Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?

Vierailija
26.01.2024 |

Haluatko kertoa?

Kommentit (193)

Vierailija
161/193 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkanperällä on vanhat tehtaiden rauniot loiston ajoilta täynnä kummitustarinoita. Sinne ei öihin moni uskalla mennä...

SamiSanta

Vierailija
162/193 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon, mutta ei niitä täällä viitsi kertoa, kun "koomikot" ovat heti paikalla ilkkumassa. Luulen, että nämä ratkiriemukkaat "hauskuuttajat" vain pelkäävät.

'Yliluonnolliset ilmiöt" ovat minulle vain asioita joita tiede ei vielä kykene selittämään. 

Olen mielummin itsekseni ja pidän asiat omana tietonani. Suurin osa ihmisistä ei ymmärtäisi.

Ei niistä kannata välittää. Epäilevä Tuomaskin pääsi osaksi ihmeitä olemalla vaan paikalla tarpeeksi sinnikkäästi, vaikkei uskonutkaan. Ei voinut vastustaa henkeä xD

En mä jaksa vängätä. Olen mielummin itseni seurassa tai niiden, joilta voi saada jotain oppia tsi uutta näkökulmaa.

Keskiverto virtaselle voi puhua säätilasta tai kauhistella kahvin hintaa.

Sama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/193 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
164/193 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut oikein yliluonnollisia ihmeitä ! Yksi perussuomalainen puhui melkein totta, kokoomukselainen ei varastanut mitään ja gunnari maksoi viitosen velkansa. Hämmästyttäviä ja yliluonnollisia tapauksia. Tai kuumehoureita

Vierailija
165/193 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Munaaja. 

Vierailija
166/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lapsena kokenut yliluonnollisia kokemuksia. Olin kiinnostunut henkimaailmasta joten kokemuksia oikein metsästettiinkin.

Vierailija
167/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli joo, mutta mulla on nykyään lääkitys.

Sairautenne eivät liity henkimaailmaan. Kannattaa pitää ne omana kategorianansa.

Vierailija
168/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UFO:n näin kerran 90-luvulla. Oli juuri samanlainen kuin pentagonin UAV-ilmiö

En ole nähnyt ufoja mutta kerran kuulin hyvin voimakkaan jylinän joka kuulosti siltä kuin talon päältä olisi lentänyt jokin alus. Tuli mieleeni ufot. Oli kaunis keväinen aamupäivä joten kokemus hämmensi siksikin eikä missään tämän äänen jälkeen näkynyt yhtään mitään, pienet lentokoneet kuulostavat erilaisilta joten sellaista en epäillyt vaikka niitä joskus lentelikin talonkin ylitse.

Vierailija
169/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen nähnyt kun puolituttu joutui riivattuun tilaan, kasvot muistutti sen manaaja alokuvan demonin kasvoja. Eteenkin ne silmät jäi mieleen.

Miten tämä liittyy henkimaailmakokemuksiin?

Vierailija
170/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tosi paljon kokemuksia henkimaailmasta ja enneunista ja en epäile yhtään, etteikö tämä toinen maailma ole yhtä todellinen kuin tämä maallinen. Uskon, että tällaiset ominaisuudet periytyvät suvussa ja lisäksi henkilöltä vaaditaan tietynlaista herkkyyttä, jotta henkimaailma voi ottaa yhteyttä. Näitä kykyjä voi kuka tahansa opetella, isoissa kaupunkeissa on koulutusta asiaan, esim. Lahdessa on Lahden Seudun Henkinen Kasvu ry.

https://www.tahtisali.fi/kurssit/mediaalinen-jatkokurssi/

Useimmat ihmiset kuitenkin haluavat keskittyä pelkästään tähän maanpäälliseen elämään ja siinäkään ei ole mitään väärää. Henkimaailmaan hekin palaavat tältä poistuttuaan ihan niinkuin jokainen meistä.

Ei kannata yrittää ottaa yhteyttä henkimaailmaan tai opetella mitään kykyjä siihen liittyen.

Ethän demonisoi. Henkimaailma ei avaa itseään kenellekään tarpeettomasti ja henkimaailma voi tulla itsekin hakemaan ihmistä. 

Vierailija
171/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, täällä maailmassa on sellaisia asioita joista tiede ei tiedä mitään. Toiset sanoo niitä enkeleiksi.

Tiedemaailma haluaa ehkä nykyisin kieltää henkimaailman mutta ei se poista henkimaailman todellisuutta. Henkimaailma on muutakin kuin enkelit, se on kaikki mitä emme näe.

Vierailija
172/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

No uskoon tulemisenhan voi määritellä yliluonnolliseksi tapahtumaksi ja kokemukseksi, jos yliluonnollisella tarkoitetaan yksinkertaisesti sitä, että tapahtuma ei palaudu luontoon vaan Luojaan.

Yleensä kuitenkin yliluonnollisella kokemuksella tarkoitetaan jotain räikeästi outoa kokemusta, esim. näkee valo-olennon tai pystyy lukemaan toisen ajatuksia tai tietää ennalta tarkkaan mitä tulee tapahtumaan tai näkee esineiden lentelevän itsestään tms. Sellaisia kokemuksia minulla ei ole.

Uskoon tuleminen ei ole henkimaailmakokemus mutta jotkut kokevat henkimaailmakokemuksia uskoon tulon yhteydessä. Henkiset kokemukset eivät aina myöskään ole henkimaailmakokemuksia varsinaisesti.

Vierailija
173/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On..herkät niitä näkee.Ei kaikki.Monenlaista kokemusta.Katson tästä kummitus jutut.Kiinnostaa.Ufoja onneksi ei näy.Ne pelottaa.Mutta setänihän näki.Joskus ennen 80 lukua,töihin lähdössä ,istui tupakoi rapulla Muut kokemukset on tuttuja koiranikin Ilmo mulle kato.Orbeja kuvannut kamera ulkona Rajakokemus itsellä.Ihan terveen kirjoissa ollaan,eikä noita tartte pelätä.Kaikki ei niitä vaan koe eikä nää.On paikkoja missä en yöpyisi,enkä asuisi.Nekin on ilmiöitä mitkä ei kaikille näy.Koe mitään.Mahdollista että kummittelee silti vaikka pois muuttanut..pari semmosta tapausta tiedän.Unissa kokemus..yrittää päästä taloon.Toinen rakentanut talon ,syöpään kuollut..vmo elää.Lapset.Kyllä näitä on.Yrittääkö yhteyttä ottaa jonkun kautta..ei ole päässyt valoon.Tässä on kaksi naista kuollut,eri taloista kotiin..orbipallot??ikkuna aina auki,päästä valoon..olit vaikka sairaalassa.Ei noita pidä pelätä.

Vierailija
174/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään yliluonnollista ei ole olemassakaan! Ihmisen aivot ovat vaan niin vajavaiset, ettei pysty kaikkea ymmärtämään ja selittämään. Ihan kuin yrittäisi kissalle selvittää tietokoneen toimintamekanismia.

Olet täysin väärässä. Eikö teissä nykyajan roboteissa henkikään pihise enää?

Vierailija
175/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On..herkät niitä näkee.Ei kaikki.Monenlaista kokemusta.Katson tästä kummitus jutut.Kiinnostaa.Ufoja onneksi ei näy.Ne pelottaa.Mutta setänihän näki.Joskus ennen 80 lukua,töihin lähdössä ,istui tupakoi rapulla Muut kokemukset on tuttuja koiranikin Ilmo mulle kato.Orbeja kuvannut kamera ulkona Rajakokemus itsellä.Ihan terveen kirjoissa ollaan,eikä noita tartte pelätä.Kaikki ei niitä vaan koe eikä nää.On paikkoja missä en yöpyisi,enkä asuisi.Nekin on ilmiöitä mitkä ei kaikille näy.Koe mitään.Mahdollista että kummittelee silti vaikka pois muuttanut..pari semmosta tapausta tiedän.Unissa kokemus..yrittää päästä taloon.Toinen rakentanut talon ,syöpään kuollut..vmo elää.Lapset.Kyllä näitä on.Yrittääkö yhteyttä ottaa jonkun kautta..ei ole päässyt valoon.Tässä on kaksi naista kuollut,eri taloista kotiin..orbipallot??ikkuna aina auki,päästä valoon..olit vaikka sairaalassa.Ei noita pidä pelätä.

Hyviä asioita ja ajatuksia. Olen samaa mieltä, ei kannata suotta pelätä. Joskus vähän voi pelottaa tai säikkyäkin mutta kuuluu asiaan. Herkkyys on ymmärrystä ja tunnetta joka pitää ihmisen auki koko elämänsä ajan.

Vierailija
176/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt hahmoja juuri liittyen läheisten/tuttujen kuolemaan ja nuorena näin jopa kuolleen koiramme joen rannassa. Hahmot erottaa että eivät ole eläviä, ovat sellaisia utuisia eikä välttämättä osaa sanoa kuka kyseessä. Mutta parempi olla näistä puhumatta ääneen että säilyy yhteiskuntakelpoisuus ja eipä niistä tarvetta olekaan puhua. Tuntuu hyvältä nähdä.

Vierailija
177/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt hahmoja juuri liittyen läheisten/tuttujen kuolemaan ja nuorena näin jopa kuolleen koiramme joen rannassa. Hahmot erottaa että eivät ole eläviä, ovat sellaisia utuisia eikä välttämättä osaa sanoa kuka kyseessä. Mutta parempi olla näistä puhumatta ääneen että säilyy yhteiskuntakelpoisuus ja eipä niistä tarvetta olekaan puhua. Tuntuu hyvältä nähdä.

Minäkin näen nykyisin ja se on minulle ihan jo normaalia. Se on kieltämättä hienoa. Olen nähnyt myös hämmentävän selkeitäkin hahmoja, nähdä kun voi niin monella tavalla. En arastele kertoa jos tulee puheeksi mutta eipä sitä tule muutoin juuri puhuttua koska aihe ei ole yleisesti käsiteltävissä nykyisin. Puhelen näitä lähinnä lähimpien kanssa välillä, näkemisen normalisoituminen minulle tekee siitä jo niin paljon arkisempaa että vähemmän vain on tullut kerrottua näitä asioita. En välitä siitä mitä muut ajattelevat.

Vierailija
178/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä sänky 220 luveä parisänky hypähti ilmaan ja ärähti alas. Oliko Varsinais-Suomessa maanjäristys vai oliko yliluonnollinen tapahtuma. Parisänky on jenkkisänky ja painoa kyllä löytyy. 

Vierailija
179/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä sänky 220 luveä parisänky hypähti ilmaan ja ärähti alas. Oliko Varsinais-Suomessa maanjäristys vai oliko yliluonnollinen tapahtuma. Parisänky on jenkkisänky ja painoa kyllä löytyy. 

Välttämättä kyseessä ei ollut sängyn liikkuminen vaan se tuntui sinusta siltä. 

Vierailija
180/193 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UFO:n näin kerran 90-luvulla. Oli juuri samanlainen kuin pentagonin UAV-ilmiö

En ole nähnyt ufoja mutta kerran kuulin hyvin voimakkaan jylinän joka kuulosti siltä kuin talon päältä olisi lentänyt jokin alus. Tuli mieleeni ufot. Oli kaunis keväinen aamupäivä joten kokemus hämmensi siksikin eikä missään tämän äänen jälkeen näkynyt yhtään mitään, pienet lentokoneet kuulostavat erilaisilta joten sellaista en epäillyt vaikka niitä joskus lentelikin talonkin ylitse.

Viestisi kuulostaa vähän joltakin trollilta, mutta jos tarkoitat "pienellä lentokoneella" jotakin Cessnaa tai vastaavaa etkä ole ikinä kuullut kun Hornet tai joku muu suihkuhävittäjä lentää matalalla ohi, niin kannattaa ottaa huomioon, että ilmavoimien hävittäjät lentävät usein aika matalalla ja niin lujaa, että jos ympärillä on vähänkin puita tai muita näköesteitä, niin itse konetta on vaikea nähdä. Mutta korviahuumaavan jylinän kyllä kuulee ja tuntee selkäpiissä asti.