Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies rakastaa ja palvoo mua vaikka minulla on 30 kiloa ylipainoa =))

Vierailija
10.01.2007 |

Ihana mies.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin kauan kun ei lakeja rikota. Jos Ap:n mies tykkää hänestä juuri omana itsenään, niin hienoa! Samoin se jos joku vaan ei pidä ylimääräisestä lihasta, ja löytää haluamansa, hienoa!

29: Ihan jees minusta että tykkäät hoikista pojista, mikäs siinä. Minä sitten taas vähän toiseen suuntaan. Mieluummin otan miehen jossa on mieluummin vähän liikaa lihaa kuin liian vähän :)

Ja onneksi minä löysin itselleni sopivan. Niin ulkonäöllisesti kuin muutenkin.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se ole keltään pois jos kaikki ei tykkää samanlaisesta. Riittääpähän kysyntää kaikenlaisille :)

Vierailija
2/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies mulla (ja komeakin vielä)

Vierailija
4/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies palvoo ylikaiken ja kehuu ja on yli-ihana niin yrittää selvästi peitellä tekemisiään. valitettavan usein naiset lankeaa sellaiseen lässyn lässyyn todellisuudesta viis.

Vierailija
5/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet noin kyyninen.

sääli.

Vierailija
6/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksologi

Vierailija
7/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi rakkaus ei kuole ulkonäköseikkoihin(lihavuus, rumuus, roikkotissit, lautatissit, pieni muna, väljä pillu jne jne)

Koska viimeistään 80 v. alamme kaikki näyttämään zombeilta. Ja jos laihduttaa, sen pitää lähteä omasta halusta ja sen terveyden vuoksi, ei miehen tms.

-Paljon elämää nähnyt-

Vierailija
8/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se on ulkonäöstäkin kiinni. Mä en huolisi enkä ole huolinut lihavaa miestä sänkyyni. Mua häiritsisi se kovasti, mun mielestä se vaan on inhottavaan, ja mitään mua etovaa en sänkyyni ottaisi, en edes säälistä.

Vierailija
9/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi tulisi esim. syöpä, ja rintasi vietäisiin, ja mies kammoksuisi seksiä kanssasi, miltä se tuntuisi SINUSTA? Ja tiedän, että huono vertailukohta, mutta kuitenkin...

Itse kärsinyt syömishäiriöistä, tällä hetkellä olen normaalipainoinen. Yhteistä elämää miehen kanssa ollut 17 vuotta, ja meidän rakkaus ja seksielämä on kestänyt miehen kaljuuntumisen ja mun vaikean syömishäiriön jne. Sitä kutsutaan rakkaudeksi.

Vierailija
10/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä, en haluaisi että hän lihoo, ja voi olla että se vaikuttaisi jollain tasolla tai sitten ei? Mistä mä tiedän kun en ole sellaista kokenut?

Ja mä en rupea valehtelemaan että läskit ovat hyvännäköisiä. Olen pahoillani, mutta mielestäni ei ole. Mun päätä ei saa sitten millään kääntymään tän asian suhteen, mä en ole liioista lihoista tykännyt koskaan enkä tule varmaan koskaan tykkäämään. Jos mä tämän asian takia olen jonkun mielestä kylmä, niin ei voi mitään! sitten olen.

Koomista ajatella että mua pidettäisiin hyvänä ihmisenä jos mä tykkäsin läskeistä.

Vierailija
11/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esim. on tällä hetkellä ylipainoa kertyneenä kolmen raskauden jäljiltä (pienin lapsi 4 kk). Mittani ovat tällä hetkellä 168 cm ja 83 kg. Vakaa aikomukseni on pudottaa painoa tuonne 70 kilon tuntumaan.

No, asiaan. Olen aina ollut sen mallinen, että kilot ilmenevät kurveina ja liha tai ennemminkin läski on kiinteää, ei löllyvää ja pehmeää. Vyötärö löytyy edelleen jne. Mieheni onkin aivan hurmaantunut tämänhetkisistä muodoistani. Hänen mukaansa aivan tihkun seksiä!

Itsekin koen olevani kaunis kiloistani huolimatta. Oman hyvinvointini ja terveyteni takia aion kuitenkin tiputtaa painoa imetyksen myötä.

Sinkkuaikoinanikin minulla oli ihan älyttömästi vientiä painossa (65-68 kg), jonka suurin osa tämän palstan lukijoista kokee lihavaksi. Seksikkääksi kehuivat. Onneksi on nätti naama ja hyvä itsetunto, eikä ylimääräisten kilojen sijoittuminen rintoihin ja peppuun hidasta menoa, päinvastoin.

Mukavalta kuulostaa ap :n parisuhde!

Vierailija
12/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes laihduin sen 30kg, jo alkoi kuulua totuuden ääni.

Vierailija
13/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoa ole grammaakaan. Ei se rakkaus oli kiloista kiinni!

Vierailija
14/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulenpa vaan että palvoisi vielä enemmän jos voisi olla ulkonäöstäsikin ja tahdonluujudestasi laihdutaa ylpeä - edes terveyden takia.

Vierailija
15/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän palvoa SINUA. Mutta epäilen suuresti, että hän palvoo KILOJASI....

Miehet ovat hyviä kertomaan valkoisia valheita ja juuri sen, mitä nainen haluaa kuullakin...

Vierailija
16/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sä istut kulumien takia pyörätuolissa ja pistelee suhun diabeteslääkkeitä päivin ja öin.

Vierailija
17/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi sinua rakastaa, niin hän kyllä varmaan pyytäisi sinua laihduttamaan terveytesi vuoksi! Tuskin hän haluaa vanhuuttaan yksin viettää! Kyllä toiselta voi myös vaatia asioita, varsinkin sellaisia mitkä koskettaa molempia ja ylipaino, varsinkin noin runsas, ei kyllä ole pelkästään sun oma asiasi, mikäli haluat elää terveen vanhuuden.

Vierailija
18/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoikin, rakkaus ei ole kiloista kiinni =)

Vierailija
19/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon 20kg kevyempi, mielestäni suhtautuminen vartalooni ei ole muuttunut. Laiheliiniksi kutsuu joskus leikillään, vaikken tosiaankaan sitä ole. Vielä olis siis kymppi pudotettavana, eiköhän se tästä.

Vierailija
20/31 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 kg ylipainoa on paha terveysriski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän