Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnätkö avoimesti kiinnostuvasi diplompi-insinööri miehistä parisuhdemielessä? Onhan kyseessä silloin ns. miesten mies?

Vierailija
22.01.2024 |

Myönnä avoimesti

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tässä tapauksessa miesten mies tarkoittaa sitä kirjaimellisesti, eli mies kiinnostuu vain miehistä. insinöörithän on tunnetusti hyvin todellisuudesta irtaantuneita, alastaan vain teorian ymmärtäviä ja olkatoppauksia käyttäviä nössöjä. ja jos on vielä diplomi-inssi, on jo pahasti hakoteillä. kokemuksesta tämän tiedän. eli kyseessä on provo, tai ingenjööran kehittämä itsekehu.

Veikkaan jälkimmäistä. Fyysinen työ näkyy olemuksessa, se on karu fakta insinöörille.

Vierailija
62/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän vetää puoleensa nämä miehet jotka osaa käytännön työt. DI:t tuntuu olevan aina kireitä jännittäjiä jotka ei osaa edes jutella rennosti. 

Aivan, DI on akateeminen tutkinto. Jos tykkää enemmän elämäm kovan koulun käyneistä jännämiehistä, linnakundeista, narkeista ja moottoripyöräjengiläisistä, kannattaa valita sellainen.

Niin, no eikös teille DI:lle ole naisia jonoksi saakka.

Itse pidän ihan rehellisistä fyysistä työtä tekevistä duunareista. 

Kaikin mokomin, jokaiselle jotakin. Ei kelpaa sitten lääkäri, juristi, ekonomi, tai muukaan maisteri. Ehkä tuo toisessa kirjoituksessa viitattu portsari- tai vartijakortti kostuttaa pikkarit.

Ahaa eli se yliopistokoulutus ei tuonutkaan sulle naisia ja nyt harmittaa kun portsarit ja vartijat on naisten silmissä kiinnostavampia.

Ryhdy nyt ihmeessä portsariksi niin pikkareita alkaa sataa päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys tarkottaa jotain ihan muuta kuin koulun penkillä istumista. Kai sä tajuat sen?

Juuri näin. Valitettavasti monet inssit ei kovin maskuliinisia ole, tietokone inssit pahimpia. 

Niin, mitä nyt rakentavat oman talonsa, remppaavat itse, rakentavat mökille terassin ja laiturin, lapselle ruokapöydän ensimmäiseen omaan kotiin. lenkkeilevät, suunnistavat, hiihtävät, käyvät Sulkavan soudussa. Ihan vain nyt esimerkiksi.

Vierailija
64/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi DI miehiä, ovat iha kädettömiä kun tällekki työmaalle tulevat. Joudun aina perusasiatki neuvomaan kädestä pitäen kun eivät mitään osaa. Jokusen kymmentä noita mun organisaatiossa pyörii ja joudun aika paljon tehdä korvaavia rekryjä, harmi kun johto ei suostu parempaa materiaalia palkkaamaan.

Onneksi pidänkin vain naisista ja heidän koulutuksellaan ei ole pariutumisen kannalta väliä. Harmittavan vähän heitä meillä töissä on, voisi tulla enemmän ylitöitä jos olisi.

M40

Just se käytännön fysiikan osaaminen huokuu olemassa olollaan. Ei vaan osata ottaa lapiota käteen ja tehdä hommia. Yksinkertainen vipuvarsi ei vaan onnistu käytännössä.

Mitä sillä tekee paperilla, jos ei osaa käyttää fysiikkaa apunaan?

Suu pyöreenä vaan pyöritellään etusormella palleja, kun muut tekee hommat alta aika yksikkön. Siinä ne on hyviä.

Päärynän muotoinen vartalo heilahtelee työmaalla puolelta toiselle kuin teletapit konsanaan, mutta hommat ei etene.

Vierailija
65/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa että mies on vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on, naiset ei pariudu alaspäin ikinä. Miehet taas sitten usein pariutuu alaspäin koska naiset haluaa että mies on koulutetumpi,parempi palkkaisempi ja pidempi kuin mitä nainen itse on.

Naisilla on huono itsetunto, naisen itsetunto ei kestä sitä että mies on alempitasoisempi. Naisten itsetunto ei myöskään kestä pakkeja joten siksi miehet tekee aloitteet.

Vierailija
66/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi DI miehiä, ovat iha kädettömiä kun tällekki työmaalle tulevat. Joudun aina perusasiatki neuvomaan kädestä pitäen kun eivät mitään osaa. Jokusen kymmentä noita mun organisaatiossa pyörii ja joudun aika paljon tehdä korvaavia rekryjä, harmi kun johto ei suostu parempaa materiaalia palkkaamaan.

Onneksi pidänkin vain naisista ja heidän koulutuksellaan ei ole pariutumisen kannalta väliä. Harmittavan vähän heitä meillä töissä on, voisi tulla enemmän ylitöitä jos olisi.

M40

Onneksi en itse ole DI-miehenä joutunut työmaalle, vaan ihan lämpimästä konttorista johdan tehdasta.

Vierailija
67/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Tästä tulee vanha vitsi mieleen:

Johtaja: "Tervetuloa töihin, tässä katuharja"

DI: "Mutta minä olen sentään diplomi-insinööri"

Johtaja: "Ai anteeksi, minäpä neuvon miten tämä toimii"

Vierailija
68/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oonkin dildompi-insinööri ja tytöt tykkää musta!

Vierailija
69/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa että mies on vähintään samaa tasoa mitä nainen itse on, naiset ei pariudu alaspäin ikinä. Miehet taas sitten usein pariutuu alaspäin koska naiset haluaa että mies on koulutetumpi,parempi palkkaisempi ja pidempi kuin mitä nainen itse on.

Naisilla on huono itsetunto, naisen itsetunto ei kestä sitä että mies on alempitasoisempi. Naisten itsetunto ei myöskään kestä pakkeja joten siksi miehet tekee aloitteet.

Naiset pariutuvat miehen kanssa, jonka kanssa synkkaa, on samanlainen arvomaailma ja huumorintaju ja tavoitteet elämässä. Ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä ja luonteva olla, ja johon voi luottaa.

Vierailija
70/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Just se käytännön fysiikan osaaminen huokuu olemassa olollaan. Ei vaan osata ottaa lapiota käteen ja tehdä hommia. Yksinkertainen vipuvarsi ei vaan onnistu käytännössä.

Suu pyöreenä vaan pyöritellään etusormella palleja, kun muut tekee hommat alta aika yksikkön. Siinä ne on hyviä.

Miksi DI:n pitäisi olla lapion varressa? DI laskee vaikkapa lujuuslaskelmia teille ettei rakennelmat tipu raksamiesten niskaan. 

Vierailija
71/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy nyt ihmeessä portsariksi niin pikkareita alkaa sataa päälle. 

Eipä se ole mikään rasti terveelle miehelle hankkia vartijan, portsarin, järjestyksenvalvojan pätevyyttä, jos on työttömänä.

Muutaman päivän koulutuksia. Eriasia on sitten se käytännön työ kentällä. Miten se fysiikka muuttuu käytännön ongelmien ratkaisuksi.

Kun pitäisi suhteellisen pienellä voimalla taltuttaa häiriötapaus tai työntää auto ostoskeskuksen parkkipaikalta. Olla THE MACGYVER.

Insinööritaitoja kaivattaisi ihan kaikkeen elämän arkeen. Olisi suotavaa jos jokaisella suomalaisella aikuisella olisi insinöörin perustaidot hallussa.

Viitseliäisyydestähän se on kiinni. Insinööritaidot liittyy yleisesti kaikkiin aloihin ja vain todellinen insinööri kykenee käyttämään taitoja kaikilla elämän osa-alueilla. Silloin insinööriys ei ole ammatti tai työ, vaan elämäntapa.

Vierailija
72/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myönnä, en ole tutkinnon perusteella miestäni valinnut. Ja ei olis dippainssi se tutkinto, joka mua sytyttäs, jos pitäs sen perusteella valita. Dippainssien sijaan esim poliisi, palomies yms linjalta löytynee ne miehekkäät miehet. Provohon tämä kyllä oli.

Vierailija
73/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pariutuvat miehen kanssa, jonka kanssa synkkaa, on samanlainen arvomaailma ja huumorintaju ja tavoitteet elämässä. Ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä ja luonteva olla, ja johon voi luottaa.

Vanhan sanonnan mukaan ulkonäöllä ja rahoilla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, mutta kummasti sitä vaan rakastuu kauniimpiin ja rikkaisiin kuin rumempiin ja köyhempiin. Näin siis valtavirta.

Poikkeuksiakin toki on, ja erityisesti: Valtavirrasta poikkeavan esimerkin olemassa oleminen ei kumoa sitä valtavirrasta tehtyä havaintoa.

Vierailija
74/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vain puhetta. Totuus on se että te naiset valitsette miehen sillä perusteella mikä koulutustaso miehellä on, mitä mies tekee työkseen eli paljonko mies saa palkkaa, miltä mies näyttää ja paljonko miehellä on omaisuutta.

Arvomaailma,huumorintaju ja tavoitteet elämässä ei naisia juurikaan kiinnosta.

Vierailija
75/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Suu pyöreenä vaan pyöritellään etusormella palleja, kun muut teke

Miksi DI:n pitäisi olla lapion varressa? DI laskee vaikkapa lujuuslaskelmia teille ettei rakennelmat tipu raksamiesten niskaan. 

Ai kuten tässä uutisessa DI päässyt loistamaan https://yle.fi/a/74-20069988

Vierailija
76/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplompi <3

Vierailija
77/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvon sinua DI:n poikana, siis lähes DI itsekin.

Ne innovaatiot syntyy siten että kokeillaan työkalua ja tehdään hetkessä parannuksia. Tästä on insinööriydessä kyse. Tällä tavoin insinööri saavuttaa muiden arvostuksen ja kunnioituksen.

Yksi hyvä esimerkki on amerikkalainen lapio. Siinä ei ole kahvaa. Pelkkä varsi ja kärki.

Siksi sä lapioit kiltisti päivän pari tai viikon, kun mä käsken. Se on retki insinööriyteen. Ne lujuuslaskelmat voi laskea kotona töiden jälkeenkin. Jookosta?

Mitä sä työaikana alat laskea, kun pitäisi jumalauta tehdä töitä?

Hä? Ootkö mölli vai mikä oikein on kun ei nyt oikein asiat pelitä?

Vierailija
78/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne insinöörit on olevinaan niin fiksuja ja kaikkitietäviä ettei sellaista fiksu nainen kestäisi ollenkaan. Joten otin itselleni miehen joka on puuseppä ja raksamies.

Vierailija
79/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne insinöörit on olevinaan niin fiksuja ja kaikkitietäviä ettei sellaista fiksu nainen kestäisi ollenkaan. Joten otin itselleni miehen joka on puuseppä ja raksamies.

Niinhän se on, "Lika barn leka bäst", eli suomeksi: samanlaiset lapset leikkivät parhaiten keskenään.

Fiksuja ihmisiä ei tietenkään kestä, jos ei itse ole sellainen. Fiksut eivät taas oikein tuppaa kestää vähemmän fiksua seuraa. Aivan luonnollinen asia.

Vierailija
80/94 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvon sinua DI:n poikana, siis lähes DI itsekin.

Ne innovaatiot syntyy siten että kokeillaan työkalua ja tehdään hetkessä parannuksia. Tästä on insinööriydessä kyse. Tällä tavoin insinööri saavuttaa muiden arvostuksen ja kunnioituksen.

Yksi hyvä esimerkki on amerikkalainen lapio. Siinä ei ole kahvaa. Pelkkä varsi ja kärki.

Siksi sä lapioit kiltisti päivän pari tai viikon, kun mä käsken. Se on retki insinööriyteen. Ne lujuuslaskelmat voi laskea kotona töiden jälkeenkin. Jookosta?

Mitä sä työaikana alat laskea, kun pitäisi jumalauta tehdä töitä?

Hä? Ootkö mölli vai mikä oikein on kun ei nyt oikein asiat pelitä?

Ihmeellistä sönkötystä, kuten aiempi tajunnanvirta keilavartaloisesta insinööristä ja wolttikuskista. Kuin Putousta katselisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi