Onko lihapiirakat, mikro pizzat ja Xtra grilli nakit sopivia välipaloja lapselle, muuhun ei työttömänä kotiäitinä ole varaa?
Leikkauksien jälkeen jää vain 100€ 3 ihmisen ruokiin. 😭
Kommentit (87)
Banaani, omena tms. ja lasi maitoa on parempi idea.
JA TAASKO ALOITAT IDIOOTTIMAISEN JANKUTUKSESI, ILMIANNETTU.
Vierailija kirjoitti:
Banaani, omena tms. ja lasi maitoa on parempi idea.
Ei ole banaanissa kaloreita tarpeeksi, omenalle ja maidolle on lapset allergisia
Ap
Kyllä niiden on oltava jos rahat ei muuhun riitä. Tämä on arkipäivää monessa perheessä.
Oletko harkinnut ötöihin menemistä?
Nakit ei ainakaan ole, täynnä suolaa ja nitriittiä.
Miten nuo on esim. voileipiä, puuroja jne. halvempia?
Jos olet kotiäiti kykenet tekemään itse paljon halvemmalla välipaloja - ja terveellisempiä. Jos teet isompia määriä kerralla, laita osa pakkaseen.
Hei. Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että kaikki tarjoilijat hokevat vuorollaan JES!
Miksi vastaatte jankuttavalle trollille?
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei pysty syömään puuroa tai leipää koska menee vatsa sekaisin kaurasta tai ruisleivästä
Ap
Ei ole, tiedät sen itsekin.
Jos olet työtön kotiäiti, sinulla on aikaa tehdä ruoka raaka-aineista itse, jää haitta-aineet lapsilla saamatta. Monilla pienilläkin paikkakunnilla (ei tosin kaikilla) on ruuanjakopiste. Hyödynnä sen antimet, vaikka aina ei kovin kummosia olekaan. Itse olen saanut jopa paistin kerran, leipää joka kerta, joskus leikkeleitä, vihanneksia, hedelmiä, maitotuotteita. Niiden ympärille rakennan oman ostoslistani.
Vierailija kirjoitti:
Muuhun lihaan ei ole varaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset ei pysty syömään puuroa tai leipää koska menee vatsa sekaisin kaurasta tai ruisleivästä
Ap
Mutta ei lihapiirakassa ja pitsassa olevasta viljasta?
Jos oikeasti ei ole todettu sairautta, tuo voi johtua ruuansulatuksen bakteerien epätasapainosta, mikä taas on syntynyt roskaruuasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun lihaan ei ole varaa
Ap
Nakit = liha ??? 🤣🤣😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ihan hyvää on.