Kokemuksia Loiste sähköhammasharjasta
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20119223?origin=rss Huijausta, huijausta ja vielä kerran huijausta! Älkää ihmiset menkö näihin!
Olipa taas Yleltä rimanalitus. Mustamaalataan yritystä ilman minkäänlaisia faktoja. ..ja veronmaksajien rahoilla. Hyvä Suomi!
Moi Loisteen toimari Staffan Tarima! Kiva kun kävit kommentoimassa yritystänne. Tässä myös uudelleen tuo Ylen artikkeli: https://yle.fi/a/74-20119223
Varoitus, pysykää siis kaukana!
Ps. niin ja jos jokin pitää ostaa, niin ehdottomasti se Philips Sonicare. Philips ei myöskään pakkomyy teille harjoja postilla, niinkuin tämä yritys.
Ilmeisesti sama hammasharja kuin Sonic. Vaihtopäitä tulee postissa vaikka kuinka kauan. Tilausta en saanut lopetettua, soitin ja jonotin noin puoli tuntia, ja kun vuoro tuli, puhelu päättyi. Tämä tapahtui kahdesti, yksi kerta olisi varmaan käynyt vahingosta, ilmeisesti tahallista. Jätin soittopyynnön, ei vielä ole tullut soittoa. Virosta löytyi sähköpostiosoite, laitoin postia sinne. Tällä viisaudella sanoisin, että kannattaa ostaa tavallisesta kaupasta, ei puhelinmyyjältä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin heti tän ja vitaeproota kans.
Nyt olis uusikin lisäravinnetarjous kuukausitilauksella
Sulle ei vielä sitä tule
Tänään on tullut Loisteen sähköisen uutiskirjeen tilaajille äkäinen, todisteleva ja nyyhkyttävä sepustus toimitusjohtajalta. Ei näytä olevan kriisiviestintä hallussa eikä liioin selkärankaakaan vastuun kantamiseen. Saa nähdä, kuinka vielä onnistuu bisneksen ja itsensä sabotoimaan, jos ja kun tyrkyttää lausuntojaan medialle sarvet ja kynnet edellä. Median suurennuslasin alla voi vain korventua entistä pahemmin. Ei kannattaisi ärsyttää ihmisiä enempää, ihminen on laumaeläin joka asettuu omiensa puolelle.
Huijarifirmahan tuo -pysykää kaukana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20119223?origin=rss Huijausta, huijausta ja vielä kerran huijausta! Älkää ihmiset menkö näihin!
Olipa taas Yleltä rimanalitus. Mustamaalataan yritystä ilman minkäänlaisia faktoja. ..ja veronmaksajien rahoilla. Hyvä Suomi!
1. Ei ollut rimanalitus vaan erittäin hyvä varoitus tuosta huijarifirmasta.
2. Totuuden kertominen ei ole mustamaalausta.
3. Faktoja riittää vaikka mitä muuta valehtelisit.
4. Tähän veronmaksajien rahoja pitääkin käyttää -varoittaa moraalittomista huijareista.
Samantyylinen mutta huomattavasti laadukkaampi ja edullisempi on Oclean. Näköjään saatu Suomeenkin vihdoin. Huikeat 84000 värähdystä minuutissa ja älynäyttö...litiumakkua ja vaikka mitä. Testaan ehdottomasti ja Jortani joutaa tunkiolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on vissi ero jo siinä miltä harjaaminen tuntuu. Oral b llä kun pesee Loisteen jälkeen, tuntuu kun harjaisi hampaitaan traktorilla. Akku kestää Loisteessa todella pitkään... pari kolme kuukautta. Tässä jo muutama syy miksi Loiste vie voiton perinteisestä sähköhammasharjasta.
Jos joku on varmaa, niin se, ettei akku kestä lähellekään kolmea eikä edes kahta kuukautta, mikäli peset hampaasi 2x2min/päivä. Miksi levität tällaista joutavaa paskaa?
Olet väärässä. Kestää puoli vuotta, vaikka pesee aamuin illoin ja pidempäänkin kuin 2 min kerrallaan. Miksi siis levität tuollaista joutavaa paskaa, kun ihmisillä oma kokemus asiasta?
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päihittää mennen tullen! Mieheni huomasi mainoksen, mutta minä ensin hirvistyin hintaa (jotain 100 €). "Joulupukki" oli kuitenkin tuonut meille rahalahjan, joten tilasimme 1/2024 Loisteen harjan ja lisäharjaspäät. Olemme molemmat tosi tyytyväisiä hankintaamme. Pesee hampaat ihanan puhtaiksi ja monipuolista valikkoa tulee käytettyä usein vaihdellen (välillä hierova, välillä valaiseva jne.) Sitä paitsi akun kesto on OIKEASTI mahtava! Olemme hyvin tyytyväisiä hankintaamme.
^
...Ja nyt olette kiinni seuraavat 24kk hammasharjan vaihtopäihin 24.90€/kk.
Halusitte tai ette.
Ei tarvitse olla. Tilaa verkkokaupasta niin mitään kytkyjä ei tule. Ensimmäistäkään vaihtopääpakettia ole lähetetty ilman että olen erikseen sen tilannut, ja kun joku myyjä sieltä soitti kerran niin laitoin sen numeron suoraan mun estolistalle, kuten muutkin puhelinmyyjät. Ei mitään ongelmaa. Itse harjahan on 100 x parempi kuin mun aikaisemmat sähköhammasharjat koskaan, joten en voisi olla tyytyväisempi.
T. Eri
Oletko herra Eri kenties sijoittanu Loisteen osakkeisiin kun vimmattu halu on puolustaa tätä härskiä vedätystä? Maksoit siis 130euroa 15euron Alibaba tuotteesta. Siinä se 100x parempi sähköhammasharjasi siis.
Miksi hammastuotteissa ja hammashoidossa on Hohde ja Loisto nimiä. Kuulostaa kauhuelokuvien teemalta?
Hammasharja putkahti just postilaatikkoon. Vielä kerkeisin palauttaa, kun mies osti juuri oclean x ultra +:n. Itseäni kiinnostaa tuo ultraääni, putsaako se miten hyvin hammasvälit, mulla ongelmana hammaskivi. Kokemuksia kellään tästä?
Katsokaa MOT Areenasta, niin ette osta enää !
Olen tykännyt käyttää po harjaa, mutta harjojen pakkomyynti suututtaa. Soitin Po Loisteelle, turhaan! Sanoivat lähettämänsä 4x vuodessa uudet harjat!
Nimim Hermostunut
Vierailija kirjoitti:
Miksi hammastuotteissa ja hammashoidossa on Hohde ja Loisto nimiä. Kuulostaa kauhuelokuvien teemalta?
Ostin kans Loisteen heinäkuussa, ja eilen jouduin ekan kerran lataamaan sen, eli latausväli oli 3 - 4 kk. En siis ladannut sitä silloin kun sen sain. Pesen 2 x päivässä ja iltaisin vähintään tuplaten pidempään. Akku kestää kyllä todella hyvin. Näyttää että muut valmistajat lupaa JOPA 2 VIIKON AKUNKESTOA :D.
Hampaat on todella puhtaat. En ostanut minkään valkaisun takia, kun ei mun hampaat mustat olleet enkä edes halua mitään lumivalkoisia.
Enkä ostanut sen takia että olisin kuvitellut suomalaiseksi, kuka kuvittelee että suomaliassa valmistetaan jotain? Varmaan joku vauva.fi-palstalainen - kyllähän nyt suomessa myydään vain suomalaista, eikös.
Ja kyllä, mulla meni kuukausia ennen kuin tilasin, koska luin näitä keskustelupalstojen HUIJAUSTA-viestejä. Osa mollaajista varmasti hybridikeskuksella töissä, osalla ehkä kutsumusammattina hammashoitaja/suuhygienisti, jotka tietysti vapaa-ajallaankin kahlaavat keskustelupalstoilla ohjaamassa hammasharjavalintoja ja tottakai myös suosittelevat itsensä myrkyttämistä fluorilla. Fluorista sen verran, että itselläni loppui hampaiden reikiintyminen kun lopetin fluoritahnan käytön lähes 10 vuotta sitten. Sitä ennen jouduin paikkuuttamaan hampaita monta kertaa vuodessa. Vuosiin ei ole tullut uusia reikiä hampaisiin. Toki suosittelen että jatkatte vapaasti fluorin käyttöä. Luottakaa aina asiantuntijoihin!
Ja Loisteesta: jo ekan pesun jälkeen huomasin että kannatti tilata. Hampaat on ihan uskomattoman puhtaat ja pesee myös hyvin välit. Jos siitä satasen pulittaa, niin mun mielestä se on sen arvoista. Huippua toki jos saa halvemmalla saman tuotteen. Kärkkäisellä näköjään 23 € saman näköinen, täytynee kokeilla onko sama. En maksaisi edes kahtakymppiä jostain hammashoitajan suosittelemasta tunnetusta merkistä :D
Tilasin omani Loisteen nettisivuilta, eikä mulle todellakaan tule mitään kestotilausta vaihtoharjoista! Se oli kertamaksu. Ei mulle tule mitään puhelinsoittoja eikä jatkotilauksia, mistä te näitä oikeen saatte :D Ja harjaspään voi vaihtaa muun merkkiseen kuten yllä todettu.
Mutta, älkää hyvät ihmiset ostako Loistetta. Jos suuhygienisti suosittelee oralia ja fluoritahnaa, hän on varmasti oikeassa. Vielä parempi, jos tuotteessa lukee "Hammaslääkäriliiton suosittelema". Silloin kannattaa ostaa vaikka ei edes tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Loisteen toimari Staffan Tarima! Kiva kun kävit kommentoimassa yritystänne. Tässä myös uudelleen tuo Ylen artikkeli: https://yle.fi/a/74-20119223
Varoitus, pysykää siis kaukana!
Ps. niin ja jos jokin pitää ostaa, niin ehdottomasti se Philips Sonicare. Philips ei myöskään pakkomyy teille harjoja postilla, niinkuin tämä yritys.
Meille ei tule yhden yhtä paska-philipsin lelua enää ikinä. Surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kans Loisteen heinäkuussa, ja eilen jouduin ekan kerran lataamaan sen, eli latausväli oli 3 - 4 kk. En siis ladannut sitä silloin kun sen sain. Pesen 2 x päivässä ja iltaisin vähintään tuplaten pidempään. Akku kestää kyllä todella hyvin. Näyttää että muut valmistajat lupaa JOPA 2 VIIKON AKUNKESTOA :D.
Hampaat on todella puhtaat. En ostanut minkään valkaisun takia, kun ei mun hampaat mustat olleet enkä edes halua mitään lumivalkoisia.
Enkä ostanut sen takia että olisin kuvitellut suomalaiseksi, kuka kuvittelee että suomaliassa valmistetaan jotain? Varmaan joku vauva.fi-palstalainen - kyllähän nyt suomessa myydään vain suomalaista, eikös.
Ja kyllä, mulla meni kuukausia ennen kuin tilasin, koska luin näitä keskustelupalstojen HUIJAUSTA-viestejä. Osa mollaajista varmasti hybridikeskuksella töissä, osalla ehkä kutsumusammattina hammashoitaja/suuhygienisti, jo
Minkä firman harjaspäät tähän siis käyvät? Ostin lapselle sukulaisen suosituksesta ja itse harjassa ei ole vikaa. Mutta harjakset kuluvat lapsella nopeasti ja Loisteen asiakaspalvelu on kyllä suoraan sanoen surkeaa ja toimituksissa menee iäisyys. Sukulainen oli erehtynyt harjaspäiden vaihtopalveluun, josta ei näemmä pääsekään eroon. Ja ei siinä, harja on ihan ok, mutta vastaavien tuotteiden (esim Oclean) vaihtopäät eivät sovi tähän, vaikka ulospäin samalta näyttävät.
Eli jos on tiedossa kaupasta löytyvä merkki, joka oikeasti sopii Loisteen harjan kanssa yhteen, niin voitteko vinkata?
Nähdäkseni näissä isoin rahastus/huijaus on juuri tässä että yritetään pakottaa ottamaan harjaspäiden vaihtopalvelu, josta ei pääse eroon. (Jos tilaa harjakset erikseen, toimitus vie n. 2kk)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ei ollut rimanalitus vaan erittäin hyvä varoitus tuosta huijarifirmasta.
2. Totuuden kertominen ei ole mustamaalausta.
3. Faktoja riittää vaikka mitä muuta valehtelisit.
4. Tähän veronmaksajien rahoja pitääkin käyttää -varoittaa moraalittomista huijareista.
Mikä tuosta tekee huijarifirman? En päässyt kiinni tuon ohjelman pointtiin. Myyneet hammasharjoja ja perineet sopimuksen mukaisia saataviaan? Nykyinen puhelinmyyntilaki vaatii muistaakseni kirjallisen sopimuksen? Kai se joku vastuu on kuluttajallakin?
Faktoja kertoo kuluttajasuoja:)