En enää ikinä mene millekään kutsuille!!
Enkä myöskään järjestä sellaisia.
Itse tykkään käydä, oli kyse melkein mistä vaan kotikutsuista. Olen tällä hetkellä lasten kanssa kotona, joten tuo kutsuilla ' juokseminen' on mukavaa vaihtelua arkeen.
Vaan nyt kun kun olen itse sellaisia järjestämässä, KUKAAN ei ole tulossa! Sapettaa. Ja toisaalta on paha mieli, miksei kukaan halua tulla meille...
No, siinähän pyytelevät jatkossa. En mene.
Kommentit (46)
Onko ne kaverit niin epäreiluja, kun eivät nyt tule teille, että saisit ilmaisen muovipurkin?
pariin muussa kuin hyötymismielessä!
n muovikippoja.
Ei ole ihme jos on rahasta tiukkaa, jos kohteliaisuudesta ja vastavuoroisuuden periaatteesta laukataan ostelemassa milloin mitäkin joku keksii myydä.
Sen mä vielä käsitän, että joku järkkää tupperibileet, jos niistä voi jotain ilmaiseksi saada, mutta että pian sen jälkeen lähtis taas kavereiden luokse ostelemaan niitä samoja purkkeja, ei hyvää päivää!
Tässä pitäisi pikemminkin jokaisen meistä erittäin tarkkaavaisesti seurata omia kulutustottumuksiaan ja yrittää pikemminkin ostaa mahdollisimman vähän eikä ainakaan mitään turhaa.
Kaikki kutsutut ovat ystäviä, joiden kanssa nähdään vähintään kerran viikossa.
Kyllä, on oma valintani että olen kutsuilla käynyt. Mutta sanoin, että minusta niissä on mukava käydä (viime vuonna kävin 4 kertaa), enkä velvollisuuden tunnosta. Luulin, että ystäväni ovat oikeasti kiinnostuneita noista tuotteista, mutta ilmeisesti haluavat vain pelkkää hyötyä itselleen. Meille eivät siis näköjään tule, koska eivät ilmaiseksi saa mitään.
ap