

Kuulostaa aika stereotyyppiseltä ajatukselta. Sinä varmaan olet myös sitä mieltä että edelleen naiset ovat naisia ja miehet miehiä... 

Vierailija
294/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- M56

Vaimoni taas tunnen. En tiedä sivuutinko hänet vai en, mutta hän alkoi jutella kanssani harrastustilaisuudessa, koska oli jo pitkän matkan päästä kiinnittänyt huomionsa pitkiin hiuksiini. Eikä

pyh. Valtaosa naisista on tarpeeksi kauniita samaan miesten huomion ilman meikkiä. Naiset meikkaavat itsensä tai toisten naisten vuoksi. N30

Vierailija
295/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Kuulostaa aika stereotyyppiseltä ajatukselta. Sinä varmaan olet myös sitä mieltä että edelleen naiset ovat naisia ja miehet miehiä... "

Millä tavalla naisia ja miehiä? 

Vierailija
296/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hutsuilla on nyt jokin todella naurettava meikkausmuoti meneillään; meikkaavat naamansa vaaleanpunaiseksi ja öljyiseksi. Naurettavan näköistä, aivan kuin olisi saanut jonkin pahan allergisen reaktion tai palanut auringossa. Hierovat vaikka paskaa naamaansa jos joku heidän idolinsa niin tekee.

Olen huomannut saman ja naureskellut tälle. Kaupassakin sellainen tuhti taikinanaama on ihan punaisen kiiltävä naamaltaan. Ensin luulin, että ihan rasituksen takia hikoilee ja punoittaa, mutta väri on niin epäluonnollinen, että ihan itse se on sen maalannut. Eukolla on myös naurettavat paksut kulmakarvat ja tekoripset ja tietenkin huulet kuin pullistuva persereikä. 20-25 vuotta sitten oli pissiksillä muotia oranssi naama, että siinä mielessä vähän eri väriä kehiin välillä :D

Vierailija
297/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa miehet linkillä kuva meikittömään kauniiseen naiseen. 

Tämä. Useimmiten miehillä ei ole mitään hajua onko naisella meikkiä vai ei, jos meikki ei ole vahva. Veikkaisin, että vähintään 80 prosenttia kadulla vastaan tulevista naisista meikkaa.

Vierailija
298/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:Kuulostaa aika stereotyyppiseltä ajatukselta. Sinä varmaan olet myös sitä mieltä että edelleen naiset ovat naisia ja miehet miehiä... "

Millä tavalla naisia ja miehiä? 

Käytin myös sanoja "perinteisesti" ja "tyypillisesti". Nykyään naisetkin haluavat käydä töissä ja tienata oman elantonsa. Miehen varaan ns. kotiäidiksi taitaa haluta yhä harvempi.

Eli ei, en ajattele, että naiset ovat naisia ja miehet ovat miehiä, jos tarkoitat niillä ahtaita sukupuolirooleja.

Yritin vain keksiä selityksiä sille, miksi saattaisi olla niin, että naiselle miehen työttömyydellä on enemmän merkitystä, kuin päinvastoin. En siis ole väittänytkään, että vastaukseni olisivat absoluuttisia totuuksia, vain ehdotuksista hypoteesista.

Vierailija
299/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittakaapa miehet linkillä kuva meikittömään kauniiseen naiseen. 

Tämä. Useimmiten miehillä ei ole mitään hajua onko naisella meikkiä vai ei, jos meikki ei ole vahva. Veikkaisin, että vähintään 80 prosenttia kadulla vastaan tulevista naisista meikkaa.

Kyllä minä näen esimerkiksi uimahallissa viikoittain paljon kauniita naisia, en usko että heistä 80% on meikit päällä. 

Vierailija
300/359 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä muuten tutkittu, mitä terveysriskejä voi miehelle koitua päivittäin meikkaavan naisen suutelusta? Vuositasolla kun päivittäin pussailee, niin mieshän nielee kilokaupalla siinä niitä meikkejä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi