Kokemuksia Loiste sähköhammasharjasta
Kommentit (145)
Minulle hammaslääkäri suositteli pyörivää hammasharjan päätä ennemmin kuin Loiste. Sanoi että pyörivä tehokkaampi ja puhdistaa paremmin hampaat. Turhaan ostin Loisteen ois pitänyt kysyä hammaslääkäriltä.
Päihittää mennen tullen! Mieheni huomasi mainoksen, mutta minä ensin hirvistyin hintaa (jotain 100 €). "Joulupukki" oli kuitenkin tuonut meille rahalahjan, joten tilasimme 1/2024 Loisteen harjan ja lisäharjaspäät. Olemme molemmat tosi tyytyväisiä hankintaamme. Pesee hampaat ihanan puhtaiksi ja monipuolista valikkoa tulee käytettyä usein vaihdellen (välillä hierova, välillä valaiseva jne.) Sitä paitsi akun kesto on OIKEASTI mahtava! Olemme hyvin tyytyväisiä hankintaamme.
No kiinassa ne Philipsinkin sähköhammasharjat valmistetaan ja osa Oral-B:n tuotteista, että mikä helvetin vinkuminen tuosta nyt on, jos kyseessä on kiinalainen tuote? Varmasti edellä mainittuja saa yhtälailla ties mistä kiinasivustoilta eri merkkisinä ja huomattavasti halvemmalla, jos huvittaa etsiä. Brändihän noissakin maksaa. Miksi Loisteen pitäisi profiloitua joksikin halpabrändiksi?
https://yle.fi/a/74-20119223?origin=rss Huijausta, huijausta ja vielä kerran huijausta! Älkää ihmiset menkö näihin!
Puhelinmyyjä valehteli minulle, että Loiste hammasharja valkaisee hampaita.
Pakkaukessa luki sitten, että jos käyttää sähköhammasharjaa valkaisevan tahnan kanssa, hampaat valkenevat.
Vierailija kirjoitti:
Päihittää mennen tullen! Mieheni huomasi mainoksen, mutta minä ensin hirvistyin hintaa (jotain 100 €). "Joulupukki" oli kuitenkin tuonut meille rahalahjan, joten tilasimme 1/2024 Loisteen harjan ja lisäharjaspäät. Olemme molemmat tosi tyytyväisiä hankintaamme. Pesee hampaat ihanan puhtaiksi ja monipuolista valikkoa tulee käytettyä usein vaihdellen (välillä hierova, välillä valaiseva jne.) Sitä paitsi akun kesto on OIKEASTI mahtava! Olemme hyvin tyytyväisiä hankintaamme.
Oletko kk-palkalla Loisteella vai miten sulle maksetaan? 😅
Vierailija kirjoitti:
^
...Ja nyt olette kiinni seuraavat 24kk hammasharjan vaihtopäihin 24.90€/kk.
Halusitte tai ette.
Tämä firma on Virossa tosin suomalainen omistaja ja harjat on Kiinasta, ei Suomesta kuten väittävät.
Nämä ovat narkkinoinnin vuoksi KKVn hampaissa markkinoinnin ja myyntiin liittyvien epäselvyyksien jne. vuoksi.
Toki jokainen ostelee rahoillaan mitä haluaa?
Tuli kerran soitto .robotti ja äkkiä laitoin kiinni
Käyttökokemus: Alle kolme kuukautta käyttöä ja ikenet on jatkuvasti arat, vaikka ote harjasta on "kuin kynää pidellen". Pari päivää sitten huomasin, että ikenet ovat lähteneet vetäytymään. :( Ikinä aiemmin ei ole ollut mitään ongelmia ikenien kanssa. Palasin nyt takaisin tavalliseen harjaan ja varasin ajan hammashoitoon. En suosittele Loistetta!
Ostan aina vaihtoharjoja ison paketin ja vaihdan sen harjapään jo ennenkuin se alkaa hapsottamaan.
Hyvin on toiminut ja hampaat tuntuvat aina puhtailta. Ai niin, se harja on oral b
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/a/74-20119223?origin=rss Huijausta, huijausta ja vielä kerran huijausta! Älkää ihmiset menkö näihin!
Olipa taas Yleltä rimanalitus. Mustamaalataan yritystä ilman minkäänlaisia faktoja. ..ja veronmaksajien rahoilla. Hyvä Suomi!
Tilasin heti tän ja vitaeproota kans.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin heti tän ja vitaeproota kans.
Osta vielä loma-osake ja golfosake?
Harja on erittäin hyvä, puhdistaa normaalia harjaa paremmin ja akku kestää oikeasti pitkään. En lähtenyt onneksi mihinkään kuukausidiiliin mukaan.
Varmaan saman harjan olisi saanut muualta halvemmalla mutta ei maha mittään.
Käykö tuohon jotku Temun tai Kärkkäisen vaihtopäät?
Olet yrityksen myyntitykki, joka kirjoittaa huuhaata. Todellisuudessa hygienisti ei pysty sanomaan millä koneella hampaat on harjattu, ainoastaan sen, että hampaat on harjattu hyvin tai puutteellisesti. Valitettavasti monet ihmiset menevät lankaan tämän ja monen muun huijauksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Philipsin Sonicare. Ihan vastaava. Tykkään pienemmästä harjaspäästä kuin vanhassa Oralissa. Mulla on kaikki viisurit tallella ja niiden peseminen on haastavaa. Pesutulos on takuulla parempi kuin vanhassa harjassa.
Valkaisutoimintoon en omassa tapauksessani usko, mulla on hieman kellertävä hammasluu eikä sitä saa valkoiseksi kuin laminaateilla
Minusta se kapea Sonicare-harja on kivan äänetön verratuna oraleihin, jotka jyrisee armottoman kovasti.
Minulla ikenet kipeytyneet vaikka sain pehmeämmän vaihtoharjan. Siis käyttänyt jo kuukauden ja kipu päivittäin