Kaveri, joka ei ikinä vastaa puhelimeen, mutta viesteihin kyllä
Vahvasti aikuinen ihminen kyseessä, keski-ikäinen jo.
Vastaa ehkä yhteen kymmenestä puhelusta. Ei soita ikinä takaisin.
Viesteihin kyllä vastaa ja niitä laittaa oma-aloitteisestikin.
Ärsyttävää toimintaa!
Kommentit (68)
Minä toimin myös samoin. Vihaan puhelimessa puhumista. Jos täytyy soittaa jollekin niin siirrän ja venytän sitä mahdollisimman pitkään, koska ällöttää niin paljon. Viesteillä asiat hoituu helposti ja turhat lätinätkin jää pois. Ihanaa myös kun ajanvaraukset moneen paikkaan saa tehtyä netissä! On erittäin harvinaista, että vastaan puhelimeen esim. tuntemattomasta numerosta. En edes työpuhelimeen. Katson numerotiedustelusta kuka soitti, ja jos ei löydy, niin en soita takaisin. Soittaja osaa varmasti jättää soittopyynnön tai tavoittaa muuta kautta. Ainoa jolle vastaan aina, ja jonka kanssa ei ahdista puhua, on mieheni.
Itse en vastaa, koska aina ei ole aikaa puhua. Viestin taas voi laittaa nopeasti muun toiminnan lomassa.
Kaiken maailman urvelot soittaa usein silloin kun olen töissä. Jopa suurin osa puheluista tulee silloin.
Ihmisillä on nykyään enemmän kusta päässä.
9/10 puheluista tulee sellaiseen aikaan kun minulle ei sovi puhua. Ei oIe minun asiani soittaa takaisin ja selvittää mitä asiaa toisella oli, koska toinen voi ihan hyvin laittaa viestillä sen asiansa.
Viestin kätevyys on siinä, että sen voi lukea ja vastata silloin kun itselle sopii. Siksi niitä kannattaa suosia soittamisen sijaan. Nykyään soittaminen tuntuu jo lähes tunkeilevalta, silloin toinen haluaa päättää minun puolestani minun ajankäytöstäni. En käyttäisi kuin ihan lähipiirin kesken. Niille, jotka eivät tätä ymmärrä, voi onneksi olla vastaamatta ja odottaa että toinen tulee myös nykyaikaan ja älyää laittaa sen viestin.
Öööh siis soittaako jotkut vielä puhelimella? Ei puhelimella soiteta, sillä laitetaan texti tai whatsapp viestejä.
En soita minäkään ikinä luurilla PAITSI jos on kiire saada joku kiinni joka ei lue viestejä heti. Vastaan vain tuntemiini numeroihin mutta ei kukaan soita koskaan, kaikki tekstaa.