Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämies oli pettänyt myös salarakasta

Vierailija
21.01.2024 |

Ei siis pelkästään vaimoaan. Todellisuus on tarua ihmeellisempää. Tuollainen mies saisi palaa helvetissä.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mun salarakas petti mua meidän yhteisen tutun kanssa. Mies on siis naimisissa niin kuin minäkin, luulin että rakastuimme, kerroin kaiken miehelleni ja mieheni pyysi, että jäisin. Hetken pohdittuani aloin menemään kaiken suuren rakkauden läpi ja tajusin, että jotain outoa tässä on. Ja tosiaan, tällä salarakkaallani on ties kuinka monta naista. En tiedä tietääkö vaimonsa näistä yhtään mitään. Taitava puhuja ja taitava sängyssä, mutta loputon naisennälkä hänellä näemmä.

Mieheni kanssa yritämme jatkaa eteenpäin. Hän itsekin myönsi, ettei ole ollut viimeiset vuodet kunnolla läsnä kanssani ja ymmärtää, miksi hain rakkautta ja huomiota muualta. Nyt meidän täytyy ratkaista, onko tätä suhdetta enää järkevä jatkaa tai jos on, niin millä säännöillä. Salarakas on työkaverini ja joudun hänet kohtaamaan lähes päivittäin, mutta kaiken paljastumisen jälkeen en ole tuntenut alkuvihan jälkeen enää mitään. Onneksi olemme er

H. u o r. a t.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mun salarakas petti mua meidän yhteisen tutun kanssa. Mies on siis naimisissa niin kuin minäkin, luulin että rakastuimme, kerroin kaiken miehelleni ja mieheni pyysi, että jäisin. Hetken pohdittuani aloin menemään kaiken suuren rakkauden läpi ja tajusin, että jotain outoa tässä on. Ja tosiaan, tällä salarakkaallani on ties kuinka monta naista. En tiedä tietääkö vaimonsa näistä yhtään mitään. Taitava puhuja ja taitava sängyssä, mutta loputon naisennälkä hänellä näemmä.

Mieheni kanssa yritämme jatkaa eteenpäin. Hän itsekin myönsi, ettei ole ollut viimeiset vuodet kunnolla läsnä kanssani ja ymmärtää, miksi hain rakkautta ja huomiota muualta. Nyt meidän täytyy ratkaista, onko tätä suhdetta enää järkevä jatkaa tai jos on, niin millä säännöillä. Salarakas on työkaverini ja joudun hänet kohtaamaan lähes päivittäin, mutta kaiken paljastumisen jälkeen en ole tuntenut a

B o r a t

Vierailija
24/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti näitä ihmisiä vaivaa, siis näitä kun sanoo, että pettäjä petti myös salarakastaan? Ei voi pettää ketään muuta kuin puolisoaan. Kehenkään muuhun ei ole mitään suhdetta! Ihmettelin tätä vinkumista kun mies jonka kanssa petin aviomiestäni alkoi inistä, että petän häntä aviomieheni kanssa. Jos kerran naimisiin on menty niin seksuaaliset velvollisuudet hoidetaan kotona. Se virallinen puoliso pidetään tyytyväisenä. En minä ala olla uskollinen jollekin avioliittoni ulkopuoliselle ihmiselle jos en ole sitä edes aviopuolisolleni! Oikeasti, jotkut ihmiset on sekaisin päästään tai vain jumalattoman tyhmiä.

Vierailija
25/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Halla-aholla joku kolmaskin nainen? Onko lapsia tämän kanssa?

Vierailija
26/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa varmaan?

Veikkaan Vaasaa ja tuulivoimamiehiä. Siellä soudetaan munalla Aasian *tyttöjä* ja duunikavereita.

Nämä ovat elukoita, demoneja ja saastaisia huoranpanijoita. Rumia epäihmisiä. Pahuuden inkarnaatioita,

Vierailija
27/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäs saman tehnyt nainen poltetaan?  

Nykyään noitavaino on poistunut ja naisten polttaminen roviolla on kiellettyä. Naiset saa elää vapaasti.

Missäs miesnoidat poltetaan?

Vierailija
28/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa varmaan?

Veikkaan Vaasaa ja tuulivoimamiehiä. Siellä soudetaan munalla Aasian *tyttöjä* ja duunikavereita.

Nämä ovat elukoita, demoneja ja saastaisia huoranpanijoita. Rumia epäihmisiä. Pahuuden inkarnaatioita,

Tämähän se on. Kaikki kärsimys maailmassa, joka edes välillisesti osuu näiden elukoiden kohdalle, on siunausta muille. 

29/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä asia valjennut samariinillekin. Ja sitten toivotteli sitä toista naista helvettiin. 😂

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
30/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Eikös tämä asia valjennut samariinillekin. Ja sitten toivotteli sitä toista naista helvettiin. 😂

Sen panoparturin kanssa?

31/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu panoparturilla oli toinenkin. Etkö lukenut seiskaa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
32/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sivusuhde varatun miehen kanssa. Alusta lähtien ollut selvää, että meillä molemmilla saa olla muitakin. Me emme omista toisiamme.

Olemme kuitenkin hyviä ystäviä ja välitämme toisistamme.

Sitten on olemassa toisenlaisia suhteita, niitä jossa lupaillaan jättää puoliso. Joskus se on totta ja joskus ei. Jotkut ihmiset lupailevat toiselle vaikka mitä, jotta se sivusuhde jatkuisi.

Vierailija
33/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sivusuhde varatun miehen kanssa. Alusta lähtien ollut selvää, että meillä molemmilla saa olla muitakin. Me emme omista toisiamme.

Olemme kuitenkin hyviä ystäviä ja välitämme toisistamme.

Sitten on olemassa toisenlaisia suhteita, niitä jossa lupaillaan jättää puoliso. Joskus se on totta ja joskus ei. Jotkut ihmiset lupailevat toiselle vaikka mitä, jotta se sivusuhde jatkuisi.

-

On myös suhteita, joissa pidetään puoliso ja sivusuhde ja ollaan uskollisia. Eikä sivusuhteesta ole tarkoitus edes tehdä pääsuhdetta, vaan pidetään molemmat.

Vierailija
34/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti salarakasta vaimonsa kanssa?

Vierailija
35/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko Halla-aholla joku kolmaskin nainen? Onko lapsia tämän kanssa?

Ei, sehän oli Pauli Hanhiniemi.

Vierailija
36/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
37/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfamies

Varhaisen kiintymyssuhteen häiriintymisestä johtuvaa käytöstä. Ei parane koskaan. Surullista.

Totta. Usein tuollaisten miehien taustoista löytyy äidin vakavaa mt-ongelmaa ja isän päihdeongelmaa. Turvan ja turvattomuuden vaihtelua lapsuudessa. Siksi ovat parantumattomia sarjapettäjiä ja perheiden rikkojia.

Vierailija
38/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Aluksi tietämättään kakkonen voi nähdä asioiden paljastuttuakin pelkän pelimiehen ja vaimon. Mutta pelimiehillä on paljon muitakin yleensä. Jos juo, baarit ja muut menot. Sillä aikaa muut naiset eivät mene. Eli mies on tosiaan ollut naisissa. Varastaa naisten ajan.

Vierailija
39/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka lähtee lähes heti sivusuhteeseen, on konkari näissä asioissa. Hänellä ei ole moraalia, eikä omatuntoa. Itse olen kerran erehtynyt suhteeseen naimisissa olevan kanssa. Noin vuoden päästä hän oli muuttanut tietämättäni naisen luo, jonka kanssa hänellä oli ollut suhde jo tuolloin, kun minua vikitteli vaimonsa selän takana. Avioliiton taakse on helppo piiloutua, koska aina voi vedota siihen, että on naimisissa. Tuo mies valehteli vielä, että on ihan pieniä lapsia ja on ansassa niiden takia. Todellusuudessa mitään lapsia ei tuolloin ollut. Tämä tuleva ex vaimo oli kuitenkin ollut raskaana tuolloin, kun muutti sen toisen naisen luo. 

Vierailija
40/53 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjän tie - Taisto Ahlgren

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi