Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö poikaystävän/avopuolison kahdeksi viikoksi ulkomaanreissulle kavereiden kanssa?

Vierailija
25.01.2024 |

Miten on? Ollaan 25 v ja seurusteltu nelisen vuotta. Tarjouduin lähtemään mukaan ja maksamaan matkani, mutta haluaa kuulemma ehdottomasti lähteä vain kavereiden kanssa.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai "päästän." Jos pitää vahtia ettei petä, niin onko semmonen uskollisuus minkään arvoista?

Vierailija
2/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olen kieltämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, kunhan vaan ottaa asiakseen järjestellä asioita niin että pärjään helposti lapsen kanssa kotona. 

Vierailija
4/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei minulla edes olisi mitään oikeutta kieltää. 

Vierailija
5/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään päästämistä. Ei se missään vankilassa ole. Menee jos menee.

Vierailija
6/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies saa lähteä ja on viikon reissulle lähtenytkin. Pitää saada myös omien kavereiden kanssa mennä. Luotan, jos en laittaisi mikä järki koko suhteessa olisi? En mä voi vahtia kotonakaan joka hetki onko pettämssä vai ei 

Vierailija
7/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tiedetään mitä tuollaisella reissulla tapahtuu. Varsinkin jos kyseeessä on reissu miesten kesken ja ulkomaankohteessa on prostituoitujen palveluita tarjolla. Yli puolet porukasta käyttää näitä palveluja hyväkseen.

Vierailija
8/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mitä olen kuullut miespuolisilta henkilöiltä näiden reissuista niin kyllä ne osa miehistä on siellä pettäneet naisiaan. Yhdellä ei ollut väliä vaikka oma nainen oli synnyttänyt juuri pari kuukautta aiemmin niin silti piti päästä reissuun kännäilemään ja pettämään vaimoaan.

Oma mies on sanonut, että jos pakko päästä ulkomaan reissulle niin mieluummin me yhdessä kuin hän ja kaverinsa. Ja meillä suhde kunnossa ja luotetaan toisiimme. 

Vierailija
9/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aviomiehen olen aikoinaan päästänyt, avomiestä en mihinkään, liekansa on lyhyt. 😅

Oikeasti: saa mennä ihan vapaasti. Ja niin menen itsekin. 👍

Vierailija
10/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mutta vain Pattayalle. Ei mihinkään turmeltuneiden länsimaiden houkutuksiin.

Vierailija
11/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mutta vain Pattayalle. Ei mihinkään turmeltuneiden länsimaiden houkutuksiin.

Ilmoitettu asialliseksi. 😅👍

Vierailija
12/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei kyllä olisi päästämisestä tai päästämättä jättämisestä. Mutta ehkä mä omat johtopäätökseni vetäisin, jos puoliso haluaa viettää puolet vuosilomastaan muualla kuin mun kanssa. Viikko vielä olisi ihan OK ja olikin silloin kun oltiin miehen kanssa lapseton pari. Sitten kun kuvassa on lapsia, sitten on kyllä eri systeemit. 

Vierailija
13/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v en olisi päästänyt, nyt 60 v päästäisin. Ikä on tuonut joustavuutta. 

Vierailija
14/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, en halua estää. Mukavaa matkaa! Itselle se tietää pariviikkoista hauskanpitoa. Lähdetäänkö viihteelle?  Baila baila. Win-win tilanne.

Vierailija
15/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka pettää ulkomailla, pettää kyllä Suomessakin. Siitäkö se suhde hyväksi muuttuu kun ei vaan päästetä ukkoa pettämään? 

Vierailija
16/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Matkustan itsekin yksin mieluiten.

Vierailija
17/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä lähtisi ilman mua ulkomaille, on niin kylkeen liimaantunut.

Mutta joo, sanoisin tuollaiselle että uskallatko jättää mut yksin kahdeksi viikoksi. Luultavimmin muuttaisin pois sillä aikaa.

Kaikki tuollaiset reissut mitkä tiedän, on olleet sellaisia että käydään maksullisissa tai ilmaisissa. Mitä ihmettä ne illat jätkäporukalla kaksi viikkoa muuten tekisi? Armeijameininkiäkö?

Vierailija
18/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu millaisessa asemassa itse olet suhteessa. Jos olet tasoltasi huonompi ja miehesi on naisten mieleen, et voi tietenkään päästää. Mahdollisuuden tullen pettää kyllä. Toista pitää ohjata tekemään oikeita päätöksiä, sinun täytyy estää kaikin tavoin toisen mahdollisuudet pettää.

Jos et tee sitä, saat syyttää itseäsi miksi et tehnyt mitään suhteen hyväksi. Se ei ole luottamus pulaa, vaan järkevää parisuhde suunnittelua. 

Vierailija
19/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt sellaista puolisoa haluaisi pitää, joka ion heti pettämässä kun silmä välttää. Parempi antaa mennä menojaan. Ei tuollainen suhde ole minkään arvoinen. Mitä tuohon "päästämiseen" tulee, niin aikuinen ihminen on vapaa menemään minne haluaa.

Vierailija
20/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo ei kävisi. Teinkin asian selväksi jo kaksikymmentä vuotta sitten. Sanoin, että parisuhde minun kanssani ei jatku jos se ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä