Haluaisiko joku ostaa lahjakortin Viking Linen Helsinki-Tukholma-Helsinki risteilylle?
B-luokan hytissä (2-4 hlöä). Lahjakortti on voimassa lauantai-torstai -lähdöillä 7.1. - 7.2.2007.
Kommentit (11)
kortillakaan saa viikonloppulähtöä!
yrittää myydä 20 eurolla, kun noita saa nyt paljon halvemmallakin jopa a-hyttejä.
...perillä helsingissä vasta 9.30 (muistaakseni), joten lapset jos ottaa mukaan, eivät ehdi kouluun sinä päivänä. Mulla on noita lippuja tällä hetkelläkin 2, ei tulis mieleenkään pyytää rahaa vaan yleensä lahjotan sukulaisille/ystäville, niinku nytkin!
lauantailähtöjä. Perjantai on yleensä se viikonloppulähtö.
http: //www. vikingline. fi/vikingclub/risteilytarjoukset. asp
asut ja millä hintaa myyt? Mikä tarjouskoodi lipussa? Pitääkö maksaa matkustajamaksu tai buffetateriat?
Esim. 20.1. lauantailähdölle norm. hinta alkaen on 154 ¿. Oisko 20 ¿ ok?
Mulla on varattuna tällä hetkellä 2 matkaa, la. 20.1. (Mariella, B4R allergiahytti) ja la 27.1. (Gabriella B2L suuri sisähytti), että varauksen puolesta ei ole hätää:)
Tuotetunnus on FGSTO.
Vierailija:
asut ja millä hintaa myyt? Mikä tarjouskoodi lipussa? Pitääkö maksaa matkustajamaksu tai buffetateriat?
jos rekisteröidytte tuonne vikingclubiin niin saatte sieltä itse varata noita samoja risteilyjä jopa 5 eurolla. Ap taitaa kusettaa!
Vierailija:
jos rekisteröidytte tuonne vikingclubiin niin saatte sieltä itse varata noita samoja risteilyjä jopa 5 eurolla. Ap taitaa kusettaa!
Miksi maksaa lipustasi, kun se on vapaalippuja, joita jaetaan kaikissa kissanristiäisissä. Aina kannattaa yrittää