Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: YLIPAINO on varma konsti hankkia itselleen SYÖPÄ. Syöpä yleistyy, koska suomalaiset lihovat. Haluatko oikeasti kuolla syöpään?

Vierailija
23.01.2024 |

Suomalaistutkimuksen mukaan meillä sairastutaan syöpään eniten tupakoinnin, ylipainon ja alkoholin käytön takia.

Naisilla ylipainon ja alkoholin käytön vaikutus yhdessä jopa ylitti tupakoinnin merkityksen syöpään sairastumisessa.

https://www.iltalehti.fi/syopa/a/465823f5-be57-46cd-98aa-87711929262a

Ihmettelen miksi niin moni hankkii syövän lihottamalla itsensä, kun voisi elää terveenäkin ja tietysti paljon pidempään? Luulevatko ihmiset, että ylipainosta tulee vain tuki- ja liikuntaelimistön sairauksia, diabetes, sydänsairauksia ja rasvamaksa? Kyllä se kuulkaas on niin, että lihottamalla itsensä saa syövän ja syöpä vie hautaan.

Syöpä yleistyy Suomessa, koska kansa lihoo.

Ylipaino on este leikkaukselle.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on varmin tapa hankkia itselleen syöpä. Nopeimmin kuolet syöpään jo parin kuukauden päästä tupakoinnin aloittamisesta.

Vierailija
22/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun jokainen jonka tiedän jolla on syöpä ja useampi jopa kuollut siihen on ollut hyväkuntoisia, jotkut jopa vegaaneja. Lihavuus on vain yksi riskitekijä, ei ainoa.

Ei ap sitä ymmärrä, sillä on läskiä pää täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ylipainoinen, en käytä alkoholia ollenkaan, en tupakoi enkä käytä juuri ollenkaan punaista lihaa. Syön reilusti kasviksia, ulkoilen usein, olen luonteeltani positiivinen. Mutta minulla on syöpä. 

Vastauksena ap'n kysymykseen: En halua kuolla syöpään. Jos se nyt on minun tahdosta kiinni. sama

Vierailija
24/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas valetta. Piikit aiheuttavat turbosyöpää. Fakta.

Lähde tuolle "faktalle". t. rokotettu hyväkuntoinen eläkeläinen

Vierailija
25/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on turbosyöpä?

Vierailija
26/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ylipainoinen, en käytä alkoholia ollenkaan, en tupakoi enkä käytä juuri ollenkaan punaista lihaa. Syön reilusti kasviksia, ulkoilen usein, olen luonteeltani positiivinen. Mutta minulla on syöpä. 

Mitä sitten?

Vierailija
27/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meistä kuolee joskus, eikö se ole ihan sama mikä sen aiheuttaa?

Vierailija
28/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövän pahin aiheuttaja ON SAVUKEET. lUE TÄMÄ LEHTI TERVEYS SIVUT. Ei riitä  aihettaa tupakoinilla itsellen syövän. Vaan kanssa ihmisille,kuin koti eläimille syövän.Jotuvat passisena polttajana kärsimään asiasta ja savun mukana tulee ne myrkyt 2 metriä asti. Turhaan ei parveketupakointi kieltoa laitettu ,ei kieltoa julkiset sisätilat kuin paarit ymm,työpaikat.Tupakoitsia saa rauhassa tuhota omat keuhot. Mutta noudataisi edes tupakka lakia.Ei !Minä poltan missä haluan varsinkin päihtyneenä ja krapulassa,niin Naiset kuin miehet.

Vierailija
29/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä sitä syöpää ei aiheuttaisi. Jo se että pidättää pskaa liian kauan kasvattaa jotain suoli- ja persesyövän riskiä. Hengitystä jos pidättää niin kroppaan muodostuu jotain happiradikaaleja jotka voi aiheuttaa syöpää yms. jne. Kyllä tästä elämästä ei ilman syöpää selviä.

Vierailija
30/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tupakka on vielä se eniten syöpää aiheuttava. Tupakoinnin kun lopettaa/ ei koskaan sitä aloita niin elää vuosia kauemmin ja terveenä. 

Vierailija
31/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? 

Että ap on väärässä. Ketjun aihe on väärä. 

Vierailija
32/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten?

Minulla taas on liikakiloja, juon kuin sieni, poltan askin päivässä ja syön melkein joka päivä punaista lihaa. En kuntoile ja olen aika veemäinen ihminen. Minulla ei ole ainakaan vielä syöpää. 

Että sitä sitten. Syöpä ei aina katso, mihin iskee. Joten sinä läskispämmääjä, lopeta se muiden kyttääminen ja hanki elämä.

-eri

Vierailija
33/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi

Alkoholi

Asbesti

On paljon varmempia tapoja saada syöpä..

Yhtä hyvin voisi naisille sanoa, älä vain mene parisuhteeseen miehen kanssa, se on varmin tapa saada aivovaurio.

Vierailija
34/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuole syöpään vaan sydänkohtaukseen. Kaksi jo takana ja kuten sananlasku sanoo, kolmas kerta toden sanoo. Sellaista se on geenilotto ja karjalaiset sukujuuret. Se vaan harmittaa vähän, kun ikää on vasta reilu viisikymmentä.

Vierailija
35/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turbosyöpä, tissiposkinen versio.

Nitrometaania käyttävä remmiahdettu syöpä on parempi.

Vierailija
36/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikka se sun hinkuama nainen laihtuisi, hän ei koskaan huolisi sinusta.

Nyt olet ihan vapaa siirtymään toisiin aiheisiin 

Vierailija
37/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä syöpään kuolleet läheiseni ovat olleet hyväkuntoisia ja hoikkia urheilijoita. 

En yhtään vähättele painon vaikutusta syöpien lisääntymiseen, mutta en lähtisi yhden tutkimuksen perusteella väittämään, että vain ylipainoiset sairastuu ja hoikat ei.   

Syövän syntymiseen on monia mekanismeja ja ylipaino on VAIN yksi riskitekijä muiden joukossa, joskin ehkä niistä helpoimmista vaikuttaa itse.

Vierailija
38/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Hoikat ovat usein kuolemansairaita.

Harvoin näkee näin typerää kommenttia. 

Vierailija
39/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on vielä pahempi kuin läskeys. 

Vierailija
40/144 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi en ole tavannut ihmistä, joka haluaisi olla ylipainoinen. Vaan kun ei se jankuttaminen "syö vähemmän kuin kulutat" tai "kaikki on kiinni itsekurista" auta ketään painonhallinnassa, niin tässä ollaan: valtaosa suomalaisista.

Kaikki varmasti tiedostavat terveysriskit, jos eivät ole eläneet pussi päässä. Se, miten voitaisiin käytännössä tukea painonhallintaa, ei yleensä herätä kiinnostusta. Mukavampi on haukkua ihmisiä ja tuntea ylemmyyttä.

Alkuun voitaisiin varmistaa, että ketään ei töissä pakotettaisi istumaan 8 tuntia. Pyrittäisiin mahdollistamaan hyötyliikunta - esim. tarjoamalla kohtuuhintaista asumista lähellä työpaikkakeskittymiä.

Mutta ei, sama raato, joka karjuu naama punaisena itsekurista, on myös sitä mieltä, että jos ei ole rikas, pitää asua lähiöissä ja kulkea töihin julkisilla palvelemaan häntä p*skapalkalla.

Noin niin kuin tiivistetysti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi