Vaalitentti Nelosella tiistaina 23.1. klo 20.00
Kommentit (727)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on taas keltavihreä iholtaan. Miksi?
Liskoihminen?
Oooohhh tää selittää paljon!
Stub oli joko ihan pihalla raja-kysynyksessä tai sitten haluaa luikerrella sanomatta kantaansa. Kumpikaan ei hyvä presidentille.
Ei stub niin pihalla ole, ei vain voi sanoa, että avaa rajat ja ottaa kaikki vastaan vaikka miljoona - sori siitä sitten
Vierailija kirjoitti:
" Rehnin tukija Petäistö ryhtyi nyt juorukelloksi, mikä syö luotettavuutta jatkossa. Noloa."
Niin, mitä noloa on nostaa esiin miten hullusti stub on käyttäytynyt Suomen edustajana maailmalla ja EU:ssa toistamiseen.
Aivan kaheli minä minä minä, koulukiusaaja miehen mittoihin pituutensa puolesta ainoastaan kasvaneena. Puistattava tyyppi. Ja samalla nolo.
Täysin samaa mieltä. Stubbin todellinen luonne ja se mitä hän oikeasti ajattelee, tulee esiin vain pieninä pilkahduksina, joita eivät kaikki välttämättä edes huomaa. Muistan sen yhdenkin tentin jossa häneltä kysyttiin koulukiusaaja taustastaan. Silloin Stubb meni vaikeaksi. Posiitivinen ja itsevarma olemus muuttui silmänräpäyksessä. Vaikutti siltä että koko asian esille tuominen jopa närkästyttää häntä. Harkimollekin naureskelee heti kun näkee siihen sopivan tilaisuuden.
Eilisessä tentissä alkoi ärsyttämään sen verran, ettei loppuun jaksanut katsoa, se seikka, että Andersson oli koko ajan äänessä. Luulisi, että puheenvuoroja jaettaisiin tasapuolisesti, enkä paheksuisi sitäkään, että johdossa olevat saisivat puheaikaa, mutta tällainen turhake paasaa koko ajan ja huitoo lisää vain puheaikaa itselleen.
Ei tainnut olla oikein sopiva juontaja tämä Annika joku. Hyvin epäonnistunut suoritus.
Ihmettelin samaa ett pottunokka oli koko ajan äänessä eilen. Edes Haaviston ei annettu puhua vaikka ihan kärkikahinoissa. Yle on yle eli pjaska.
Saadaankohan lisää tälläisiä uutisia jos Stubb valitaan: https://www.suomenmaa.fi/uutiset/talouselama-stubbin-johtama-cmi-on-saa…