Persut ovat yliedustettuina kommenttiosiossa
Vuoden 2023 eduskuntavaaleissa 20,1 % vaaliuurnilla käyneistä ja 14,5 % kaikista äänioikeutetuista äänesti persuja. Silti kommenttiosiossa persujen kommentteja ei ole joka viides kommentti, vaan enemmistö kommenteista. Miksi näin on? Persuilla taitaa olla trolliarmeija.
Kommentit (28)
Miten näet anonyymeista kommenteista sen, mitä joku on äänestänyt? Tai edes sen, että on tai ei ole äänestänyt?
Kaikkiko on persuja jotka ovat erimieltä kanssasi? Kannataisiko harkita lääkäri aikaa?
Näkyykö tässä kommentissa mitä puoluetta edustan?
Mieluummin persut kuin kaltaisesi jankuttaja, joka ei pysty persukiimaltaan mihinkään muuhun kuin tehtailemaan aamusta iltaan täysin turhia aloituksia. En tiedä mikä on oma poliittinen suuntautumisesi, mutta häpeäksi olet ihan jokaiselle ryhmälle mihin kuulut.
Kertoo siitä että kaikki demarit ovat työttömiä joilla on aikaa spämmätä
Kaikki muut ovat persuja paitsi minäminäminä.
Persujen enemmistön paljastuu typerät kommentit mutta ennen kaikkea kyselyt siitä, mitä puoluetta äänestäisit seuraavissa vaaleissa. Niissä persuille aina tulossa huima kannatus, jopa ennen Eu-vaaleja. Tuloksena vaaleista kuten tiedetään 7,6 %.
Oletko laskenut montako kertaa olet jo tänään kirjoittanut sanan persu?
Ap on joku touretten syndrooma ja jumittaa sanassa Perussuomalaiset..
Ap näkee persun jokaisessa joka ei ole yhtä tulipunainen kuin itse on.
Lukekaa Gulak. Vasemmisto löytää aina selitykset
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet palstalla klo 8:15. Mene töihin!
Persut ovat niitä, jotka eivät aiemmin ole oikein osallisuutta päässeet kokemaan. Internetin vapaiden kommenttiosioiden ansiosta heillä on vihdoinkin vapaa areena päästellä mielipiteitään ilmoille, kokien olevansa tällä tavoin tärkeitä. Toisistaan saavat vielä turvaa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, sen lisäksi että aiheuttavat vastareaktioita, mikä tarkoittaa kaivattua huomiota.
Yliedustus on ihan selkeä, koska muilla on enemmän mahdollisuuksia toteuttaa itseään muuallakin. Kirjoittamalla artikkeleita ja keskustelemalla vertaisfoorumeilla sekä harrastusten ja työelämän parissa.
Synnynäiset räkyttäjät ovat aina julistamassa psykopaattisia mölinöitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kolahtaa kohteeseen
Itse olen ansaitulle eläkkeellä, kiitos vain.
" Tyhjät tynnyrit eniten kolisee". ( Varsin sopiva wanha wiisaus)
Lukekaa Gulak. Saattaa antaa ajattelemisen aihetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kolahtaa kohteeseen
Itse olen ansaitulle eläkkeellä, kiitos vain.
Netissä voi jokainen kertoa itsestään valeita.
Vastaus löytyy idästä. Suomalaista yhteiskuntaa ja yhtenäisyyttä murentavaa hybridivaikuttamista tekevät osin palkkatrollit ja osin kotimaiset pöljät. En itsekään enää käy täällä kuin kerran kuussa tarkistamassa, että meno on samanlaista jollaiseksi meni 1,5 vuotta sitten.