Oliko se barbi-leffa oikeesti niin hyvä kuin kehutaan?
Minusta ei. Aika olematon juoni. En ihmettele, vaikkei oskareita tullutkaan.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Oskareita ei ole edes jaettu vielä.
onhan, alma pöystikin sai sellaisen.
Parempi kuin odotin. B maailma on kliseinen ja elokuva uskalsi tehdä pilaa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkkäsit dont look upista, Barbie uppoaa myös.
Juu ei. Dont look up oli hyvä, barbie ihan pjaska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkkäsit dont look upista, Barbie uppoaa myös.
Juu ei. Dont look up oli hyvä, barbie ihan pjaska.
Elokuvien tyylilaji on täsmälleen sama.
en odottanut siltä paljoa, joten siksi oli minusta ihan hauska. Minä tosin pidin sitä parodiana enkä minään feministisenä komediana.
Ehkä kaikki ei aivan ymmärrä sitä, pitää olla kenties oikeaa ikäluokkaakin että kasarivitsit aukeaa.
Mm. Stephen King ylisti leffaa, piti käsittämättömänä ettei ohjaaja ole Oscar-ehdokas
Lapsenmielistä ja valheellista propagandaa, missä yleisöä kohdellaan kuin olisivat jälkeenjääneitä lapsia (mitä massat tosiasiassa pääosin ovatkin).
Miten niin ei oscareita? Onhan se ehdolla vaikka kuinka monessa kategoriassa mm. paras elokuva, paras käsikirjoitus, paras miessivuosa, paras naissivuosa, musiikista ym.
Te ketkä ette siitä pitänyt ette ymmärrä elokuvan ideaa. Ei se mun mielestäkään ollut yleisesti huppi hyvä, mutta sanoma oli hyvä ja avasi silmät jos vain olisi sille valmis.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä ette siitä pitänyt ette ymmärrä elokuvan ideaa. Ei se mun mielestäkään ollut yleisesti huppi hyvä, mutta sanoma oli hyvä ja avasi silmät jos vain olisi sille valmis.
Tämä on mielenkiintoinen ilmiö, että jotkut ylentää itseään sen takia, että joku muu ei pitänyt tuosta elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen ilmiö, että jotkut ylentää itseään sen takia, että joku muu ei pitänyt tuosta elokuvasta.
Onhan se hienoo ku pystyy ymmärtään ja oivaltaan elokuvia mitä keskinkertaset ei <3
Jotenkin samaistuin siihen kohtaan kun Ken sikaili Barbin kodissa kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hienoo ku pystyy ymmärtään ja oivaltaan elokuvia mitä keskinkertaset ei <3
Aika moni ymmärtää elokuvan, mutta ei silti pidä siitä.
Siinä oli niin paljon viittauksia kirjallisuuteen ja muihin elokuviin että monilta menee puolet ohi, etenkin ehkä teineiltä, joita leffaa katsomassa paljon näki. Toki siitä voi pitää silti, vaikkea kaikkea ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onhan, alma pöysikin sai sellaisen
huono trolli