Mikä siinä on että heti on saatava niitä menestysresepti tuotteita ostettua?
Heti on aamulla rynnättävä kauppaan ja jos ei heti niitä tuotteita näe niin ollaan jo huolestuneita siitä onko niitä ollenkaan saatavilla. Miksi niitä pitää saada heti??
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita tuotteita taitaa olla. Musta näytti se keksitaikina niin pienelle paketille ettei siitä varmasti kovin montaa piparia saa...
Piparitaikinaakos se onkin? Käsittin TV-ohjelman perusteella, että keksitaikinaa ja näillähän on maussakin aika paljon eroa.
Kannattaa opetella lukemaan. Tuossahan lukee selkokielellä KEKSITAIKINA. Ja näsäviisastellessa kannattaa myös huomioida, että puhekielessä monille pipari ja keksi ovat tasan sama asia.
Tämä edellinen väitti kivenkovaan niistä tulevan pipareita. Opettele itse lukemaan. En ole itse ennättänyt mihinkään Ässään taikinaa ostamaan tai edes katsomaan, minkälainen paketti on kyseessä.
Onnistuuko keksien paisto Air fryerillä? Siellä voisi laittaa pari kerrallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita tuotteita taitaa olla. Musta näytti se keksitaikina niin pienelle paketille ettei siitä varmasti kovin montaa piparia saa...
Piparitaikinaakos se onkin? Käsittin TV-ohjelman perusteella, että keksitaikinaa ja näillähän on maussakin aika paljon eroa.
Kannattaa opetella lukemaan. Tuossahan lukee selkokielellä KEKSITAIKINA. Ja näsäviisastellessa kannattaa myös huomioida, että puhekielessä monille pipari ja keksi ovat tasan sama asia.
Tämä edellinen väitti kivenkovaan niistä tulevan pipareita. Opettele itse lukemaan. En ole itse ennättänyt mihinkään Ässään taikinaa ostamaan tai edes katsomaan, minkälainen paketti on kyseessä.
Niin niistä tuleekin. Sinulta jäi lukematta tuo viimeinen lause, jonka kirjoitin. Kokeilepa uudelleen.
t. viimeksi lainaamasi
Ostin tänään niitä keksejä, hinta ei mielestäni paha, kun kuivat valmiskeksit maksaa monesti enemmän, eikä nykyhinnoilla ole kovin paljoa halvempaa tehdä taikinaa itse.
en koskaan ole ostanut mitään menestysreseptituotetta. ainakaan tietääkseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,49€ näyttäisi olevan lähimmässä kaupassani 210g pakkaus. Kyllä siitä pellillisen saa.
Jäätäviä rasva- ja sokeripläjäyksiä: 170kcal/kpl .
Niin, onhan se toki yllättävää, että suklaakeksit eivät ole mikään 0 kalorin terveystuote :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä osaa käyttää googlea sen vertaa, että katsoisit netistä?
Keksitaikina
Ainesosat
VEHNÄjauho, maapähkinävoi 14 %(MAAPÄHKINÄ, suola,), fariinisokeri, rypsiöljy, sokeri, maitosuklaa 8 %(sokeri, kaakaovoi, MAITOjauhe, kaakaomassa, emulgointiaine(SOIJAlesitiini), luontainen vanilja-aromi), kaakaojauhe, nostatusaine (E500), suola, merisuola, vanilja, luontainen vanilja-aromi. Saattaa sisältää pieniä määriä seesaminsiemeniä.
Kuulostaa varsin äklömakealta ja rasvaiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kädetön pitää olla, jos ei osaa leipoa cookie-tyyppisiä keksejä ilman valmistaikinaa.
Osaisin leipoa cookie-tyyppisiä keksejä ohjeen mukaan, mutta minulla ei ole kaapissa jauhoja, sokeria, mausteita eikä rasvaa. En harrasta ruoanlaittoa enkä leipomista, en halua ostaa kotiin elintarvikkeita, jotka jäävät käyttämättä ja vanhenemaan.
Jos haluaisin leipoa keksejä, saattaisin ostaa valmistaikinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,49€ näyttäisi olevan lähimmässä kaupassani 210g pakkaus. Kyllä siitä pellillisen saa.
Jäätäviä rasva- ja sokeripläjäyksiä: 170kcal/kpl .
Niin, onhan se toki yllättävää, että suklaakeksit eivät ole mikään 0 kalorin terveystuote :D
Ääripäiden väliin mahtuu vinkki valita suuhunpantavansa ennemmin tuoteselosteen kuin kielen mukaan.
Kaksi keksiä vai mikrolounas, kun molempia ei voi valita?
Siis mistä täällä puhutaan? 😄 Mikä menestysresepti?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua jotain keksi hypetystä noita iät ajat tehty. Kaikki ne taikinat on yhtä ja samaa ja takuulla itse tehty parempaa. Kuka alkaa edes tekemään kuutta keksiä.
Voi luoja. Valmisruoat on niitä tilanteita varten kun ei voi/jaksa/halua tehdä itse.
Yhteenveto:
"Miksi ostaisin valmista kun voin tehdä itse halvemmalla"
"Itse tehty on kuulkaa parempaa, minä olen aina tehnyt itse"
Av ei petä koskaan, jatkakaa toki 🤣
Syön juuri tofun kaltaista ja on ihan jees. Ostin se valmiiksi maustetun, hyvin miedosti maustettu. Rakenne pehmeämpi kuin tofussa ja suutuntuma hyvä. Saatan ostaa jatkossakin, härkäpavuista valmistettu tuote puhuttelee.
sitten ostin myös sen twisted oats mokkapala version ja oli kamalaa. Ihankuin olisin sekoittanut itse kaakaojauhetta ja löysää puuroa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kädetön pitää olla, jos ei osaa leipoa cookie-tyyppisiä keksejä ilman valmistaikinaa.
Öö. Kyllähän kaikkia maailman ruokia joka ikinen ihminen osaisi ohjeen kanssa tehdä itse. Eri asia on se, jaksaako ja haluaako tehdä itse.
No ei kyllä osaisi. On paljon ruokia, joihin vaaditaan enemmän osaamista kuin ohje. Mutta keksitaikinassa ei tarvise muuta kuin sekoittaa ainekset, muotoilla keksit ja laittaa uuniin. On jopa nopeampaa kuin sulattaa valmistaikina, muotoilla se kekseiksi ja laittaa uuniin. Ymmärrän, että esim. joulupiparitaikinaa on valmiina, koska sen keittäminen on aika työlästä.
Miksi sinua häiritsee se,jos joku haluaa käyttää valmiskeksitaikinaa?
Vierailija kirjoitti:
Keksitaikina
Ainesosat
VEHNÄjauho, maapähkinävoi 14 %(MAAPÄHKINÄ, suola,), fariinisokeri, rypsiöljy, sokeri, maitosuklaa 8 %(sokeri, kaakaovoi, MAITOjauhe, kaakaomassa, emulgointiaine(SOIJAlesitiini), luontainen vanilja-aromi), kaakaojauhe, nostatusaine (E500), suola, merisuola, vanilja, luontainen vanilja-aromi. Saattaa sisältää pieniä määriä seesaminsiemeniä.
Kuulostaa varsin äklömakealta ja rasvaiselta
So? Niin on kaikki leivonnaiset ja karkit. Jos ei tykkää,niin ei osta.
Olen kokeillut keksitaikinaa ja köfti piiraita. Ei ollut pahoja, mutta en osta uudestaan kuitenkaan.
Keksit oli pieniä ja vaikka paistoin ohjeen mukaan niin vähän paloi. Teen itse paljon parempia. Mutta isompi juttu on se, että eivät ole laktoosittomia. En ymmärrä miksi
Köftejä ei pysty lämmittämään mikrossa tai leivänpaahtimessa. Ekassa niistä tulee sitkeitä ja tokaan eivät pulleutensa vuoksi mene sisään. Pysyttelen pakastekarjalanpiirakoissa, joissa ei ole tätä ongelmaa.
Siinä on se, että joka ekana testaa jotakin uutuustuotetta on mielipiteineen askeleen edellä seuraaviin testaajiin. Joillekin ihmisille tällaisilla asioilla on suuri merkitys.
Cookiet ovat parhaimmillaan aavistuksen lämpiminä. Kun ne jäähtyvät täysin, niistä tulee helposti kuivia. Hieman lämpimänä ovat mehevimmillään.