Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?
Kommentit (164)
Minulla on ollut tosi paljon kokemuksia henkimaailmasta ja enneunista ja en epäile yhtään, etteikö tämä toinen maailma ole yhtä todellinen kuin tämä maallinen. Uskon, että tällaiset ominaisuudet periytyvät suvussa ja lisäksi henkilöltä vaaditaan tietynlaista herkkyyttä, jotta henkimaailma voi ottaa yhteyttä. Näitä kykyjä voi kuka tahansa opetella, isoissa kaupunkeissa on koulutusta asiaan, esim. Lahdessa on Lahden Seudun Henkinen Kasvu ry.
https://www.tahtisali.fi/kurssit/mediaalinen-jatkokurssi/
Useimmat ihmiset kuitenkin haluavat keskittyä pelkästään tähän maanpäälliseen elämään ja siinäkään ei ole mitään väärää. Henkimaailmaan hekin palaavat tältä poistuttuaan ihan niinkuin jokainen meistä.
Mutkanperällä on vanhat tehtaiden rauniot loiston ajoilta täynnä kummitustarinoita. Sinne ei öihin moni uskalla mennä...
SamiSanta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon, mutta ei niitä täällä viitsi kertoa, kun "koomikot" ovat heti paikalla ilkkumassa. Luulen, että nämä ratkiriemukkaat "hauskuuttajat" vain pelkäävät.
'Yliluonnolliset ilmiöt" ovat minulle vain asioita joita tiede ei vielä kykene selittämään.
Olen mielummin itsekseni ja pidän asiat omana tietonani. Suurin osa ihmisistä ei ymmärtäisi.
Ei niistä kannata välittää. Epäilevä Tuomaskin pääsi osaksi ihmeitä olemalla vaan paikalla tarpeeksi sinnikkäästi, vaikkei uskonutkaan. Ei voinut vastustaa henkeä xD
En mä jaksa vängätä. Olen mielummin itseni seurassa tai niiden, joilta voi saada jotain oppia tsi uutta näkökulmaa.
Keskiverto virtaselle voi puhua säätilasta tai kauhistella kahvin hintaa.
Sama
Sain kerran ruohoa joka ei todellakaan ollut mitään normishittiä. Vedin kammotötteröt ja menin kotiin. Siellä kun kotona tehtiin muijan kanssa maailman kauneinta niin tuntui siltä, että sielu irtoaa ruumiista viimeistään siinä kohtaa kun pato aukesi. Mieli ja kroppa huusi hoosiannaa stereona.