Mulla on koko ajan nälkä. Ihan koko ajan. Lihon ja lihon. Painoa tullut 50 kg parissa vuodessa lisää.
Näin on.
On vain niin kova nälkä ja himo ruokaan. Syön mitä mieli tekee ja paljon.
Nytkin jos en olisi kylässä niin haaveilen mitä teen kotona ruoaksi kun sinne pääsen. En ole varma tekisinkö texmex-jauhelihapastaa, itsetehtyä herkullista peltipizzaa vaiko kermaisia pitkään haudutettuja valkosipuliperunoita ja lihapullia ruskealla kastikkeella. Nam.
Eikä ole edes provo. Kaikki on ihan ihmeissään kun näkevät minut pitkästä aikaa. Ennen hyvännäköinen nuori nainen, nyt todella huonon näköinen nuori nainen. :D minua naurattaa ne hämmästyneet katseet. Tekisi mieli nostaa paita ja taputella vatsaansa. Ei kiinnosta vaikka lihoisin tästä vielä useamman kymmenen kiloa.
Kun tilanne nyt vain on se, että ruoka on nykyään ainoa ilo elämässä. Nautinto ja rakkaus.
Ennen olin syömishäiriöinen toiseen suuntaan. Todella tarkka ja kriittinen.
Kommentit (79)
Mielenkiintoista, mistähän tuo muutos johtuu?
Sulla on suolistohormoneissa jotakin vialla.
Ota selvää ketogeenisestä ruokavaliosta, tutki ja mieti, kokeile ja innostu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollutkin. Olen muutenkin paljon seurannut ravintoasioita. Tiedän oikeastaan mitä kropassani tapahtuu tällä hetkellä, miksi tunnen nälkää, tiedän nämä asiat. Todennäköisesti minulla on myös vähintäänkin alkava kakkostyypin diabetes ellei jo ihan puhjennutkin.
Ongelma on kuitenkin psyykkinen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi? Hänhän oli ihan sinut tuon painonnousun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollutkin. Olen muutenkin paljon seurannut ravintoasioita. Tiedän oikeastaan mitä kropassani tapahtuu tällä hetkellä, miksi tunnen nälkää, tiedän nämä asiat. Todennäköisesti minulla on myös vähintäänkin alkava kakkostyypin diabetes ellei jo ihan puhjennutkin.
-ap
Jos kerran tiedät että on psyykkinen ongelma; aoitko tehdä asialle jotain ? Esim lääkäri Käynti, lääkitys, terapia jne ? Vai aiotko jatkaa vaan syömistä ja sairauskierteet alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi? Hänhän oli ihan sinut tuon painonnousun kanssa.
Ei nyt siltä kuulostanut. Tekee hidasta itsemurhaa. Ainoa ilo syöminen ja lihominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Jos kerran tiedät että on psyykkinen ongelma; aoitko tehdä asialle jotain ? Esim lääkäri Käynti, lääkitys, terapia jne ? Vai aiotko jatkaa vaan syömistä ja sairauskierteet alkaa?
Olen tehnyt, ainakin yrittänyt. On psyykelääkkeet, terapiakin alkaisi jos vaan löytyis terapeutti.
Ajattelin jatkaa syömistä. Syön noin 1-3 kertaa päivässä. Tai no syön paljon kerralla ja sitten vielä haen myöhemmin lisää ja tietenkin makeaakin pitää saada vielä ruoan jälkeen. Roskaruokaa syön paljon.
On minulla muitakin riippuvuuksia. Harmi, että tätä on hankala peitellä. On ehkä yksi syy siihen, etten paljoa enää tapaa ihmisiäkään.
On tämä tarkoituksellista hidasta itsemurhaa. Olisi unelma jos saisi vain slaagin jonkun mättöaterian jälkeen. Vatsa täynnä, nukkuisi sikeesti ja siinä menehtyis. Kerään rohkeutta, että vuoden sisään lähden sitten itse jos ei tässä muuten mitään käy. Kuukausia olen jo sitä suunnitellut mutta vuosia jo ollut itsetuhoisia ajatuksia jotka pahentuneet ja konkretisoituvat vielä kun vaan ensin syön ja nautin, teen mitä huvittaa.
-ap
-ap
Pehmeät rasvat ovat yhteydessä lihomiseen. Käytä vain kovia rasvoja niin liika syönti loppuu. 80-luvulla suomalaiset alkoivat käyttää paljon pehmeitä rasvoja ja väestön lihominen alkoi.
Et taida olla selvinpäin tällä hetkellä? Ei siinä en minäkään
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla selvinpäin tällä hetkellä? Ei siinä en minäkään
Olen selvinpäin. Eilen tuli juotua olutta.
Just makaan tässä ja mietin lähtisikö kotiin. Sinne on parin tunnin matka. Sais olla rauhassa. Tai sitten lähden aikaisin aamulla.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olen tehnyt, ainakin yrittänyt. On psyykelääkkeet, terapiakin alkaisi jos vaan löytyis t
Olet pahasti masentunut ja ylensyömisen orja tarvitset apua että saat elämäsi takaisin
Onko vaikeaa olla syömättä ? Tuskin nälkä on, monet vain syövät vaikka pitäisi juoda lasi vettä, ihmiset ei enää edes tunnista nälkää janosta.
Minä taas en syö juuri mitään, mutta en siltikään laihdu.
Ymmärrän. Syöminen on ihanaa, mutta kannattaa vähän rajoittaa, jos haluaa pysyä terveenä. Vanhemmiten voi tulla aika lääke arsenaali käyttöön.
Up