Myönnätkö avoimesti kiinnostuvasi diplompi-insinööri miehistä parisuhdemielessä? Onhan kyseessä silloin ns. miesten mies?
Kommentit (94)
Miehisyys tarkottaa jotain ihan muuta kuin koulun penkillä istumista. Kai sä tajuat sen?
En. Mä käyn kuumina lähinnä KTM-tutkinnon suorittaneisiin.
Ei noi oman alan ukot ole koskaan niin innostaneet.
Kyllä persvakoäijä on parempi. DI tarvitsee saranan öljyämiseenkin piirustukset.
Insinöörit vähän sellaisia putkiaivoja, perfektionisteja ja tosikkoja suorittajia vähän kaikessa.
Kokemus yhdestä DI :stä. Osoittautui itsekeskeiseksi narsistiksi.
Mistä tämä Di -jankkaus taas juontaa?
Pitäkää insinöörinne, oli DI tai ei.
Aikoinaan tuntui n 20 vuotta sitten että sairaanhoitajat ja insinöörit menivät aika paljon yhteen. Näistä pareista lähes kaikki eronneet. Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi.
Humanistimiehet ovat parhaita minulle.
No jos kynäniskainen pullohartia-nelisilmä sytyttää, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
DI:n koulutus osoittaa, että on läpäissyt kovan seulan. Sen paperin avulla ensimmäinen työpaikka on usein vaativissa asiantuntijatehtävissä.
Kumpaako faktaa alapeukuttaja kyseenalaistaa, kovaa seulaa vai ensimmäistä työpaikkaa?
Enemmän vetää puoleensa nämä miehet jotka osaa käytännön työt. DI:t tuntuu olevan aina kireitä jännittäjiä jotka ei osaa edes jutella rennosti.
No kun itse olen sellainen, niin joo. Ajattelen, että jotain yhteistä ja kuulumme samaan heimoon 👽👾🤖.
Miesten mies? Eipä ole sellaisesta naisille iloa.
Koulutuksella ei pitäisi olla noin suurta merkitystä. Jos on niin koen ettei tuollaisen ihmisen arvomaailma ja empatiakykyä taida olla kohdallaan. Parisuhteessa merkitsevät ihan muut asiat kuin koulutustausta loppuviimein. Ihan se Di voi olla yhtä lailla vaikka naisten hakkaaja kuin rekkamies. Älytön koko aloitus.
Vierailija kirjoitti:
No jos kynäniskainen pullohartia-nelisilmä sytyttää, niin mikäs siinä.
Minkähän tutkinnon suorittaneista on suurin osuus reservin upseereita, aktiiviurheilijoita tai verokoneesta löytyjiä?
No, 2 ensimmäisen suhteen varmaan kadettikoulun käyneet erottuvat joukosta, tulojen puolesta ei kylläkään.
En tosiaan. Mun työkavereista kaikki on diplomi-insinöörejä ja kyllä siihen joukkoon mahtuu vaikka mitä hiihtäjää.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan tuntui n 20 vuotta sitten että sairaanhoitajat ja insinöörit menivät aika paljon yhteen. Näistä pareista lähes kaikki eronneet. Enkä kyllä yhtään ihmettele miksi.
Niin, ensi alkuun sairaanhoitajia viehättää selväpiirteinen johtajatyyppi, hyvät tulo-odotukset ja "hyvä isä lapsille". Parinkymmenen vuoden päästä diplomi-insinöörejä alkaa ärsyttää mäkättävä akka, ja vaihtavat nuorempaan.
DI:n koulutus osoittaa, että on läpäissyt kovan seulan. Sen paperin avulla ensimmäinen työpaikka on usein vaativissa asiantuntijatehtävissä.