Tutkimus: YLIPAINO on varma konsti hankkia itselleen SYÖPÄ. Syöpä yleistyy, koska suomalaiset lihovat. Haluatko oikeasti kuolla syöpään?
Suomalaistutkimuksen mukaan meillä sairastutaan syöpään eniten tupakoinnin, ylipainon ja alkoholin käytön takia.
Naisilla ylipainon ja alkoholin käytön vaikutus yhdessä jopa ylitti tupakoinnin merkityksen syöpään sairastumisessa.
https://www.iltalehti.fi/syopa/a/465823f5-be57-46cd-98aa-87711929262a
Ihmettelen miksi niin moni hankkii syövän lihottamalla itsensä, kun voisi elää terveenäkin ja tietysti paljon pidempään? Luulevatko ihmiset, että ylipainosta tulee vain tuki- ja liikuntaelimistön sairauksia, diabetes, sydänsairauksia ja rasvamaksa? Kyllä se kuulkaas on niin, että lihottamalla itsensä saa syövän ja syöpä vie hautaan.
Syöpä yleistyy Suomessa, koska kansa lihoo.
Ylipaino on este leikkaukselle.
Kommentit (144)
Syöpiä ei hankita, niitä saadaan!!
Syöpä voi tulla myös normaalipainoiselle. Syöpä voi tulla kelle vaan.
Jos poltat tupakkaa ja/tai juot viinaa, voit saada kurkkusyövän. Voit saada kurkkusyövän myös juomalla yli 70-asteisia juomia, kuulemma.
Voit saada syövän, jos elät elämää ja sulla on p*ska tuuri. Ja erityisesti, jos sulla on syöpägeeni. Luulen, että syöpä ei välitä v*ttuakaan, onko joku sun mielestä läski vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että syöpä ei välitä v*ttuakaan, onko joku sun mielestä läski vai ei.
Enää ei tarvitse luulla mitään, koska tutkimus kertoo että ylipaino aiheuttaa syövän.
Syöpä voi tulla ihan kenelle tahansa, myös elintavoista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mahtaa olla aikanaan ap:n kuolinsyy? Otaksuttavasti jankkaus, pakkomeilteet ja vihamielisyys eivät vielä ole listalla?
Naurattaa nää lihavuutta puolustelevat vihaiset läzkit täällä :D
Jospa sinäkin kannustaisit heitä etkä haukkuisi mutta sehän ei sulle käy koska mollaaminen on niin mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei tarvitse luulla mitään, koska tutkimus kertoo että ylipaino aiheuttaa syövän.
Se oli se raflaava otsikko. Tupakka, alkoholi ja huonot elämäntavat (liikkumattomuus, huono ruokavalio) ovat suomalaisten pahimmat syövän aiheuttajat. Lihavuus nostaa riskiä sairastua syöpään. Jokainen kohtaamasi läski ei saa syöpää.
Ylipaino ei ole este leikkaukselle. Itselläni on bmi ylipainon puolella, mutta leikattu on niin rintasyöpä, kuin tehty korjausleikkauskin.
Varmaan taas jotain uutta veroa pukkaa.
Miten voi olla, että tupakointi aiheuttaa vähemmän kuin 10% syövistä? Jutussa siis sanottiin, että naisilla ylipaino+alkoholi aiheuttaa joka kymmenennen syövän ja että tuo yhdistelmä ohittaa riskeistä jopa tupakoinnin. Olisin luullut, että tupakointi aiheuttaa tyyliin 30%-50% syövistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin syöpä kuin alzheimer.
Nämä ei valitettavasti sulje toisiaan pois. On karmeaa katsoa kun muistisairasta kärrätään syöpähoitoihin, joiden tarkoitusta hän ei enää kykene edes ymmärtämään.
Miksi ihmeessä muistisairasta kärrätään syöpähoitoihin, kun älyllinen elämä on jo päättynyt? Ainoastaan riittävä kivunlievitys, tarvittaessa sedaatio loppua odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että tupakointi aiheuttaa vähemmän kuin 10% syövistä? Jutussa siis sanottiin, että naisilla ylipaino+alkoholi aiheuttaa joka kymmenennen syövän ja että tuo yhdistelmä ohittaa riskeistä jopa tupakoinnin. Olisin luullut, että tupakointi aiheuttaa tyyliin 30%-50% syövistä?
Ehkä se on vaan koska tupakointi on vähentynyt ja naisten alkoholin käyttö sekä lohtusyönti ja liikkumattomuus lisääntynyt.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Hoikat ovat usein kuolemansairaita.
Minä sain syövän, jonka olen kantanut geeniperimässäni. En ole koskaan ollut ylipainoinen. Altistava tekijä on ollut vanhempien tupakointi sisällä kun olin lapsi ja nuori. Sen lisäksi jo heti yläasteella aloitettu jatkuva hiustenvärjäys.
Mielestäni tuosta hiustenvärjäyksestä tulevasta altistumisesta ei puhuta riittävästi. Luojalle kiitos, että nykyään on sentään ikäraja etteivät yläkoululaiset saa itse ostaa hiusväreillä eivätkä kampaajat saa värjätä alle 16-vuotiaiden hiuksia.
Olen nyt syöpähoitojen vuoksi ollut väsynyt ja hiusten värjäämisen lopetin heti kun sain diagnoosin. Olen sitä mieltä, että etenkin nuorten ja sikiöiden altistumisesta hiusvärien kemikaalikuormalle pitäisi puhua enemmän julkisuudessa. Aihe on tabu siksi, että useimmissa lehdissä mainostetaan hiusvärejä.
Eniten säälittävät nimenomaan äitinsä kohdussa verenkierron kautta hiusvärien kemikaalikuormalle altistuvat sikiöt ja ymmärtämättömät teinit, joille omat vanhemmat sisarukset tai omat vanhemmat hankkivat hiusvärit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on vaan koska tupakointi on vähentynyt ja naisten alkoholin käyttö sekä lohtusyönti ja liikkumattomuus lisääntynyt.
Totta, ei vaan jotenkin leikannut heti. Eli yksilötasolla tupakoivalla riski huomattavasti korkeampi kuin 10%. Sama pätee siis myös ylipaino+alko komboon, koska jos väestötasolla se aiheuttaa 10% syövistä, mutta "vain" esim 10% naisista on ylipainoisia alkoholin suurkuluttajia, niin yksilökohtainen riski lienee todella suuri että se nostaa koko väestön lukuja noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Jos poltat tupakkaa ja/tai juot viinaa, voit saada kurkkusyövän. Voit saada kurkkusyövän myös juomalla yli 70-asteisia juomia, kuulemma.
Voit saada syövän, jos elät elämää ja sulla on p*ska tuuri. Ja erityisesti, jos sulla on syöpägeeni. Luulen, että syöpä ei välitä v*ttuakaan, onko joku sun mielestä läski vai ei.
Alkoholia sisältävällä suuvedellä suun kurlaamisella voi saada kuivan suun ja suusyövän. Moni raikastaa hengitystään suuvedellä kun ei ehdi tai viitsi pestä hampaita. Alkoholittomiakin suuvesiä on olemassa. Esimerkiksi suomalainen Oxygenol.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan taas jotain uutta veroa pukkaa.
Höpsis. Nämä ovat uuden THL:n pääjohtajan agendalla ja siksi ostetaan tutkimuksia, joilla saadaan taas lihavia leimattua. Eiköhän kohta ala taas keskustelu siitä, että lihaat maksakoot itse hoitonsa. Tähän päästäneen, kun jokainen maksaa itse hoitonsa ja ne joilla on vakuutukset, selviävät.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä vaatii hiilihydraatteja kasvaakseen. Hiilihydraatit pois ja tilalle eläinrasvaa sekä lihaa niin ei syöpä iske.
Syövälle kelpaa kaikki hyödynnettävä energia. Rasvassa on enemmän kaloreita grammassa kuin hiilihydraateissa. Syöpäpotilas laihtuu siksi, että kasvain käyttää saatavan energian kasvaakseen mahdollisimman paljon. Sekä lyhytketjuiset hiilihydraatit että eläinrasva ovat syövälle nopeasti käyttöön otettavia energialähteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin voi aiheuttaa, joillekin ei.
Ei pidä paikkaansa ainakaan kaikkien kohdalla. Tuttavani on normaalipainoinen, ei tupakoi, ei käytä alkoholia, harrastaa liikuntaa ja syö terveellisesti. Kaksi vuotta sitten sairastui syöpään!
Minulla oli myös sukulainen, jolla oli karjalaiset sukujuuret. Kaksi slaagia kesti, mutta kolmas vei hautaan kuusikymppisenä.