Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?

Vierailija
24.01.2024 |

Itse en ole enää puoleen vuoteen käynyt.

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pakastemustikka on joskus tarjouksessa, niitä ei klo 12 jälkeen ole enää altaassa yhtään. 

Vierailija
42/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa käyn. Loistavat valikoimat, myymälöiden kokoon suhteutettuna. Kysykää henkilökunnalta jos ette löydä. Edullista.

Ai henkilökunta hakee jostain takahuoneesta täysjyväjauhoja, oliiviöljyä ynnä muuta mitä ei valikoimissa ole? 😆🤣

Kyllähän siellä myydään oliiviöljyä? Ostin viime viikolla sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen ruokaostokset siellä. Saan kaiken haluamani. Tykkään myös teemaviikoista. Lidl on edullisin, sitäpaitsi. Viikon ruoat kahdelle aikuiselle, kahdelle koiralle ja yhdelle kissalle tekee 110-120 euroa. K- m a r ketissa maksoi yli 150 euroa, kerran kävin siellä poikkeuksellisesti.

Teemaviikkojen tuotteet osaa jo ulkoa joka ikisen. Naurattaa aina miten tyrkyttävät kunkin maan stereotyyppisen maun mukaan maustettuja sipsejä joka v i t u n kerta. Kreikkalaiset perunalastut? 😆

Oli täällä Tukholmassa myytävänä suomalaisia sipsejä  mutta ylikalliita, eli eivät menneet kaupaksi. Miksi suomalaiset tuotteet saavat niin oudot nimet ? Laittaisivat hieman kansaivälistä nyt kun myydään ulkomaille. 

Vierailija
44/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spurgujen suosima kauppa ainakin Helsingissä. En haluaisi olla vartija Lidlissä. 

Vierailija
45/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäättekö te oikeesti Lidl:n tuotteiden maku kokemuksista?

Jos jätetään "oikeat merkit" pois niin Lidl:n tuotteet järkiään maistuu rasvasilta, pahvisilta, pahoilta.

Äitini ostaa kaiken Lidlstä joten kokemusta on....

Itse ostan Lidlstä tietyn muutaman vakiotuotteen jotka on hyviä sekä kasviksia ja jotain tarjouksia "oikeilta merkeiltä". 

Vierailija
46/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Lidlissä enemmän kuin ennen, ostan sieltä perustarpeet. Täydennän niitä sitten etnisten kauppojen, ässän ja koon valikoimista tai jos jossain sattuu olemaan parempia tarjouksia. Lähi-Lidlissäni on hyvät kasvikset ja muukin vegeruokavalion tarjooma, paremmat tuoreet kuin lähi-ässässä ja halvemmat kuin lähi-koossa. 

Vierailija
47/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on täysin kiistatta halvin kauppa ja ainakin itse olen saanut sieltä kaiken tarvitsemani  ja jos vertaa k-kauppojen hintoja litukkaan niin k-ketju vaikuttaa lähinnä roistohintaiselta.

Vierailija
48/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa käyn. Loistavat valikoimat, myymälöiden kokoon suhteutettuna. Kysykää henkilökunnalta jos ette löydä. Edullista.

Ai henkilökunta hakee jostain takahuoneesta täysjyväjauhoja, oliiviöljyä ynnä muuta mitä ei valikoimissa ole? 😆🤣

Extra Vergine -oliiviöljyä ei Kehä kolmosen sisäpuolelta löydä mistään. Ovat korvanneet mm sen hyvän luomuöljyn isolla pullolla SEKOITEöljyä. 

Vierailija
49/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl on täysin kiistatta halvin kauppa ja ainakin itse olen saanut sieltä kaiken tarvitsemani  ja jos vertaa k-kauppojen hintoja litukkaan niin k-ketju vaikuttaa lähinnä roistohintaiselta.

Halvin rahka Lidlissä maksaa enemmän kuin vastaava Xtra-rahka Prismassa. 

Vierailija
50/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri muualla edes käy kun on kalliimpaa.

Vierailija
51/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on hyvä jos tietää etukäteen mitä on hakemassa ja tietää sitä Lidlistä löytyvän. Mutta jos menee Lidliin mietttimään mitähän tänään söisi niin vähän hankalaksi menee. Helposti mukaan tarttuu jotain makkaraa ja olutta.

Vierailija
52/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Extra Vergine -oliiviöljyä ei Kehä kolmosen sisäpuolelta löydä mistään. Ovat korvanneet mm sen hyvän luomuöljyn isolla pullolla SEKOITEöljyä. 

Sitä extra virgin oliiviöljyä kyllä minä ostin lidlistä viime viikolla, koska en käytä mitään muuta. Mutta enpä kyllä asu missään Hesassa. 

Vierailija
53/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niistä ruokakorivertailuista poistettaisiin limsa ja ketsuppi, Prisma olisi halvin. Ja jopa Cittari kirisi kiinni. 

Vierailija
54/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä extra virgin oliiviöljyä kyllä minä ostin lidlistä viime viikolla, koska en käytä mitään muuta. Mutta enpä kyllä asu missään Hesassa.&n

Katsotaan löydätkö sitä puolen vuoden päästä. Jos siellä Kainuussa sitä kukaan käyttää. 

Vierailija
55/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn todella harvoin Lidlissä, koska tarjoukset vaativat älykännykän käytön. Käytän i padia kaikissa toiminnoissa ja olen tilannut jo  neljä vuotta 99% ruoka/taloustarvikkeista prismasta. Toimii loistavasti ja siellä voi vertailla helposti hintoja. En saa millään menemään edes kolmea sataa kahden hengen ostoksiin neljässä viikossa. Ja syömme terveellisesti lohet ja avokadot mukaanlukien.

Vierailija
56/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ostanut Lidlistä kokonaisen raa'n broilerin joka on pintamaustettu. Joka kerta on maistunut kummalliselle, lähinnä kalalle. Maku tulee siis lihasta, ei mausteista jotka on vain siinä nahassa.

Todennäköisesti linnut ruokittu kalanrehulla. Ostan mieluummin muualta pakastetun ja maustamattoman broilerin.

Vierailija
57/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteita joita Lidlissä ei ole

kokonainen leivinpaperi

Suomalainen ruisjauho

Vaasan ruispalat

Laadukas pasta, esim Rummo, edes Barilla

Kunnollinen irtotee, vaikka olevinaan pitävät Brittiviikkoja!!!

Kunnollinen kahvi papuina 

Tuoreet silakat 

Vierailija
58/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran ostanut Lidlistä kokonaisen raa'n broilerin joka on pintamaustettu. Joka kerta on maistunut kummalliselle, lähinnä kalalle. Maku tulee siis lihasta, ei mausteista jotka on vain siinä nahassa.

Todennäköisesti linnut ruokittu kalanrehulla. Ostan mieluummin muualta pakastetun ja maustamattoman broilerin.

Tämä. Sama kokemus. Sitten ostin lähi-K-marketista tarjouksella suomalaisen kokonaisen grillattavan kanan ja se tuoksui jo uunissa siltä oikealta herkulliselta. 

Vierailija
59/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, lopetin K- ja S-kaupoissa käymisen ja keskitän kaiken Lidliin.

Vierailija
60/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteita joita Lidlissä ei ole

kokonainen leivinpaperi

Suomalainen ruisjauho

Vaasan ruispalat

Laadukas pasta, esim Rummo, edes Barilla

Kunnollinen irtotee, vaikka olevinaan pitävät Brittiviikkoja!!!

Kunnollinen kahvi papuina 

Tuoreet silakat 

Itse en kaipaa mitään näistä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä