Kokemuksia Loiste sähköhammasharjasta
Kommentit (145)
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/573736df-9d0e-4e37-82f7-8ddacafb0f6e
https://areena.yle.fi/1-66871396
ja lisää löytyy googlettamalla
Itse ostin about vuonna öö 2022 ja sitä ennen ei oo ollu mitään sähköhammasharjaa. Aluksi kyl oli aika herkät ikenet mut sit jossain vaihees ikenet tottus siihen ja nyt oon käyttäny aika lailla 2 vuot. Ne kyl koitti myydä mulle lisää niitä päitä mut sanoin vaa et kiitos ei. Niin sen jälkeen oli aika outo ilme niiltä työntekijöiltä :/. Mut muuten oon tykänny ihan siit hammasharjast. Tuntuu siltä et pääsee pestyä jopa viisauden hampaat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pesee kyllä hampaat valkeammaksi kuin vanha pyörivä Oral B.
Mutta onko tää silti huijaus?! Eli ihan "tavallinen" sonic sähköhammasharja kuitenkin - ja vaan huijataan, että jotain erityistä suomalaista tuotekehitystä?
mulla on sekä oral b että philipsin sonicare, philips valkaisee paremmin oral-b-llä saa paremmin takahampaat puhtaaksi.
Puhdistaa paremmin kuin Oral B kunhan menee se hillitön kutina pois joka alussa vaivaa, hyvinkin pitkään. Todella hyvä akun kesto.
Onhan se mahtavaa jos parantaa hymynkin!
Instagramin mainosten perusteella ylivertainen tuote! Hampaat valkaistuvat jopa parin viikon käytön jälkeen. Ennen-jälkeen -kuvaparissa tosin ikenetkin ovat vaaleammat kuin alkuperäisessä kuvassa.
Joka tapauksessa, tässä viestiketjussa oli erinomaista tietoa. Jos jokin firma mainostaa ja markkinoi aggressiivisesti, en aio ko. firmaa tukea. Kiinnostavaa, että sama tuote muilla nimillä saatavana. Kyseisen tuotteen mainonta on harhaanjohtavaa!
No,ei kyllä tee hammasharjalla yhtään mitään. Menin halpaan, kun ostin. Ei pese hampaita puhtaaksi.
Älkää ostako Loisteen hammasharjaa.
Osaako joku neuvoa millä nimellä löytyy Loisteeseen sopivat vaihtoharjakset jostain Aliexpressistä tai muusta kiinakaupasta? Ei noista Loisteen hintoja kannata maksaa, kun harjakin on kiinalainen.
onko kukaan kokeillut käykö muiden merkkien ( ease ja philipsin sonic) tähän loisteeseen , tulisi halvemmaksi vaihtopäät.77577
Ostin ja olen tykännyt. Ikenenet myös paremmassa kunnossa. Hampaat valkoisemmat ja suu raikkaampi. Ihan erilainen kokemus kuin perinteinen sähköhammasharja. Olipa huijaus tai ei, on hyvä!
Mulla on talossa sekä Loiste että Oral B. Ja vaihdan päät säännöllisesti, niin kyllä silti eroa näkee (ja tuntee) Loisteen ja Oral B jäljiltä. Loiste on oikein jees, mutta harjasåäiden vaihto on paskaa.
Sama juttu mulla! Alahampaat taakse asti ienrajasta ruskeat. Ikinä ennen ole tällaista tullut ja harja ollut käytössä vain 2kk. Vaihdoin takaisin Oral B:n!
Tässä harjassahan ei ilmeisesti ole edes paineentunnistinta... Kuinkahan moni vaan saa ikenensä vetäytymään vuosien kuluessa tällä harjalla :D Suunhoitoalan ammattilaisena en tätä harjaa suostuisi käyttämään enkä suosittele sitä kenellekään.
Ja mitä harjan mainontaan tulee.... No, en ole kuullut siitäkään mitään hyvää sekä kommenttipalstat ja some vain vahvistaa tämän. Tuttava tuli tietämättä tehneeksi jonkun jatkuvan tilaussopimuksen, että harjaspäitä lähetetään tasaisen tappavaan tahtiin. Ei ole kuulemma vieläkää saanut ketään puljusta kiinni, että voisi perua sopimuksen.
Olisiko tämä Oclean https://www.verkkokauppa.com/fi/product/774049/Oclean-Flow-sahkohammash… samanlainen kuin Loiste, mutta halvempi. Ostin tuon Oclean mallin muutama kuukausi sitten ja hampaat tuntuvat todella puhtailta, kun sillä pesee. Takahampaiden taaksekin pääsee paremmin pesemään kuin Oralilla. Vielä sitä ei ole tarvinnut ladata.
Olen erittäin tyytyväinen puhtaisiin hampaisiin ja herkät ikenet eivät enää vuoda verta!!! Tilasin Loiste hammasharjan myös läheiselleni lahjaksi.
Onko tämä hammasharja turvallista käyttää? Turvallinen sähkölaite? Omat vanhemmat on mennyt tähän huijaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä harjassahan ei ilmeisesti ole edes paineentunnistinta... Kuinkahan moni vaan saa ikenensä vetäytymään vuosien kuluessa tällä harjalla :D Suunhoitoalan ammattilaisena en tätä harjaa suostuisi käyttämään enkä suosittele sitä kenellekään.
Ja mitä harjan mainontaan tulee.... No, en ole kuullut siitäkään mitään hyvää sekä kommenttipalstat ja some vain vahvistaa tämän. Tuttava tuli tietämättä tehneeksi jonkun jatkuvan tilaussopimuksen, että harjaspäitä lähetetään tasaisen tappavaan tahtiin. Ei ole kuulemma vieläkää saanut ketään puljusta kiinni, että voisi perua sopimuksen.
Ei mulla vaan oo vetäytyny, vaikka oon Loisteen harjaa käyttänyt jo 2v. Hammaslääkäri ja suuhygienisti vain kehu ku on hammaskiveä huomattavasti vähemmän mitä aikasemmin.
Eikä mun Oral B:ssäkään ole mitään paineentunnistinta. Ja oon ihan vain oppinu harjaamaan hampaat kevyesti..
Harjaspäiden peruutus onnistu mulla oikein helposti sähköpostilla. Ei ongelmia siinäkään. Saan harjaspäät 3kk välein.
Olin markkinoinnin uhri ja tulin tilanneeksi kyseisen harjan hintaan 99 €. Ensimmäinen pesu tuntui aivan hirveältä, nopeasti värisevä harja kutitti ikeniä ja huulia ihan hemmetisti. Toivottavasti tähän tottuu? Whitening-harjaus asetus ei ollut niin paha. Mutta kappas vain, harjauksen jälkeen hampaiden pinta tuntui siltä kun ois just tullut suuhygienistiltä! Ihanan sileä pinta hampaissa.
Hirveästi murmuttajia tässä ketjussa. Kannattaa lukea vain ne kommentit, joissa kommentoijilla on oikeasti kokemusta kyseisestä tuotteesta, muut kommentithan ovat vain spekulaatiota 😊
Tietääkseni vain nuo loisteen harjakset käyvät. Niitä minä olen käyttänyt. Hankin omani joskus viime syksynä ja täytyy sanoa, että yllätyin erittäin positiivisesti miten puhtaalta suu tuntui. Joutuu kyllä vaihtamaan harjaksen kerta kuukauteen mikä on kyllä todella lyhyt aika. Muissa laitteissa kuulemma suositellaan 3 kk vaihtoväliä. Itse rungossa on max 5 v muissa laitteissa, tätä kyselin hammaslääkärissä. Ikenet voivat todella hyvin eikä ole enää nousseet. Eli hellävarainen. Myös jos esim laite tippuu niin saa kuulemma uuden ilmaiseksi jos on harjaksien tilaaja. En itse pidä 15 e pahana hintana per kk. Mutta nyt yli vuoden käyttäneenä ja huom vaihdan sen harjaksen joka kuukausi niin minusta ei pese enää niin hyvin kuin aivan uutena. Katselen tässä nyt jonkin aikaa ja sitten ehkä hankin jonkun muun. Mutta ongelma on minkä, sillä entinen oli kuin tiepora tähän verrattuna. Ja kyllä, hampaat ovat vaaleammat kuin ennen. Mutta mikä on sitten oikeasti rungon kesto niin se ei kyllä varmasti ole sitä 5 v kun jo tässä ajassa huomaan puhdistustehon huonontuneen.