Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Bull-mies Joonas, 24, hälytetään paikalle, kun vaimo haluaa kunnon seksíä

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joona on kuvien perusteella lyhyt junttura... Voi vaimo pettyä kun Joona ilmestyy paikalle.

Tämä. Tekstissä sanotaan että Joona on treenattu parimetrinen mies, kuvituskuvissa käytetty jotain pönäkkää 170cm ukkoa. Hienoa, roskalehdistö

Kuvituskuvan käytössä lienee kysymys siitä että Joonan henkilöllisyys ei paljastu. Kyse on kuitenkin sen verran mielipiteitä jakavasta ja joillekin jopa arasta asiasta.

En näe artikkelissa ainuttakaan kuvituskuvaa vaan kuvia tästä Joonaksesta.

Vierailija
22/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä muista, mutta meikällä alkoi pikkarit kostua ajtuksesta kun luin lehtijutun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kipeetä meille syötetään.Terve parisuhde on kahdenkauppa.

Nämä lehdet yrittää tunkee kaikkee lokaa ja normalisoida jos vaikka ja mitä.

Naisenkin nautinnolla on väliä. Jos mies on joku haiseva pienimunainen nyhverö joka laukeaa saman tien, niin voin vaan kuvitella sitä vitutusta mitä sellaisen vaimo kokee, jos ei koskaan pääse oikeasti nauttimaan. 

Vierailija
24/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, hienoa että seksi alkaa vapautumaan pikkuhiljaa parisuhteesta. Tässä voi kyllä mennä vielä muutama vuosikymmen.

Harmillista että niin hieno nautinto, päihteetön, sidotaan raamatullisin mittasuhtein parisuhteeseen.

Seksi rentouttaa, vähentää stressiä ja lisää mielihyvähormoneita. 

Tämän tulisi olla kaikkien vapaasti tavoitettavissa

Vierailija
25/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joona on kuvien perusteella lyhyt junttura... Voi vaimo pettyä kun Joona ilmestyy paikalle.

Tämä. Tekstissä sanotaan että Joona on treenattu parimetrinen mies, kuvituskuvissa käytetty jotain pönäkkää 170cm ukkoa. Hienoa, roskalehdistö

Kuvituskuvan käytössä lienee kysymys siitä että Joonan henkilöllisyys ei paljastu. Kyse on kuitenkin sen verran mielipiteitä jakavasta ja joillekin jopa arasta asiasta.

Missä kohtaa jutussa sanotaan että kuvat ovat kuvituskuvia? Ymmärsin että ne todellakin ovat tästä jutun henkilöstä. Kaikki saman kuvaajan ottamia, ja otettu niin että henkilöllisyys ei paljastu.

Siinä kuvassa jossa on menossa saunaa, näkyy kyllä että ei kovin lyhyt ole. Pää hipoo oven karmia.

Vierailija
26/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen VAIMO harrastaa seksíä muitten kanssa??

No tässä tapauksessa ainakin kyse sellasista vaimoista joilla on siihen ihan miehen lupa siis. Jos et tajunnut. Ne miehet haluaa sitä ja kiihotttuu siitä.

No jos joku haluaa että pöllin siltä puhelimen niin ei se silti oikeuta sitä. Mitä wíttuu??

Jos joku saa suurta seksuaalista tyydytystä siitä että varastat hänen puhelimensa, niin sehän on hänen vapaa valintansa sallia se, ja oikeuttaa toimintasi.

Kaikki aikuisten ihmisten välillä tapahtuva on ok niin kauan kuin ketään ei pakoteta mihinkään vaan kaikki ovat mukana omasta vapaasta tahdostaan.

Ei oikeuta, kun tuo ihminen ei silloin ole puhelimensa varastamisensa tarpeessa, vaan terapian.

Vierailija
27/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä muista, mutta meikällä alkoi pikkarit kostua ajtuksesta kun luin lehtijutun

Mmm... Mullekin kelpaisi nyt parimetrinen isomunainen ja treenattu mies ottamaan mut kunnolla.... 

Vierailija
28/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain tapaa ymmärrän.. Kun on parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastaa, mutta seksi ei vaan ole kovin tyydyttävää.. Mieluummin on sitten ilman seksiä tai hakee tyydytyksen jollain muulla tapaa kuin oman puolison kanssa. 

On myös ymmärrettävää jos on parisuhteessa ihmisen kanssa jota rakastaa, mutta seksi ei vaan ole kovin tyydyttävää ja mies käy maksullisissa panemassa elämänsä kyllyydestä.

Vierailija
29/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollain tapaa ymmärrän.. Kun on parisuhteessa ihmisen kanssa, jota rakastaa, mutta seksi ei vaan ole kovin tyydyttävää.. Mieluummin on sitten ilman seksiä tai hakee tyydytyksen jollain muulla tapaa kuin oman puolison kanssa. 

On myös ymmärrettävää jos on parisuhteessa ihmisen kanssa jota rakastaa, mutta seksi ei vaan ole kovin tyydyttävää ja mies käy maksullisissa panemassa elämänsä kyllyydestä.

Kyllä, jos tuosta maksullisten panemisesta kerrotaan vaimolle ja hän sen täysin hyväksyy.

Vierailija
30/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää tämä että tuodaan vieraskielisiä termejä.

Kaikki täytyy olla jotenkin erikoista, jotain tiettyä genreä. Seksi on seksi on seksiä.

Joo, phuuh. Tykkään ennen seksiä peseytyä. Olen siis cleaneri. Et oon tosi erikoistunut. Ei siis mitään perusseksii hei

On tuo koko 'seksi' ihmeen kansainvälistä, kyllä se suomeksi ihan naimista on.

Vierailija
31/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh,tulispa tuollainen Joonas meille vähän ponnistelemaan ja 'hyppyyttämmän'!

(olisin kylläomasta puolesttani  ihan  valmis kokeiluun)

Vierailija
32/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heräsi nyt vähän sääli tätä hyväksikäytettyä bullshit-miestä kohtaan. Eikö hän tajua, että hänen vartaloaan käytetään hyväksi ja vielä ilmaiseksi? Juu, ite en lähtisi, koska koko asetelma haisee hyväksikäytöltä.

Vierailija
33/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo cuckolding on Suomessa käännetty aisankannattajaksi?

Ja mitä aisankannattaja kongreettisesti tarkoittaa? Kannattelee aisaa joo, mutta ???

Kumpi se aisankannattaja tossa on?

Vierailija
34/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla heräsi nyt vähän sääli tätä hyväksikäytettyä bullshit-miestä kohtaan. Eikö hän tajua, että hänen vartaloaan käytetään hyväksi ja vielä ilmaiseksi? Juu, ite en lähtisi, koska koko asetelma haisee hyväksikäytöltä.

Eihän se mitään hyväksikäyttöä ole, jos itse vapaaehtoisesti lähtee tuollaiseen mukaan ja vielä nauttii siitä!

Vierailija
35/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan. Itse en naisena kyllä tuollaiseen pystyisi, enkä haluaisi ryhtyä.

Vierailija
36/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Joonas, minihameessa sua ootan ...

Ota mut,rakas .ihana poika .

Tule ihan kokonaan vaan

Vierailija
37/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee tuota rahasta, kun ei ota edes mieheltä suuhun, koska oma mieltymykset. Hyväksikäyttö kaukana.

Vierailija
38/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin.

Miehenä, minustakin olisi kiihottava ajatus, että vaimoni toisi meille seksikkään naisen ja haluaisi katsella kun tämä nainen antaisi minulle nautinnollista, seksiä. 

Vierailija
39/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän kiihottavaa, pikkuhuousut on aivan märät. Voi jos oma mies innostuisi....

Vierailija
40/87 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää olis mun miehen haave. Ja just tollainen nuori, pitkä ja mielellään kookas muutenkin. Ei olla vielä menty fantasioita pidemmälle, mutta itse en suostuisi miehen edessä tätä tekemään, tunnen itseni ja tiedän, etten siihen pystyisi. Vain niin, että mies vaikka odottaisi hotellihuoneen ulkopuolella ja saisi luvan keskeyttää koputtamalla oveen, jos alkaisikin kadottamaan koko juttu.

Miinuksena vaan se, että me olemme keski-ikäinen pariskunta ja mä olen tämmöinen ylipainoinen tantta, tämmöisistä Joonaksista on turha edes haaveilla ilmaiseksi sänkyyn. Miehen mielestä olen seksikäs ja hänen mielestä näin on oltava muidenkin miesten mielestä. Mutta kyllä mulle tulis paineet saada tollainen uros kanssani sänkyyn ja vielä pitäisi estottomana pystyä jotain seksiäkin harrastamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi