Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö avoimesti kiinnostuvasi diplompi-insinööri miehistä parisuhdemielessä? Onhan kyseessä silloin ns. miesten mies?

Vierailija
22.01.2024 |

Myönnä avoimesti

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä sönkötystä, kuten aiempi tajunnanvirta keilavartaloisesta insinööristä ja wolttikuskista. Kuin Putousta katselisi.

Juuri insinöörille on tärkeää testata työvälineitä ja työtä.

Ilman sitä ei parannuksia tule työvälineisiin ja lapioonkin jää suunnittelematta se kahva sinne kepin päähän.

Sitten meillä on vain keppi ja sen päässä metallinen neliö jolla yritetään kaivaa kuoppaa.

Insinöörin on tärkeä tutustua työtehtäviin että niitä innovaatioita ja tuottavuutta alkaa syntyä!

Suomalainen lapio on hieno esimerkki insinööritieteen taidoista! Se ei olisi syntynyt jos insinööri olisi vetänyt donitseja ja laskenut kallistuskulmia. Ehei. Vhoi jhumalauta!

Vierailija
82/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys tarkottaa jotain ihan muuta kuin koulun penkillä istumista. Kai sä tajuat sen?

Juuri näin. Valitettavasti monet inssit ei kovin maskuliinisia ole, tietokone inssit pahimpia. 

Niin, mitä nyt rakentavat oman talonsa, remppaavat itse, rakentavat mökille terassin ja laiturin, lapselle ruokapöydän ensimmäiseen omaan kotiin. lenkkeilevät, suunnistavat, hiihtävät, käyvät Sulkavan soudussa. Ihan vain nyt esimerkiksi.

Poikkeuksia löytyy, suurin osa on kuitenkin ihan peukalo keskellä kämmentä. Mikkihiiri tulee insinööristä aina mieleen. Onpa noita käyny treeneissäkin mutta yleensä parin sparrin jälkeen lopettavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa että mies on vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on, naiset ei pariudu alaspäin ikinä. Miehet taas sitten usein pariutuu alaspäin koska naiset haluaa että mies on koulutetumpi,parempi palkkaisempi ja pidempi kuin mitä nainen itse on.

Naisilla on huono itsetunto, naisen itsetunto ei kestä sitä että mies on alempitasoisempi. Naisten itsetunto ei myöskään kestä pakkeja joten siksi miehet tekee aloitteet.

Kuulostat ihan dippainssiltä

Vierailija
84/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tylsiä, mielikuvituksettomia, valjuja.

Vierailija
85/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myönnä, en ole tutkinnon perusteella miestäni valinnut. Ja ei olis dippainssi se tutkinto, joka mua sytyttäs, jos pitäs sen perusteella valita. Dippainssien sijaan esim poliisi, palomies yms linjalta löytynee ne miehekkäät miehet. Provohon tämä kyllä oli.

Palomiehen vaimo ei pääse ison työsuhdepirssin puikkoihin ilman huolta kuluista.

Vierailija
86/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne insinöörit on olevinaan niin fiksuja ja kaikkitietäviä ettei sellaista fiksu nainen kestäisi ollenkaan. Joten otin itselleni miehen joka on puuseppä ja raksamies.

Olet malliesimerkki siitä, miten n. 50 pojon ÄO-erolla alkaa ne kommunikaatiovaikeudet. :D

Vierailija
87/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin teekkarinaisena en todellakaan myönnä. Kiinnostavampia miehiä on muualla.

Tietysti teekkareissa eli tulevissa dippainsseissä on eroja, mutta eivät yleisesti ottaen ole erityisen kiinnostavia. Monella on heikot sosiaaliset taidot ja lähinnä poikaporukoissaan hihittelevät jotain sisäpiirivitsejään.

Vierailija
88/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on dippainssillä ja inssillä?

Ei miään mutta älä kerro sitä sille dippainssille.

Vierailija
89/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan jokaiseen ammattiryhmään mahtuu vaikka minkälaista hiihtäjää. Puolisoa ei siis kannata valita tämän ammatin perusteella, eikä yleensäkään kannata tehdä johtopäätöksiä ihmisen luonteesta tämän ammatin perusteella.

Vierailija
90/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitsisi miestä ammatin vuoksi. Mies valitaan ja pääsee sydämeen ihamän muilla keinoilla. Tarvitaan kemiaa, intohimoa ja molemmin puolista arvostusta sekä huomioonottoa. Jos yoisne tarpeet jää huomiotta, ei hommasta tule yhtään mitään. Oli ammatti ja koulutus mikä tahansa.

Vierailija
91/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu/rakastu titteleihin vaan ihmiseen.

Vierailija
92/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplo, diplompi, diploin

Vierailija
93/94 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan tuntui n 20 vuotta sitten että sairaanhoitajat ja insinöörit menivät aika paljon yhteen. Näistä pareista lähes kaikki eronneet. Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi.

Niin, ensi alkuun sairaanhoitajia viehättää selväpiirteinen johtajatyyppi, hyvät tulo-odotukset ja "hyvä isä lapsille". Parinkymmenen vuoden päästä diplomi-insinöörejä alkaa ärsyttää mäkättävä akka, ja vaihtavat nuorempaan.

Johtajatyyppi :D

Vierailija
94/94 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI naisena sanoisin, että kyllä mielelläni deittaan insinöörejä, maistereita tai DItä. Miksi? Koska tällä koulutuspohjalla yleensä on ymmärrystä tekniikasta ja yliopistosta valmistuvat joutuvat tekemään pitkäjänteisesti töitä valmistuakseen. Olen itse myös analyyttinen, joten kaipaan vastaavaa keskusteluseuraa. Ei ole pakko olla tekniikan inssi, muukin korkeakoulutus käy.

Minulla on asentajan paperit (ammattikoulu), inssin paperit ja DI paperit. Täysin kädetöntä puolisoa en halua mutta asioista ei tarvitse tietää yhtä paljon kuin minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme