Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runebergintorttu on leivonnainen joka kannattaa suosiolla jättää leipomoisen tehtäväksi

Vierailija
23.01.2024 |

En ole ikinä saanut hyvää runbergintorttua kenenkään "itte tekemänä". 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan yllättävä paljon ainesosia ja esim manteleiden jauhamiskarkeus on todella tärkeä. Samoin karvasmanteliaromin osuus, joka on kauhean vaikea kotona laittaa oikein.

Vierailija
2/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan että niitä muotteja ei kenelläkään kotona ole. Liian matalia tai liian leveitä. Paperivuokaan runebergintorttua EI TEHDÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin yliarvostettu torttu. En pysty syömään.

Vierailija
4/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en taas leipomoiden ällötyksiä syö, ite tekee niin paljon parempia.

Vierailija
5/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puolikarkeaa vaan karkeaa jauhoa ja lisäksi kuivakakkujen muruja ja muut aineet. Onnistuu kun tietää ja osaa, tosin en pidä onnistuneitakaan runebergintorttuja erityisen maukkaina leivonnaisina.

Paras herkku on laadukkaasti tehty suklaakakku, jota harvoin valmiina mistään saa!

Vierailija
6/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kotonatehdyt on ihan sympaattisia. Ei pahoja, mutta on kun vertailisi 2010 Toyota corollaa 2022 Mersuun.

Niissäkin kauppojenkin laaduissa ja mauissa eroja. On arrakilla ja punssilla maustettuja etc.

Vierailija
7/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite en taas leipomoiden ällötyksiä syö, ite tekee niin paljon parempia.

Niin, eihän nuo isot leipomot ainakaan osaa tehdä niitä kunnolla, on suunnilleen jotain kakkutaikinaa käytetty...

Vierailija
8/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhumattakaan että niitä muotteja ei kenelläkään kotona ole. Liian matalia tai liian leveitä. Paperivuokaan runebergintorttua EI TEHDÄ!

Kyllä tehdään sillä kaikki leipomoidenkin Runebergin tortut ovat nimenomaan paperivuoassa. 

Vierailija
9/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan sama kuka leipoo kun ne on niin pahoja 

Vierailija
10/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Fredrika Runeberg-parka joutui haalimaan köökin laareista viimeisetkin muruset sitä sun tätä saadakseen taikinan aikaan. Siksi tässä tortussa on niin julmetun pitkä aineslista.

Vaikka muuten leivonkin, jätän tämän suosiolla ammattilaisten tehtäväksi. Ainesosat ja vielä muottilieriöiden säilytyäminenkin yhden kerran vuodessa tapahtuvaa leivontaa varten. Juu, ei.

Ei ne nyt niin kalliita ole kerran vuodessa leipomosta ostettavaksi etteikö raaskisi. Kuten joku jo sanoi, leipomotuotteinakin niiden laaduissa on eroja.

Vierailija
11/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen saanut, lällällää.

Vierailija
12/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, Lidl taitaa myydä parhaat.

Vierailija
13/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus Lidlin Deluxe Runebergin tortulle!! On todella hyvä!

Vierailija
14/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tannisella on myös aika hyvät tortut.

Vierailija
15/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muffinipellilä tulee kotipöytään ihan tarpeeksi hyviä. Toki pienempiä kuin leipomoiden, mutta lapset eivät edes halua sitä karvasmantelilla saati punssilla kostutettua. 

Vierailija
16/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan onnistuisi, mutta kuka haluaa tehdä moisia kaloripommeja? 

Vierailija
17/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt kotona hyviä ja löytyy silikoninen muottisarja. 

Vierailija
18/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehny itse tosi hyvä runebergintorttuja, jotka on jopa parempia kuin useimmat, joita kaupassa myydään. 

Vierailija
19/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko koskaan vahingossa katsoneet kaupassa myytävien Runebergien E-listaa? Aikamoinen! Siksi syön vain itse tehtyjä, en harrasta E-aineita.

Vierailija
20/48 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko koskaan vahingossa katsoneet kaupassa myytävien Runebergien E-listaa? Aikamoinen! Siksi syön vain itse tehtyjä, en harrasta E-aineita.

Makuaineilla yleensä on E-koodi ja niitähän nuo tortut sisältävät yllin kyllin. Tuskin kukaan kuolee, jos kerran vuodessa syö yhden tortun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän