Viimeisin seksikerta?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Viime sunnuntaina. Mies oli väsynyt, tyhjensi nopeasti kassinsa minuun, lopetti just kun alkoi tuntua kivalta.
N41
Tyypillinen suomimies. Kehno sängyssä. Itsellä oli niin huono että diagnosoin alkavan muistisairauden.
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt 2010 ja 2020 luku väliin. Vaimon mielestä turhaa.
Oletko puheliastakin sorttia?
Vierailija kirjoitti:
en.
(en kommentoi).
en kerro sitäkään..
-
( Typerää?!?..urkkimista=hanki itsellesi Elämä!)
Et siis saanut ollenkaan, voi kyynel
10 vuotta sitten. Parin vuoden hiljaiselon myötä useat kaverit alkoivat painostaa ja kiusata ja homotella. Päätin olla taipumatta painostukseen. Päätös johtanut nykytilaan.
Eilen päivällä vaimon kanssa. Vaimo sai ensin ja sitten ruiskutin mällit sisään. M 57
Tunti sitten, mies tuli sisään hitaasti, syvälle ja kauan, ei lopettanut ekaan laukeamiseen.
Toissapäivänä. Ensin nuolin ja sormetin vaimolle muutaman orkun ja sitten nautin pitkän kaavan edestä. Eilen juotin vaimoa humalaan, mutta se ei kuitenkaan ollut sillä tuulella, vaikka yleensä alkoholi nostattaa himot. No, ehkä tänään taas saa.
Oisko n. 30 vuotta sitten (naisen kanssa). Sooloseksiä siitä saakka.
M46
Juuri puolisen tuntia sitten tulin vakipanon luota. Mies nuoli jälleen kerran erittäin hyvin mua ja sain myös hänen ihanaa kulliaan.
Toissapäivänä. En halunnut oikeastaan ollenkaan, mutta velvollisuudentunnosta annoin suu- ja käsiseksiä vaimolle. Hän sai, minä en todellakaan.
M40+
Kerran viime vuonna sain rouvan kaadettua. Jotakuta muuta taisin sen jälkeen naida. Tänä vuonna ei ole vielä onnistanut.
Eilen mies nuoli minulle orgasmin. Hän runkkasi oman orkkunsa mun karvoille. Ei halunnut muuta.
Eilen illalla suihkussa 10 vuotta nuoremmat miehen kanssa, oli erittäin tyydyttävää ja ihanaa. Sanottakoon vielä, että edellisessä suhteessa olin 6 vuotta ilman seksiä miehen haluttomuuden vuoksi, joten todellakin olen ottanut nyt kaiken ilon irti sinkkuajoista. N41.
Tänä aamuna klo 8 jälkeenm herättyämme aloin hyväillä vaimoa eikä vastustelua ollut taaskaan yhtään, pikkuhousut lähtivät pois heti. Kumpikin laukesi kuten aina oikeastaan. Edellinen kerta oli lauantaiaamulla ja sitä ennen keskiviikkoaamulla. Samaa tahtia 2-3 krt viikossa on menty jo tosi kauan. Välillä otan sildenafiiliä pienen palan, tänään ei ollenkaan, kun oli muutenkin jo hyvä erektio herätessä. Aamuisin en tarvitse sitä useinkaan. Jäimme hiljattain eläkkeelle ja yli 42 vuoden yhteinen kokemus on tästä aiheesta.Mukavaa on aloittaa päivä orgasmin jälkeen.
N 10 vuotta sitten. En muista tarkalleen