Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arjen rakkauden tekoja - eli kuinka Sinä osoitat rakkauttasi arjessa?

Vierailija
16.03.2025 |

Arjen rutiineissa saattaa rakkaudenosoitukset ja huomaavaisuus läheisiä kohtaan useasti unohtua, ellei kiinnitä huomiota läheisten ilahduttamiseen.

Sanotaan, että kun kotona on asiat hyvin ihminen kukoistaa myös muilla elämän osa-alueilla. 

Kuinka Sinä tai läheisesi osoittavat arjessa rakkauttaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän muistaa aina puhua kauniisti/lempeästi läheisille ja yritän myös aina muistaa kiittää heitä.

Vierailija
2/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaan muistaa että käy Clas Ohlsonilla.

Vierailija
4/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joskus kumppanin herkkuruokaa, vaikka itse  en niistä niin välitäkään. Ja halataan aina aamuisin. Pieniä asioita siis.

Vierailija
5/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. 

Vierailija
6/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni oli hyvin vaikeaa puhua tunteistaan saati halata ketään, johtuen hänen kasvatuksestaan.

Ajan myötä ymmärsin, että hän näytti rakkauttaan käytännössä tekemällä, kuten silittämällä meidän vaatteita ja valmistamalla todella hyvää ruokaa, esimerkiski kysymällä mitä (lempiruokaamme) haluaisimme syödä. Samoin joululahjoiksi antoi toivomiamme asioita vaikka oli joutunut säästämään ja nipistämään omista tarpeistaan pitkin vuotta. 

Kaikki eivät ole halaajia ja pusuttelijoita ja ääneen rakkauttaan julistavia, mutta silti äärimmäisen rakastavia vaikka näyttävätkin tunteensa lähinnä käytännön hyvällä huolenpidolla läheisistään.

Vierailija
7/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet huomaavaiset teot arjessa ovat usein niitä tärkeimpiä.

Laitan vaikka tekstarin päivittäin/kerran viikossa siipalle jossa ei muuta lue kuin että Rakas. 

Aina jotain pientä arjessa koska olen rakastava luonne ja rakastan mun miestäni yli kaiken.

Vierailija
8/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa kysyä myös toiselta miten sinun päiväsi sujui, sekä toisen mielipidettä arjen asioihin. Arjen ystävällisyys tekee onnelliseksi.

Vierailija
9/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Wautsi! Kylläpä Sinä näytät taas hyvältä tänään! (varma hyvänmielen hymy)

Vierailija
10/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sä olet just tommonen kun oot ! Ja onneksi oot just mun (kanssa)!

Vierailija
11/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On extra kiva ja kultainen sen toisen lapsille kun he tulevat vuoroviikolla, katsoo ja huomioi että kaikilla on turvallinen , hyväksyvä ja hyvä olla. Vaikka joskus väsyttäisi tai joki harmittaisi, niin silti aina huomioi ne lapset lämpimästi että heillä on hyvä olla ja aina kiva tulla toiseen kotiinsa.

Vierailija
12/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa jokainen saa toivoa omaa mieliruokaansa jota yhdessä (mikäli haluaa osallistua) valmistetaan. Toivomuksista tosin rajataan pois kaviaarit ja kaikenmaailman ankkaa viinissä-hommelit.

Vierailija
13/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa toisen syntymäpäivän ja yllättää kivasti jollain sitä juhlistaen.

Vierailija
14/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on pari kertaa viikossa työt siten, että hänen pitää ottaa kotoa eväät mukaan jos syödä haluaa. Olen muutamaa poikkeusta lukuunottamatta aina ne hänelle tehnyt.

Vierailija
15/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle lataan kahvit valmiiksi. Lapselle pakkaan eväät, vaikka osaisi tuo itsekin. Sanon usein jotain kivaa, "onneksi olet olemassa" tai "olet parasta maailmassa". Lapsi joskus tuumaa, että joo joo, mä tiedän :)

Vierailija
16/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun naapurillani on silminnähden tosiaan tosi hyvä avioliitto ja kiva mies. Hänen miehensä mm kovilla talvipakkasilla herää lämmittämään auton vaimolle valmiiksi vaikka itse lähtee paljon myöhemmin töihin. Ikkunasta näkyy mies skrapaamassa ikkunoita ja lämmittelemässä autoa ja hänen vaimonsa kipittää iloisena autoon.

Muutenkin mukava ja aina myönteisen tyytyväinen pariskunta. 

Vierailija
17/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin hyväntahtoinen huumori arjessa piristää, kuten toinen avaa oven ja kysyy : olemmeko kenties tavanneet jossain madam (25 v kimpassa, mutta ei johdu dementiasta kuitenkaan tuo kysymys).

Vierailija
18/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle lataan kahvit valmiiksi. Lapselle pakkaan eväät, vaikka osaisi tuo itsekin. Sanon usein jotain kivaa, "onneksi olet olemassa" tai "olet parasta maailmassa". Lapsi joskus tuumaa, että joo joo, mä tiedän :)

-- Oot ihana! Kultaiset ihmiset pitävät tämän maailman pyörimässä huomaavaisuudellaan/viitseliäisyydellaan niin se taitaa olla.

Ilkeyshän ja pahantahtoisuushan ei oikeesti vaadi paljo mitään. Ilahduttamisen taito vaatii sydäntä JA  aivoja.

Vierailija
19/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Maistuisiko tee tai kahvi jos minä keitän?"

Vierailija
20/23 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tulikin ikävä Sinua kun olit poissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan