Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ruokakaupassa käyt eniten?

Vierailija
24.01.2024 |

S, K ,vai Lidl

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CM

Vierailija
22/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä käy siinä ruokakaupassa joka on joko lähimpänä kotia tai joka on työmatkan varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin hyvin että on Lidl, Citymarket ja prisma kilometrin säteellä. Käyn kaikissa aika lailla tasan.

Vierailija
24/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl pääosin. Citymarketista haetaan sitten sellaiset, joita ei Lidlistä saa.

Vierailija
25/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista eniten K, sitten Lidl ja joskus jonkun tuotteen takia S.

Vierailija
26/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market.

Saksalaisessa satunnaisesti, mutta paikallinen K on eräänlaisessa boikotissa huonon asiakaspalvelun takia.

Vierailija
27/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick n pay ja lähi-K. Rahaa menee saman verran kumpaankin.

Vierailija
28/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-market, saan sieltä kaiken tarvittavan. K-super on kallis ja valikoima huono. Halpahallissa käyn joskus jos tarvii muutakin kuin ruokaa. Lidliä täällä ei ole, eikä isompia marketteja.

Vierailija
29/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari eli K. Lähin ja ainoa työmatkan varrelle sijoittuva ruokakauppa. En halua tuhlata yhtään ylimääräistä aikaa kaupassakäyntiin, joten tuo on loogisin vaihtoehto kun valikoima on vielä hyvä. 

Vierailija
30/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-market 80%, k-market 20%. Muita kauppoja ei tällä kylällä olekaan. Smarketista ollut pitkään riisipuuro loppu jota olen tottunut syömään. K marketissa hyvin hyllyssä. Muuten ostan smarketista suurimman osan.

Ostaako joku uusavuton valmista puuroa?

Minä ostan muistisairaalle äidilleni Saarioisten valmista mannapuuroa, hänen suurta herkkuaan. Älä puutu muiden ostoksiin.

Vierailija
31/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

On lyhyen kävelymatkan päässä kotoani, ja aivan bussipysäkkini vieressä.

Vierailija
32/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S-market 80%, k-market 20%. Muita kauppoja ei tällä kylällä olekaan. Smarketista ollut pitkään riisipuuro loppu jota olen tottunut syömään. K marketissa hyvin hyllyssä. Muuten ostan smarketista suurimman osan.

Ostaako joku valmiiksi kasvatettuja vihanneksia? Ottaako joku puolison jolla on lapsia ennestään?

Vierailija
33/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn prismassa ja lidlissä saman verran. K-kauppoja vältän koska ne orjuuttavat työntekijöitä paskasoppareilla ja yrittäjät komeilevat miljoonatuloilla veropäivänä.

Vierailija
34/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaako joku valmiiksi kasvatettuja vihanneksia? Ottaako joku puolison jolla on lapsia ennestään?

Ostaako joku valmista leipää? Ja vieläpä viipaloitua? Hmph. Mulla on nytkin taikina jääkaapissa, ei mennyt montaa minuuttia kun sekoitin sen...

Vierailija
35/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä sekä K&S-kaupoissa - valikoima vaihtelee pikku paikkakunnalla. Kaupunkireissulla sitten Lidllistä omat juttunsa. Jos olen pidempään kaupungissa, pääosa ostoksista sitten cittarista.

Vierailija
36/36 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs avuttomuutta tuossa on? Minä teen itse, mutta jos söisin vaikka riisipuuroa yhden annoksen, ei sen itse tekemisessä ole järkeä. Nyt on puuro hautumassa, syön sitä kolmena päivänä kaksi annosta päivässä. Kaurapuuroa voi tehdäkin yhden annoksen, se on niin nopeaa ja vaivatonta.