Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeisin seksikerta?

Vierailija
27.01.2024 |

Milloin harrastit viimeksi seksiä? Ikäsi? Oliko kokemus tyydyttävä? 

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme päivää sitten.

Ensin mies otti pikaset takaapäin kun olin nojaamassa keittiön tasoon 😁

Sitten myöhemmin leluja, suuta yms niin sain itse useamman orkun. Eli todellakin oli hyvin tyydyttävää.

N 39

Vierailija
42/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko koska ei pantu? Ollaan maalla pienessä lukiossa ekaa vuotta ja suudellaan. Eilen oli meil yhtäaikaa vapaatunti. Nojailen hoikkana ja nättinä tyttönä kaikessa rauhassa seinään ja ihana poika kiihkoilee mun edessä. On hiljaista ja meidän suukkojen äänet vaan kaikuu. Ollaan ainoat sillä osalla koulun käytävää. Oven takana kuiteskin kahdestaan. Ne luokat ei oo käytössä koska remontti. Näen pojan housuista, että ne pullottaa ja hän painaa sitä mua vasten just oikeaan kohtaan. Huohottaa ja pyytää multa että saa ottaa sen esiin. Nyökkään ihan kuumissani. Poika avaa vetskaa, ottaa ulos ja pippeli ponnahtaa ihan ylös. Katsellaan ympärille ettei kukaan näe. Hän avaa mun housuja, mutta mua alkaa jännittää ihan liikaa enkä anna panna. Hän ei luovuta. Suunnitelma b: hän alkaa pussaillessa pökkiä mua housujen päälle paljaalla peniksellä ja laukee sitten nopeaa viereen seinälle. Kiihottaa niin paljon ja haluan katsella sitä laukeamista ja miten pojalta tulee. Sain itsekin melkein siinä dryhumpatessa. Sykkii niin ihanasti. Jätettiin sitten se seinä mälleihin, koska remontin takia se oli muutenkin tosi likainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla. Tyttöystävä lähti duuniin, itellä vapaapäivä. Kivikovaa ja sairaan isolta ainakin itestä näyttävää aamustondista hyödyntäen päällekkäin siten, että makasin ihan kiinni tytön päällä, tyttö selällään ja liikutin lantion lisäksi koko vartaloani eteen-taakse, niin että rintakehäni nousi samalla eteen työntyessä. Loppua kohti niin nopeaa kuin jaksoin, koko ajan koko vartalo liikkuen, tavallaan höyläten. Sänky natisee ja toinen käteni suojelee tytön päätä sängynpäädyltä. Olen tehnyt tuota aina ja se tekee yhdyntäorgasmin satavarmasti tytölle ja itselle totta kai vielä kovemman kuin pelkällä lantion liikkeellä. Ah. MN21

Vierailija
44/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M58 Sunnuntai-iltana vaimo vilautti saunatakin alta. Otti suihin ja sänkyyn siitä piti lähteä. Nuolin hänelle parit orkut ja jatkettiin panolla. Hän oli selällään ja tulin sivusta. Mukavasti märkä pillu maiskahteli ja kun tunsin squirtin olin minäkin valmis. Laskin sisään ja siinä hetki siliteltiin. Suihkuhommat.

Vierailija
45/84 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla olin melko väsynyt mennessämme nukkumaan, mutta mieheni hiveli niin ihanasti sileää alapäätäni, että väkisinkin aloin syttyä. Hyväilin myös häntä ja pian hän siirtyi nuolemaan mua sivuttain siten, että pystyin samalla hyväilemään häntä liukkariin kastetuilla käsillä. Ei siinä kauaa mennyt kun laukesin kiroillen, niin hyvää teki! Lopuksi mies tuli päälleni eikä mennyt kauaa kun hänkin tuli huohottaen. N34

Vierailija
46/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna kello 5.30. Vaimo herätteli tarttumalla kaluuni ja siitä se sitten lähti! Aikaa oli kunnon esileikkiin, hyväilyt, nuolemiset ja sitten takaa päin sisään. Yhdessä vielä suihkuun, jossa "vaan" pesimme toisemme

Marko 63

Vierailija
47/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna kello 5.30. Vaimo herätteli tarttumalla kaluuni ja siitä se sitten lähti! Aikaa oli kunnon esileikkiin, hyväilyt, nuolemiset ja sitten takaa päin sisään. Yhdessä vielä suihkuun, jossa "vaan" pesimme toisemme

Marko 63

Oliski joku saman tyyppinen puoliso, mutta mulla viimeksi seksiä kuukausi sitten. Enkä tarkoita, että pitäis olla mitään ihmeellistä... Kunhan jotain olisi vähän useammin

Leena 61

Vierailija
48/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko 63

Oliski joku saman tyyppinen puoliso, mutta mulla viimeksi seksiä kuukausi sitten. Enkä tarkoita, että pitäis olla mitään ihmeellistä... Kunhan jotain olisi vähän useammin

Leena 61

Sama juttu..ei koko joulunaikana vielä mitään

Mies 57

Vierailija
49/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko 63

Leena 61

Sama juttu..ei koko joulunaikana vielä mitään

Mies 57

Liityn kerhoon. Viimeksi 24.11.

M67

Vierailija
50/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla. Mies tuli nopeasti, ei ehtinyt edes alkaa tuntua hyvältä itsestä, harmittaa.

Vierailija
51/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä herättelin 45 v brunette vaimoani hieromalla paidan läpi hänen isoja rintojaan. Tunsin miten nännit kovettuivat ja nostin paitaa ylöspäin. Imin ja hieroin molempia rintoja muutaman minuutin. Käänsin vaimoni vatsalleen ja suutelin selkää ja aloitin samalla klitoriksen hieromisen pikkareiden päältä. Vaimoni tuntui kiihottuneelta. Vedin pikkarit pois ja työnsin vaimoni pöytälaatikossa olevan rabbitvibraattorin takaapäin sisään. Laitoin molemmat vibrat päälle ja jatkoin selän nuolemista. Hieroin samalla omaa kaluani pakaraa vasten. Vaimoni sai noin neljässä minuutissa rajun orgasmin. Vedin vibraattorin ulos hänen lauenneesta pillustaan ja käänsin hänet selälleen. Rinnat olivat turvonneet ja kasvot punertuneet orgasmista. Painoin seisovan kaluni juuri lauenneeseen liukkaaseen pilluun ja aloitin voimakkaat työnnöt. Suutelin samalla kiimaisia huulia ja rintoja. En kestänyt kauaa vaan laukaisin lastini vaimoni sisään. Tänään toivottavasti uudelleen.

Vierailija
52/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin novelli jostain alan lehdestä🙄

Vierailija
53/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna, teinit lähti salille ja me miehen kanssa pantiin, ensin minä päällä, sitten kun en siinä ehtinyt laueta, nuoli mies mulle orgasmin. Kävin toissapäivänä ekaa kertaa elämässä sokeroinnissa, oli hauska testata miltä suuseksi tuntui ilman karvoja. 

Vierailija
54/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla saunassa. Siinä on jotain kiihottavaa, aika usein siellä tapahtuukin. Otollinen paikka: alastomuus ja lämpö

Vierailija
55/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut kokeiltua saunassa ikinä! Onko hankalaa? Seksiä mulla viimeksi aattona

N68

Vierailija
56/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla saunassa. Siinä on jotain kiihottavaa, aika usein siellä tapahtuukin. Otollinen paikka: alastomuus ja lämpö

Pitää kokeilla, sauna päälle😋

Taina 60

Vierailija
57/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina 60

Muista olla aloitteellinen niin voit saadakkin tyydytystä.

Vierailija
58/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna, teinit lähti salille ja me miehen kanssa pantiin, ensin minä päällä, sitten kun en siinä ehtinyt laueta, nuoli mies mulle orgasmin. Kävin toissapäivänä ekaa kertaa elämässä sokeroinnissa, oli hauska testata miltä suuseksi tuntui ilman karvoja. 

No miltäs se sitten tuntui?

Vierailija
59/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taina 60

Muista olla aloitteellinen niin voit saadakkin tyydytystä.

Toki olenkin!

Vierailija
60/84 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltäs se sitten tuntui?

Mies imi koko pimppiä antaumuksellisemmin kuin ennen, ja muutenkin ehkä tuntoaisti oli vähän herkempi. Oikein ihanaa, vaikka ollaan molemmat rakastettu suuseksiä myös karvojen kera.