Viimeisin seksikerta?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla saunassa. Siinä on jotain kiihottavaa, aika usein siellä tapahtuukin. Otollinen paikka: alastomuus ja lämpö
Pitää kokeilla, sauna päälle😋
Taina 60
Muista olla aloitteellinen niin voit saadakkin tyydytystä.
Toki olenkin!
Annatko noulla myös jos vaikka suihkun jälkeen.
2008. Oli ihan hyvä kun nainen myös otti suihin. Oli minulle eka ja ainakin toistaiseksi vika kerta.
Juuri äsken. Ja eilen ja toissapäivänä jne.
Mieheni saa pill.ua ihan aina kun haluaa, koska on niin hyvä. Välillä pyydän itsekin.
Mies on puhdas, komea, isovehkeinen, pitkö ja kookas, vahva ja seksuaalisesti taitava ja itsevarma mies.
Ihana siinä on naisena olla, kunnolla otettavana. Venyn, täytyn ja nautin. En ole synnyttänyt joten ison kanssa on aina yhtä ihanan ahdasta. Ei näy käytössä kuluvan. Orgasmeja vain satelee.
Muitakin kokemuksia on, joten tästä miehestä olen pitänyt jo kauan kiinni. Ja varsinkin, kun on kiva mies muutoinkin.
Miehet, naikaa hyvänen aika sitä naistanne niin hyvin ja perusteellisesti, että ei tarvitse puutetta kokea. Olkaa puhtaita. Antakaa orgasmeja. Panostakaa. Varmasti se palkitaan.
Parisuhdekin voi erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä herättelin 45 v brunette vaimoani hieromalla paidan läpi hänen isoja rintojaan. Tunsin miten nännit kovettuivat ja nostin paitaa ylöspäin. Imin ja hieroin molempia rintoja muutaman minuutin. Käänsin vaimoni vatsalleen ja suutelin selkää ja aloitin samalla klitoriksen hieromisen pikkareiden päältä. Vaimoni tuntui kiihottuneelta. Vedin pikkarit pois ja työnsin vaimoni pöytälaatikossa olevan rabbitvibraattorin takaapäin sisään. Laitoin molemmat vibrat päälle ja jatkoin selän nuolemista. Hieroin samalla omaa kaluani pakaraa vasten. Vaimoni sai noin neljässä minuutissa rajun orgasmin. Vedin vibraattorin ulos hänen lauenneesta pillustaan ja käänsin hänet selälleen. Rinnat olivat turvonneet ja kasvot punertuneet orgasmista. Painoin seisovan kaluni juuri lauenneeseen liukkaaseen pilluun ja aloitin voimakkaat työnnöt. Suutelin samalla kiimaisia huulia ja rintoja. En kestänyt kauaa vaan laukaisin lastini vaimoni sisään. Tänään toivottavast
Olisit nuollut myös pillun. M35
Sohvalla. Ensin sormetin naiselle orgasmin, niin että työntää kaksi sormea sisään vain muutanan sentin ja alkaa koukistelemaan samalla kun kämmen painaa klitoriksen aluetta. Aluksi kevyemmin ja lopuksi jo aika rajusti.
Siitä lähäriin, niin että menen ihan pohjaan ja pyörittelen lantiota ja nainen ohjaa itse sisään ja ulos nostelemella lantiotaan. Kun nainen saa siinä uuden orgasmin, niin jalat olkapäille ja loppufinaali kunnon panemista kunnes itse laukean.
Vierailija kirjoitti:
Toissapäivänä herättelin 45 v brunette vaimoani hieromalla paidan läpi hänen isoja rintojaan. Tunsin miten nännit kovettuivat ja nostin paitaa ylöspäin. Imin ja hieroin molempia rintoja muutaman minuutin. Käänsin vaimoni vatsalleen ja suutelin selkää ja aloitin samalla klitoriksen hieromisen pikkareiden päältä. Vaimoni tuntui kiihottuneelta. Vedin pikkarit pois ja työnsin vaimoni pöytälaatikossa olevan rabbitvibraattorin takaapäin sisään. Laitoin molemmat vibrat päälle ja jatkoin selän nuolemista. Hieroin samalla omaa kaluani pakaraa vasten. Vaimoni sai noin neljässä minuutissa rajun orgasmin. Vedin vibraattorin ulos hänen lauenneesta pillustaan ja käänsin hänet selälleen. Rinnat olivat turvonneet ja kasvot punertuneet orgasmista. Painoin seisovan kaluni juuri lauenneeseen liukkaaseen pilluun ja aloitin voimakkaat työnnöt. Suutelin samalla kiimaisia huulia ja rintoja. En kestänyt kauaa vaan laukaisin lastini vaimoni sisään. Tänään toivottavast
Hyvä setti :)
Tänään aamulla suihkussa tyttöystävän kanssa. Saippuoitiin toisemme kunnolla. Olihan kivaa... Sitten vielä sänkyyn peuhaamaan uusintakierrokselle, takaapäin. Jees!
M61
Liittyykö saippuointiin yleensä muilla myös muuta? Peseminen ja sormilla orgasmit?
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö saippuointiin yleensä muilla myös muuta? Peseminen ja sormilla orgasmit?
Just tota viimeksi tänään klo 5.15😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tota viimeksi tänään klo 5.15😅
Onpas tarkks aika... No, mulla eilen 10.32
N56
Vierailija kirjoitti:
2008. Oli ihan hyvä kun nainen myös otti suihin. Oli minulle eka ja ainakin toistaiseksi vika kerta.
Onpas kauan sitten! Onneksi oli hyvä. Mulla toissa päivänä lenkin jälkeen vaimon kans. Otti myös suihin, ei ollut eka kerta enkä usko että oli vika kerta
Tänään kahdesti. Aamusuihkun yhteydessä ja myöh.,kun menimme viemään joulukoristeita varastoon. Varastossa mattokasan päällä
Joulua edeltävänä sunnuntaina nain avovaimoa peppuun jonne laukesin.
Tavoite on naida huomenna ja/tai sunnuntaina mutta tällä kertaa ei peppuun ellei sitten avovaimo pyydä.
M62
Hetki sitten avokki antoi käsi- ja suuhoitoa oikein pitkän kaavan mukaan.
eile illalla akka oli jo sängyssä menin ja raotin pikkareita ja työnnyin takaapäin ja laskin mällit