Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?

Vierailija
26.01.2024 |

Haluatko kertoa?

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UFO:n näin kerran 90-luvulla. Oli juuri samanlainen kuin pentagonin UAV-ilmiö

En ole nähnyt ufoja mutta kerran kuulin hyvin voimakkaan jylinän joka kuulosti siltä kuin talon päältä olisi lentänyt jokin alus. Tuli mieleeni ufot. Oli kaunis keväinen aamupäivä joten kokemus hämmensi siksikin eikä missään tämän äänen jälkeen näkynyt yhtään mitään, pienet lentokoneet kuulostavat erilaisilta joten sellaista en epäillyt vaikka niitä joskus lentelikin talonkin ylitse.

Ufothan ovat päinvastoin täysin äänettömiä.

Vierailija
182/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jos jonkinlaisia yliluonnollisia kokemuksia. En tiedä, onko tämä sellainen vai sattumaa, mutta on käynyt välillä niin kuin juuri hiljattain kävi, että olin aikeissa kirjoittaa someen päivityksen, josta jo silloin mietin, että kannattaakohan nyt ihan varmasti. Kuitenkin yritin julkaista sitä, mutta juuri silloin se netti tai sovellus oli jotenkin jumissa, eikä toiminut, eikä se viesti vaan lähtenyt. Lopetin sitten yrittämästä, ajattelin että ehkä joku yrittää jiestittää minulle, ettei kannata, ja jälkikäteen olin tyytyväinen, että onneksi en tehnyt sitä, olisi kaduttanut. Eli koin että joku ystävällisesti esti minua tekemästä tyhmyyttä silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt ufoja mutta kerran kuulin hyvin voimakkaan jylinän joka kuulosti siltä kuin talon päältä olisi lentänyt jokin alus. Tuli mieleeni ufot. Oli kaunis keväinen aamupäivä joten kokemus hämmensi siksikin eikä missään tämän äänen jälkeen näkynyt yhtään mitään, pienet lentokoneet kuulostavat erilaisilta joten sellaista en epäillyt vaikka niitä joskus lentelikin talonkin ylitse.

Viestisi kuulostaa vähän joltakin trollilta, mutta jos tarkoitat "pienellä lentokoneella" jotakin Cessnaa tai vastaavaa etkä ole ikinä kuullut kun Hornet tai joku muu suihkuhävittäjä lentää matalalla ohi, niin kannattaa ottaa huomioon, että ilmavoimien hävittäjät lentävät usein aika matalalla ja niin lujaa, e

Ei ollut trolli ja olen kuullut kyllä hävittäjiäkin. Jylinästä puhuin ja jos tietää millaista on jylinä niin ymmärtää eron. Kuten sanoin, ei näkyjä, vain ääni. Ääniäkin voi kuulla. Tämä oli niin erikoinen ääni että en usko sen olleen nk. todellinen. Ainakaan ulkona samalla hetkellä olleet perheenjäsenet eivät olleet kuulleet mitään.

Vierailija
184/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ufothan ovat päinvastoin täysin äänettömiä.

Ei nyt välttämättä, voihan pelkkä äänikin kuulua eikä näe ketään. Johtuu ihan siitä että kumpikaan ei voi olla ns. todellisia, me vain näemme ja kuulemme heitä.

Vierailija
185/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jos jonkinlaisia yliluonnollisia kokemuksia. En tiedä, onko tämä sellainen vai sattumaa, mutta on käynyt välillä niin kuin juuri hiljattain kävi, että olin aikeissa kirjoittaa someen päivityksen, josta jo silloin mietin, että kannattaakohan nyt ihan varmasti. Kuitenkin yritin julkaista sitä, mutta juuri silloin se netti tai sovellus oli jotenkin jumissa, eikä toiminut, eikä se viesti vaan lähtenyt. Lopetin sitten yrittämästä, ajattelin että ehkä joku yrittää jiestittää minulle, ettei kannata, ja jälkikäteen olin tyytyväinen, että onneksi en tehnyt sitä, olisi kaduttanut. Eli koin että joku ystävällisesti esti minua tekemästä tyhmyyttä silloin.

Uskon, minullekin on käynyt noin useammankin kerran. Samaa asiaa kuin se että esimerkiksi jokin meno estyy tms.

Vierailija
186/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut trolli ja olen kuullut kyllä hävittäjiäkin. Jylinästä puhuin ja jos tietää millaista on jylinä niin ymmärtää eron. Kuten sanoin, ei näkyjä, vain ääni. Ääniäkin voi kuulla. Tämä oli niin erikoinen ääni että en usko sen olleen nk. todellinen. Ainakaan ulkona samalla hetkellä olleet perheenjäsenet eivät olleet kuulleet mitään.

Muoks.

Vielä lisään että tämä jylinä jonka kuulin alkoi jotenkin liian läheltä, se tuntui voimistuvan nopeahkosti ja tuntui olevan hyvin lähellä talon kattoa. Ääni ei tuntunut olevan looginen kun ajattelee normaalien koneiden kulkua vaan tuntui kuin jokin olisi hieman jyllännytkin yläpuolella liian hitaasti. Ääni lähti poispäin kuitenkin taas nopeammin, se oli selkeä asia.

Vierailija
187/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut yöllä omakotitalossa kun pesukone linkoaa. Pesukone ei oikeasti ollut päällä, se on fakta. Jäin ihan kuuntelemaan kun heräsin kunnolla. Pitkään se ääni kuului kuitenkin ja sitä siinä ihmettelin sitten.

Vierailija
188/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen nähnyt kun puolituttu joutui riivattuun tilaan, kasvot muistutti sen manaaja alokuvan demonin kasvoja. Eteenkin ne silmät jäi mieleen.

- Minäkin olen nähnyt muutaman sellaisen tapauksen ja estänyt yhden tapon kun se demoni joka oli sukulaisen ystävässä yritti kuristaa sukulaiseni hengiltä, olivat aikuisia ja itse olin 13v. Tosiaan katsoin pahuutta suoraan silmiin kun puutuin siihen tapaukseen. Myöhemmin se joka oli pahan vallassa niin tuli kiittelemään minua kun puutuin tilanteeseen. Ei lapsen tulisi kokea tuollaista. Näen suoraan ihmisten sieluun. Tavallinen ihminen voi todellakin saada demonin tai riivaajan sisällensä. Demonit ja riivaajat pääsevät loisimaan alkoholin ja muiden päihteiden kautta ihmiseen. Silloin "portti" on tavallaan auki ja käytettävissä.

Pahuuden silmät ovat sieluttomat ja läpitunkevat. Usko Jumalaan ja ruokoukset auttavat. 13vuotiaalle se vain oli peloittava kokemus. Mutta se on vain kasvattanut minua kohtaamaan mitä eteen tulee. 

Vierailija
189/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Suvussa on useamman sukupolven ajan nähty enneunia ja kaikkea muutakin sattunut.

Samoin. Lienetkö sukua meikäläiselle? Isän ja äidin suvussa on molemmissa tuon kaltaisia ihmisiä kuten minäkin olen.

Vierailija
190/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hävisi matematiikan kirja, sellanen sinikantinen pöydältä ja tilalle oli tullut punainen laatikko.

Mitä oli siinä punaisessa laatikossa, kiinnostais vain tietää ?

Vierailija
191/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toisilla on vilkaampi mielikuvitus. 

Vierailija
192/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ommulla ollu sellane yliluonnollinen kokelus, et mä näin toisen kyöpelin. 

Mää sanoin sille, et mäen usko, koska kyöpelei eioo olelassa. Ni se sit sano et sei samasta syystä usko, et mää oon olelassa. Mentiin sit kuppilaan teelle, mut ei meihin kukaan kiinnittäny huomioo, koska mei tosissaan olla niiku olelassa.  t. Kyöpeli 👻

Vierailija
193/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, paljonkin. Osasta voi kertoa, osasta ei. Olen kokenut etiäisiä ja nähnyt enneunia. Muutamille enneunitapauksille on todistaja, olin esim. yhden unen kertonut siskolle, joka sitten toteutui. Olen tavannut edesmenneet 2 kissaani ja ollut yhteydessä yhteen edesmenneeseen ihmiseen. Olen kokenut ruumiista irtautumisen ja käynyt "kuoleman portilla" (eli nähnyt tunnelin suun), olen nähnyt (ja valokuvannut) suuria selittämättömiä valipalloja. Siinä niitä " voi anonyyminä puhua" tapahtumia.

MInkälaisia valopalloja? Mullakin on kokemusta hehkuvasta valopallosta, kuvaa en ehtinyt ottaa..

Jos puhutte Orbi valoista niin minäkin olen nähnyt niitä pieniä energisiä valopalloja eli ORBEJA. Minäkin olen nähnyt niitä, eri kokoluokissa. Olen iloinen nähdessäni niitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi