Missä ruokakaupassa käyt eniten?
Kommentit (36)
Suurin osa ihmisistä käy siinä ruokakaupassa joka on joko lähimpänä kotia tai joka on työmatkan varrella.
Mulla on niin hyvin että on Lidl, Citymarket ja prisma kilometrin säteellä. Käyn kaikissa aika lailla tasan.
Lidl pääosin. Citymarketista haetaan sitten sellaiset, joita ei Lidlistä saa.
Kaikista eniten K, sitten Lidl ja joskus jonkun tuotteen takia S.
S-market.
Saksalaisessa satunnaisesti, mutta paikallinen K on eräänlaisessa boikotissa huonon asiakaspalvelun takia.
Pick n pay ja lähi-K. Rahaa menee saman verran kumpaankin.
S-market, saan sieltä kaiken tarvittavan. K-super on kallis ja valikoima huono. Halpahallissa käyn joskus jos tarvii muutakin kuin ruokaa. Lidliä täällä ei ole, eikä isompia marketteja.
Cittari eli K. Lähin ja ainoa työmatkan varrelle sijoittuva ruokakauppa. En halua tuhlata yhtään ylimääräistä aikaa kaupassakäyntiin, joten tuo on loogisin vaihtoehto kun valikoima on vielä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-market 80%, k-market 20%. Muita kauppoja ei tällä kylällä olekaan. Smarketista ollut pitkään riisipuuro loppu jota olen tottunut syömään. K marketissa hyvin hyllyssä. Muuten ostan smarketista suurimman osan.
Ostaako joku uusavuton valmista puuroa?
Minä ostan muistisairaalle äidilleni Saarioisten valmista mannapuuroa, hänen suurta herkkuaan. Älä puutu muiden ostoksiin.
K
On lyhyen kävelymatkan päässä kotoani, ja aivan bussipysäkkini vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-market 80%, k-market 20%. Muita kauppoja ei tällä kylällä olekaan. Smarketista ollut pitkään riisipuuro loppu jota olen tottunut syömään. K marketissa hyvin hyllyssä. Muuten ostan smarketista suurimman osan.
Ostaako joku valmiiksi kasvatettuja vihanneksia? Ottaako joku puolison jolla on lapsia ennestään?
Käyn prismassa ja lidlissä saman verran. K-kauppoja vältän koska ne orjuuttavat työntekijöitä paskasoppareilla ja yrittäjät komeilevat miljoonatuloilla veropäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku valmiiksi kasvatettuja vihanneksia? Ottaako joku puolison jolla on lapsia ennestään?
Ostaako joku valmista leipää? Ja vieläpä viipaloitua? Hmph. Mulla on nytkin taikina jääkaapissa, ei mennyt montaa minuuttia kun sekoitin sen...
Käyn yleensä sekä K&S-kaupoissa - valikoima vaihtelee pikku paikkakunnalla. Kaupunkireissulla sitten Lidllistä omat juttunsa. Jos olen pidempään kaupungissa, pääosa ostoksista sitten cittarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs avuttomuutta tuossa on? Minä teen itse, mutta jos söisin vaikka riisipuuroa yhden annoksen, ei sen itse tekemisessä ole järkeä. Nyt on puuro hautumassa, syön sitä kolmena päivänä kaksi annosta päivässä. Kaurapuuroa voi tehdäkin yhden annoksen, se on niin nopeaa ja vaivatonta.
CM