Missä ruokakaupassa käyt eniten?
Kommentit (36)
K, koska on lähimpänä ja olen laiska. Kävisin Prismassa ja Lidlissä jos olisivat lähempänä. Välillä kyllä tilaan isommat ostokset Prismasta.
Joudun ravaamaan K ja S väliä. Toisessa toinen ja toisessa toinen asia. K kallis ja ei riitä itsessään, vaikka on muutama tarvittava "kallis" tuote ja muutama edullinen. Kaikkialla kallistunut. Mutta Prisma olisi joskus kiva.
S-market 80%, k-market 20%. Muita kauppoja ei tällä kylällä olekaan. Smarketista ollut pitkään riisipuuro loppu jota olen tottunut syömään. K marketissa hyvin hyllyssä. Muuten ostan smarketista suurimman osan.
Super WalMart, Publix, Aldi, Lidl, Food Lion. 😀
- ulkosuomalainen
Prisma (jompi kumpi kahdesta lähimmästä). Toiseksi eniten S-Marketissa (joko työmatkalla tai kotia lähimpänä olevassa). Eli S.
Lähimpänä kotia olisi tosin K-Supermarket.
Prisma, on halvin. Tai Lidl taitaisi olla vielä halvempi, mutta siellä on niin huono valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Joudun ravaamaan K ja S väliä. Toisessa toinen ja toisessa toinen asia. K kallis ja ei riitä itsessään, vaikka on muutama tarvittava "kallis" tuote ja muutama edullinen. Kaikkialla kallistunut. Mutta Prisma olisi joskus kiva.
En viittis eri kauppojen välillä sinkoilla tarjousten perässä. Käyn aina samassa K-kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
S-market 80%, k-market 20%. Muita kauppoja ei tällä kylällä olekaan. Smarketista ollut pitkään riisipuuro loppu jota olen tottunut syömään. K marketissa hyvin hyllyssä. Muuten ostan smarketista suurimman osan.
Ostaako joku uusavuton valmista puuroa?
K